Vošla som dovnútra a tam už pobehoval zúfalý Ryan. Podľa jeho správania som usúdila, že hľadá tabletky proti bolesti hlavy. Prehľadával všetky možné šuflíky, kričal na celý dom, že raz za čas sa opije a práve vtedy nie sú žiadne tabletky. No jasné, raz za čas.
„Pozrel si sa do toho dolného?" pobavene som sa spýtala. On ma zatiaľ vraždil pohľadom.
„Si myslíš, že som taký sprostý, že som tam nebol, či čo?" vyštekol na mňa.
Ja som len nahodila úškrn typu - teraz sa pozeraj - ladne som ho obišla a otvorila dolnú zásuvku. Bolo mi úplne jasné, že tam ani nepáchol.
Vytiahla som odtiaľ tie slávne tabletky a nahodila víťazoslávny úškrn.
Ryan mi ich len vytrhol a celý červený utekal do svojej izby. Áno, má tu svoju izbu.
Kedže tu trávi veľa času, tak mu moji rodičia vyhradili jednu hosťovskú izbu. No, ale späť k tomu, že som hladná.Z chladničky som si vybrala kúsok nedojedenej pizze. Ešte chvíľu som pozerala na telku, no keď tam nebolo nič zaujímavé, rozhodla som sa ísť do svojej izby. Tašku som hodila do kúta a mobil som položila na stolík.
No niečo ma zarazilo. Na stolíku ležalo niečo, čo som tam ja určite nedala. Bola to obálka. Na vrchu obálky bola pusa? Čože? Niekto mi posiela ľúbostný list?
Už som to chcela nechať tak, keď mi došlo, že tu niekto musel byť. Poštár dnes určite nechodí a pochybujem, že Ryan dnes vôbec videl denné svetlo. No tak počkať, niekto sa nám vkradol do domu? Bože, dúfam, že to je len nejaký hlúpy vtip.
Zobrala som obálku. Ako som spomínala na prednej časti bola otlačená pusa. Ako keby ju niekto pobozkal. Na okrajoch obálky boli známky prstov, červené. To nemyslíte vážne. Zistila som, že je to krv. Naozajstná krv. Roztrhla som obálku a začala čítať:
Milá Mel,
Je naozaj obdivuhodné, ako si sa dokázala vysporiadať s tak ťažkým osudom. Najprv Patrik a potom Iva. Ale aspoň Patrik vie, čo si zač, keď si Jodie uverila. Celé to bola lož. Ona chcela len Patrika, no keď zistila, že ani po rozchode ju nebude chcieť, vzdala to. Plačeš? Je ti to ľúto? No na to je už neskoro. Je to len a len tvoja chyba. Všetko mohlo byť dobré, no ty si to celé pokazila. Nemysli si, že to nechám tak. Zoberem si, čo mi patrí. Teraz nastal čas, aby si zistila, čo som zač. Sledujem každý tvoj krok. Nesnaž sa do toho zatiahnuť niekoho.
Ale jedno ti môžem sľúbiť. Čoskoro sa uvidíme srdiečko ...S láskou tvoj verný prenasledovateľ.
Ako mohla? Jodie bola super kamarátka. To je to dievča, ktoré mi povedalo, že ma Patrik podvádza. Bože. Všetko to zrazu dáva zmysel. Aj jej správanie a to, že odišla. Ale autor toho listu ma teda musí poznať. No ako dlho už ma sleduje? A čo tým myslel, že si zoberie to, čo mu patrí?
Toto musím predýchať. Musím ísť von. Vyčistit si hlavu. Veď aj tak to bude jedno, keď ma sleduje. Ale čo po mne, sakra, chce?Zobrala som peniaze, mobil a šla von. Ešte neviem kde, ale rozhodne sa musím zbaviť myšlienok, ktoré mi neustále pripomínaju ten list. Mám hrozne veľa otázok. A na odreagovanie je dobré len jedno miesto...
YOU ARE READING
Bývalý
Teen FictionVšetko odišlo spolu s ním. Naše objatia, bozky, smiech a tá neustála dobrá nálada. Ale jedno ostalo - city. No dokážu pretrvávať aj po dlhom odlúčení? Áno, dokážu, pokiaľ je to pravá láska... [Tento príbeh neprešiel žiadnou kontrolou.] © All rights...