Vošla som dovnútra. Myslela som si, že som sa pomýlila.
Chodba bola neuveriteľne veľká, tak ako samotná škola. Na chodbe bol, samozrejme, veľký ruch, veď bolo po tretej hodine.
Pár očí ma obzeralo, no ja som si to nevšímala.
Vôbec som sa necítila nejak divne zato, že škola bola veľká. Aj moja predošlá škola bola taká.Vybrala som si papierik s číslom skrinky a jej kódom. Hneď som ju našla. Vybrala som si angličtinu a akurát vtedy zazvonilo. Mala som ísť do riaditeľne, kedže som tu nová.
Pred kabinetom som započula ako niekto na mňa kričí. Otočila som sa a uvidela ako mi Adam kýva. Odkývala som mu a vošla do riaditeľne.
Otvorila mi nejaká pani, mohla mať tak okolo 40. Bola to sekretárka.
Zaviedla ma ku riaditeľke. To už bola staršia pani, mohla mať tak 50 alebo trochu viac. Naznačila mi, aby som si sadla. Tak som aj urobila.„Takže, ty si Melissa Beneth, však?" milo sa na mňa usmiala.
„Áno," prikývla som.
„Dobre, ja som Clare Tateová a tuto Sally ťa zavedie do triedy," ukázala na tú sekretárku. Takže Sally.
„A tvoja trieda je 3.F,“ ešte raz sa usmiala a poslala ma aj so Sally do triedy. Sally mi ukázala jedáleň, vecká a nakoniec moju triedu. Popravde, mala som trochu strach, ale naozaj len trochu.
„Nechceš, aby som tam išla s tebou?" ustarostene sa na mňa pozrela.
„Nie, to netreba, už ste toho pre mňa urobili dosť," usmiala som sa na ňu.
„Je to moja práca," žmurkla na mňa a už jej nebolo. Nadýchla som sa a otvorila dvere. Všade bol hluk a bolo vidno, že učiteľka to už nezvláda. Prečo jej trocha nepomôcť?
Namiesto toho, aby som potichu zatvorila dvere, priam som nimi tresla. Všetci stíchli a prekvapene sa na mňa pozreli. Učiteľka mi venovala vďačný pohľad a podišla ku mne.
„Tak žiaci, toto je vaša nová spolužiačka Melissa, dúfam, že sa k nej budete chovať slušne," pozrela sa po triede a ja som zachytila pohľad jedného chalana.
Vyzeral byť dosť starý na tento ročník. Asi prepadol. Ten chalan ma doslova vyzliekal pohľadom. Čiže sukničkár, pekne.
No všimla som si aj pohľad nejakej pipky. Zrejme triedna štetka. No super, štetka, ktorá na mňa divne zazerá a sukničkár, ktorý ma vyzlieka pohľadom. Myslím, že lepší prvý dojem som ani nemohla mať.
Posadila ma k nejakej Mirke. Vyzerala byť šprtka, no aj tak by bola a aj je určite lepšia húf štetiek pri okne. (Neviem čo to do mňa vošlo, berte ma s rezervou :D)
„Ahoj, ja som Melissa, ale hovor mi Mel alebo Lissa," podávala som jej ruku a usmiala sa, no ona sa na mňa pozrela pohľadom, ako keby sa ma bála čakala kedy jej strelím facku.
„Ja...ja s...som Mir...Miriam," celá sa triasla. Čo je s ňou?
„Si v pohode?" začudovane som sa na ňu pozrela.
„Á...áno len som čakala, že...že mi ublížiš," povedala potichu. Zrejme si myslela, že som to nepočula, no opak bol pravdou.
A mňa skoro na mieste porazilo. Fajn viem, že vyzerám dosť tvrdo, ale to ešte neznamená, že tu budem rozdávať facky jedna radosť.
„Čože? To nemyslíš vážne? Pozri, ja ti nechcem ublížiť a nechápem, prečo by som mala. Ak chceš môžem ti pomôcť, stačí, ak mi povieš meno a ja to s ním vyriešim," povedala som dosť vážne. Naozaj ich nemám rada.
„Nemôžem. Bolo by to ešte horšie. Nechaj to tak, prosím," prosebne sa na mňa pozrela. Nechala som to tak. Viem, aké to je, keď ste úplne bezbranný. No ja to tak nenechám. Tí, čo jej robia zle, si to riadne odpykajú a ešte len uvidia, čo som vo vnútri.
Cez školu som sa s Mirkou dosť zblížila. Vymenili sme si čísla a navzájom si porozprávali naše životné príbehy. Bolo mi jej dosť ľúto. Má veľmi chorú mamu a otec strašne pije. Nemá to vôbec ľahké. A šikanovanie v škole tomu ani trochu nepomáha.
A zistila som, že ten chalan ten z triedy sa volá Ben. A tá štetka Samantha. Ó moj bože. Dcéra milionára. To bude zábava.
Po škole som ešte stretla Christiana. To je ten chalan z autobusu, čiže z Adamovej partie.Všimla som si, že Mirka po ňom pokukávala, ale on si viac všímal mňa a ja som sa cítila vinne. Po ceste domov som sa jej na to spýtala. Po dlhom presviečaní mi povedala, že sa jej páči už dlho. V hlave som si povedala, že tých dvoch dám dokopy.
Mirka bývala ďalej odo mňa, čiže ja som vystupovala skôršie.Keď som prišla domov, čakalo ma nemilé prekvapenie...
BẠN ĐANG ĐỌC
Bývalý
Teen FictionVšetko odišlo spolu s ním. Naše objatia, bozky, smiech a tá neustála dobrá nálada. Ale jedno ostalo - city. No dokážu pretrvávať aj po dlhom odlúčení? Áno, dokážu, pokiaľ je to pravá láska... [Tento príbeh neprešiel žiadnou kontrolou.] © All rights...