Episode 9

1.8K 239 19
                                    

Zawgi;
Jin-ဘာ!!! ဦးေႏွာက္ကင္ဆာ ေနာက္ဆံုးဆင့္!!

"ဟုတ္တယ္ အခုပဲ ဥကၠ႒ႀကီးကို ေဆးရံုကားလာေခၚသြားပီ..."

Jin-ဟုတ္ကဲ့ ဒါဆို ကြၽန္ေတာ္ ေဆးရံုမွာပဲ ေစာင့္ေနလိုက္ေတာ့မယ္...

သူ ဖုန္းခ်ပီးတာနဲ႔ ခံုေပၚ အသက္မဲ့စြာ ထိုင္ခ်လိုက္သည္...သမက္တစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့အျပင္ ဆရာဝန္တစ္​ေယာက္ျဖစ္တဲ့သူက ကိုယ့္ေယာကၡမေရာဂါကိုေတာင္ မရိပ္မိခဲ့ဘူး...သိတဲ့အခ်ိန္ကလဲ ေနာက္က်သြားပီမလို႔ အသက္႐ွင္ဖို႔ ရာခိုင္ႏႈန္းက ဘယ္လိုမွေမ်ွာ္လင့္လို႔မရေတာ့ဘူးဆိုတာ သူအသိဆံုး...

ထိုအခ်ိန္ သူ႔ေခါင္းထဲဝင္လာတာက Jeon Jungkook ဆိုတဲ့လူသား...သူ႔လို သမက္တစ္ေယာက္ေတာင္ ဒီေလာက္ထိ ယူက်ဳံးမရျဖစ္ေနရင္ ေမေမသာလ်ွင္ အရာအားလံုးလို႔ခံယူထားတဲ့ Jungkook သာဆို ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ခံစားရမလဲဆိုတဲ့ေမးခြန္းကို အေျဖမ႐ွာရဲေလာက္ေအာင္ သူေၾကာက္ရံြ႔ေနမိသည္...

ဒါဟာ သူ႔ဘဝရဲ႕ ပထမဆံုး ေၾကာက္ရံြ႔မႈ~~~~

"ေဒါက္တာ ဥကၠ႒ႀကီး အထူးခန္းေရာက္သြားပါပီ..."

Jin-အင္ အင္ ငါ အခုခ်က္ခ်င္းလိုက္လာခဲ့မယ္...

သူ အေတြးႏြံနစ္ေနတုန္း Nurse တစ္ေယာက္က လာေျပာျပတာမလို႔ ခ်က္ခ်င္းပဲ အထူးခန္းကို လိုက္သြားခဲ့သည္...တံခါးကို ျဖည္းညႇင္းစြာ ဖြင့္လိုက္ေတာ့ ေဆးရံုကုတင္ေပၚမွာ ဘာအပူအပင္မွမရိွဘဲ အရာအားလံုးကို စြန္႔လႊတ္ႏိုင္တယ္ဆိုတဲ့ အေတြးေလးနဲ႔ သက္ေသာင့္သက္သာ လဲေလ်ာင္းေနတဲ့ ေအးခ်မ္းလွတဲ့ အမ်ိဳးသမီး...

ခါတိုင္းဆို ဒီအမ်ိဳးသမီးရဲ႕ျဖစ္တည္မႈက သူရဲ႕ေသာကေတြ ဝမ္းနည္းမႈ​ေတြကို တစ္ဝက္နီးပါး ေျဖေလ်ာ့ႏိုင္တဲ့အထိ အင္အားႀကီးလြန္းေပမဲ့ အခုခ်ိန္မွာေတာ့ နဲနဲေလးေတာင္ ေလ်ာ့က်မသြားေပ...ဒီအမ်ိဳးသမီးရဲ႕ ေ႐ွ႕ဆက္ၾကံဳရတဲ့ အေၾကာင္းကို ေတြးမိတိုင္း Jeon Jungkook ဆိုတဲ့အက်ိဳးဆက္က ဖိတ္မေခၚဘဲ သူ႔ေသြးသားထဲထိ စိမ့္ဝင္လာသည္...

"သား အခန္းထဲဝင္လာေလ..ဘာရပ္လုပ္ေနတာလဲ..."

Jin-ဟုတ္ကဲ့ ေမေမ...

ျဖစ္လာမဲ့ အက်ိဳးဆက္ေတြကို တံခါးဝမွာ ရပ္ပီး ေတြးလိုက္ ရင္ေမာလိုက္..ေတြးလိုက္ နာက်င္လိုက္ အတံု႔အလွည့္ျဖစ္ေနတဲ့သူသည္ ဒီအမ်ိဳးသမီးရဲ႕ ေႏြးေထြးလွတဲ့အသံၾကားမွ အလွဆံုးနဲ႔ အနာက်င္ဆံုးျပံဳးကာ ကုတင္ေဘးတြင္ တင္ပလဲြထိုင္လိုက္သည္...

Love Reborn {Completed}Where stories live. Discover now