A világ egy romlott hely, tele van rossz és sötét dolgokkal, amik ellepik az emberek elméjét és előhozzák belőlük a legrosszabb érzést, ami megakadályozza a jó közbelépését. Ez az érzés a félelem. Ha az emberek félnek, ostoba dolgokat tesznek és mondanak.
– Kérlek! Ne tedd, kérlek! – hallatszott az éjszaka sötétjében. Mélyről a fák lombjai közül jött, de már olyan sötét volt, hogy ha meg is hallotta valaki, az nem mert volna belépni. A hangok egy hangos sikítással végződtek, de a beboruló égről áradó villámok elnyomták a vérfagyasztó hangot. Utána csak csend, néma, szinte már halotti csend. Majd egy sötét figura hagyta el a fák sűrűjét és örök csend borult az erdőre.Napló írója pov.
Úgy tartják, hogy még a mai napig hallatiszik a sírása és a sikítása a fekete fák lombjai közül és nem hallgat el. Azért akartam ide építeni a házat, mert azt hittem itt csendes és békés lesz minden, de tévedtem. Hallom ahogy sír, látom őt, ahogy áll az ablakban és bámul rám. Mintha én lettem volna tettes. Most visszaköltözöm a lányomhoz és az unokáimhoz a városba, mert súlyos fájdalmak gyötörnek. Ezzel pedig befejezem az írást kedves naplóm. Visszatérek a nagyvárosi élethez és csak remélni tudom, hogy ember fia ide nem jön többet, mert ő figyelni fog. Ő mindig ott van, és figyel. Minden szót hall, amit mondunk.
2013. 04. 15. Ivan Gregorovics
Ezzel becsuktam a kis barna könyvet és az asztalom fiókjába tettem. Egy nap majd az unokámra hagyom ezt a házat. Okos fiú, talán pénzzé tudja tenni. De most ideje indulni, különben lekésem a buszt. Felvettem a táskámat és megindultam kifelé.
— Viszlát! — intettem búcsút. Bár egy élő lélek sem volt itt. Ezzel becsuktam az ajtót és kulcsra zárva megindultam a buszhoz. A lányom postán elküldte a jegyemet, így nem lesz vele baj. Itthagyhatom ezt az istenháta mögötti kis várost és egy kicsit a csaladommal lehetek. Jó távol attól a háztól és tőle.
YOU ARE READING
A szellem az ablakban (Befejezett)
RomanceIgor híres író. Hogy ihletet meritsen es nyugalmat kapjon elutazik halott nagyapja erdei házába, ott azonban úgy erzi figyelik őt és mindig emberi kéznyomok vannak az ablakon. Ki van odakint? Kié a fekete szempár az ablakban?