🥊17

599 53 29
                                    

Başımı salladım ve içeri girdim. Kapıyı kilitledikten sonra arkamı döndüm ve yine aynı görüntüyle karşılaştım. Hatta daha kötüsüydü. Bu sefer de bazı yerlerde kan vardı ama yerde kıyafetler seriliydi. Derin bir nefes alıp görmezden geleceğim sırada farkettiğim şey kıyafetlerin Jisoo'nun dün giydikleri ile aynı olmasıydı..

•••

Ne yapacağımı şaşırmıştım. Böyle bir şeyin tesadüf olma ihtimali yoktu. En yakın arkadaşım bir adamla yatmıştı. Sertçe yutkundum ve hızla lavabodan çıktım. Kai yere bakarken bir anda bakışlarını sinirli yüzüme çevirirdi. Neler olduğunu anlamış olmalı ki konuştu. "Sana neler olduğunu sonra anlatacağım. Şimdi izin ver, uzun zamandır içimde olan şeyi sana söyleyeyim. Üç senedir bununla yaşıyorum ve ancak sana söylemeye cesaret edebildim."

Ne dediğini tam olarak anlamamıştım. Üç senedir bununla yaşıyorum derken neyi kastetmişti?

Boğazını temizleyip konuşmaya başladı. "Seni o gün on dört yaşındayken gördüğümde.. Büyülenmiştim. Daha çocuktun ama o kadar güzeldin ki.. İlk başta kendime bir çocuktan etkilendiğimi yedirtemedim. Ama Jungkook'la konuşurken senden de bahsetiyordu ve bu beni seni araştırmaya itti.

Üç sene boyunca kim olduğunu gizlice araştırdım. Ünlü olduktan sonra da peşine adamlar taktım. Başına bir şey gelmesi beni mahvederdi.. Belki bu yaptığım yanlış.. Ama konu sen olunca Jisoo'yu taciz eden adamı, senin elini acıttığı için öldürdüm.. Sana aşık olduğumu farketmem uzun sürmedi..

Belki de saplantılı bir psikopata benziyorumdur dışarıdan.. Ama benim gözümü kör ettin Jennie. Büyüdükçe daha da güzelleştin, daha da mükemmelleştin.. Bu kadarı fazla geldiğinde sana açılmaya karar verdim. Belki aramızda çok büyük bir yaş farkı var.. Ama lütfen benim aşkımı göze alarak bize bir şans ver güzelim.." dediğinde şoka uğramıştım. Bana üç senedir aşık olan bu adamı farketmemiştim.

O üç senedir beni severken ben onu tanımıyordum bile. Yoongi Oppa'nın uzak bir ülkeye göreve gittiğinde, onu uğurladığımızı hatırlıyordum. O da oradaydı ama ben görmemiştim. Şaşkınlıktan ne diyeceğimi bile biliyordum.

Utanmıştım da.

Anlatmak için yanıp tutuştuğu şey buydu. Kim Jongin, Yoongi Oppa'ya onun sevgilisiyle yatarak kazık atan, aynı zamanda benim arkadaşım Jisoo'yla yatarak da bana kazık atan bir adamdı.

Düşündüğüm her şeyi geri alıyordum. O iyi birisi değildi. İlk gördüğümdeki görüşümde haklıydım. O bir pislikti. "Demek bana aşıksın.." dedim düşünceli bir sesle. Başını hızla salladı ve cevap verdi. "Evet, hem de çok. Senin için ölebilecek kadar çok." Gözlerimi devirdim.

"Peki bana Jisoo'yla yatman için bir sebep verebilir misin? Ben olmazsam bari en yakın arkadaşı olsun mu diyordun Kai?" diyerek sesimi yükselttiğimde afallamıştı. "Beni severken başka insanlarla yatıyorsun. Hadi o hiç umrumda değil, on sekiz yaşındaki bir kızın bekaretini almaya hiç utanmıyor musun?" Artık ayakta ona bağırarak konuşuyordum.

"Sakin ol Jennie. Anlatacağımı söylemiştim. Otur." Benim aksime fazla sakindi. Bahanesi merak ettiğim için yerime geri oturdum ve omu dinledim. "Dün.. Yoongi'nin evini bulmak için için sizi takip ediyordum. Jungkook her ne kadar benle konuşsa da abisinin yerini söylemezdi. Sen ve şu uzun çocuğu evine bıraktı ve sonra Jisoo'nun evine gitti. Jungkook ilerlerken tek takıldığım Jisoo'nun hıçkırarak ağlıyor olmasıydı. Yanına gittim ve ailesinin onu böyle görmek istemediğini söyledi. Bende onu buraya getirdim. Biraz içki içmek istediğini söyledi. Sarhoş olduktan sonra iyice sapıttı ve beni zorlayacak hareketler yaptı. İstemezdim ama yapabilecek bir şeyim yoktu. İki medeni insan olarak, hiç bir duyguya yer olmadan birlikte olduk ve bitti. Bu kadar abartacak bir şey yoktu Jennie."

༆Sρσɾτʂ Cσαςɧ| Tαεηηίε༆ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin