„Jessíínkáá, moja milovaná, poď sa s nami zahrať," vtrhol k nám do izby ten chalan, s ktorým sa Jess hádala. Videla som ako chytá červenú farbu od zlosti.
„Nikam nejdem, dnes si ma naštval dosť," povedala rázne aj keď som videla, že by tam rada šla.
„Ale veď tam bude aj Jake, aj Darcy a spol," hovoril tak...opilecky. Jess na mňa pozrela a ja som prikývla. Tomu chalanovi sa hneď rozžiarili oči a už nás ťahal do vedľajšej izby.
Dvere boli otvorené. Aspoň vedel, kam má ísť. V izbe už bolo pár ľudí. Videla som ako niaka ryšavka na nás hodila ľútostivý pohľad a išla nás privítať. S Jess sa objali. Potom ku mne prišla a povedala:
„Ja som Darcy, ty si tu nová, že?" usmiala sa.
„Áno. Som Melissa, ale kľudne mi hovor Mel," a podala som jej ruku. No ona ma rovno stiahla do objatia. Keď sa odtiahla, ukázala na voľné mieste. Sadla som si vedľa nejakého chalana. Zas.
„Ale, ale Mel, aj ty si tu ?" veď ma ťahal do izby. To je idiot.
Len som nad ním pretočila oči. Niekto do stredu položil fľašu a mne hneď došlo, čo ideme hrať.
Darcy roztočila fľašu, ktorá padla na chalana vedľa mňa. Dostal úlohu výjsť von nahý a každej žene pobozkať ruku. Tak ako to robia džentlmeni. Jemu to však nevadilo a vyzliekol sa aj pred nami. Všetci sa hneď nalepili na okná. Naozaj vybehol nahý a začal bozkávať ruku každej žene. Jedna staršia pani z neho skoro dostala infarkt a začala utekať preč. Keď si ho všimli aj ostatní, tiež sa od neho začali "nenápadne" vzdaľovať. Všetci sa pomaly vytratili a on sa pobral dovnútra.Zase sme si všetci posadali do kruhu. Už chcel začať točiť, keď dovnútra vtrhli dvaja chalani.
„Pridáme sa," neznelo to ako otázka. Chalan za ním mal kapucňu, takže som mu nevidela do tváre. Fľaša sa roztočila a padla na mňa. V tom mi začal zvoniť mobil. Jess sa toho hneď chytila a dala mi za úlohu dať to nahlasno. No ja som z toho nemala moc dobrý pocit. Volalo mi neznáme číslo. S malou dušičkou som stlačila zelené tlačítko. Chvíľu bolo ticho. Ani ja som nič nehovorila. Zrazu sa ozval ten chalan s kapucňou.
„Haló?" ten hlas. Neskutočne povedomý. Bože, zas som len paranoidná. Každopádne z telefónu sa neozval ani hlások. To je sakra divné. Pozrela som sa na Jess a tá mi naznačila, aby som povedala niečo ja.
„Ehm...je tam niekto?" povedala som dosť potichu.
Z pohľadu Darcy...
„Ehm...je tam niekto?" potichu sa spýtala Mel. Pozrela som sa na Patrika, no ten len upieral zrak na Mel. V očiach som mu videla strach. To som u neho ešte nikdy nevidela.
Z mobilu sa ozval divný šuchot a nasledne zakašľanie.„Mel, tak rád ťa počujem," nie toto nie. To nemôže byť pravda. Odkiaľ by sa poznali?
„Ehm...prepáčte to bude asi omyl. Ja vás nepoznám,“ povedala Mel. V jej hlase bolo počuť strach. Z Patrika priam sršala zlosť. A ja som bola veľmi prekvapená.
„No osobne sa ešte len spoznáme," povedal kľudne. Ja ho zabijem.
Z pohľadu Mel...
Kto to, dopekla, je? Darcy sa na mňa divne pozerala. Akoby rozmýšľala. Popravde bála som sa.
„Najprv mi povedze, kto ste!" povedala som rázne, aj keď vo vnútri som potrebovala objatie.
„Neboj sa, srdiečko, čoskoro sa to dozvieš. Teraz mám veľa práce. Tak sa zatiaľ hrajte. Teším sa na teba," a ticho.
Nikto nič nehovoril. Bola som na smrť vystrašená. Bolo mi úplne jasné, že si zo mňa nestrielajú. Teda aspoň ľudia odtiaľto. Niektorí sa tvárili vystrašene, iní boli zamyslení.
Nevydržala som to, postavila som sa a utekala do svojej izby. Rozplakala som sa. Počula som ako za mnou niekto beží. Zhodila som sa na posteľ a plakala som. Niekto ma objal.
„To bude v poriadku, niekto si z teba len robil srandu. Nemôžes to brať hneď na prvýkrát tak vážne," utešovala ma Jess. Pozrela som sa na ňu a vyrozprávala jej prečo som na to tak reagovala.
„Ale aj tak je tu šanca, že to bol len vtip," nemyslím si.
„No ták, máš tu predsa mňa a Darcy a našu bandu, my ťa ochránime," šepkala Jess. Som rada, že ju mám za spolubývajúcu. Myslím, že sme si sadli.
Večer sme sa už nevrátili medzi ostatných. Myslím, že to chápu. S Jess sme si povedali naše životné príbehy, vtipné ale aj smutné príhody. Zistila som, že má mladšieho brata. Má tri roky. Jej rodičia sú už štyri roky rozvedení. Čiže jej brat je už s novým priateľom.
Dokonca mi povedala, že bola raz zasnúbená pred dvomi rokmi, ale obidvaja boli mladí, a tak vzájomne navrhli rozchod. Keď sme dokecali bolo niečo po pol noci. Na ten telefonát som úplne zabudla. Ako vravela Jess. Mám tu dosť ľudí, ktorým na mne záleží...
YOU ARE READING
Bývalý
Teen FictionVšetko odišlo spolu s ním. Naše objatia, bozky, smiech a tá neustála dobrá nálada. Ale jedno ostalo - city. No dokážu pretrvávať aj po dlhom odlúčení? Áno, dokážu, pokiaľ je to pravá láska... [Tento príbeh neprešiel žiadnou kontrolou.] © All rights...