Kapitola 23 | Kim je späť!

3.5K 294 6
                                    

Doslova ma vraždila pohľadom. Jess si to všimla a nechápavo sa na mňa pozrela. Kim sa narovnala a podišla ku mne.

„Myslím, že by si mala aj so svojou blondínou odísť," posmešne si odfrkla.

„Ty nikdy nemyslíš, takže tu nie je o čom sa baviť" nahodila som falošný úsmev.

Jess sa zachichotala a Kim sa začervenala. Dlho sme sa nevideli. No ale mala by som ju najprv predstaviť. Kim je dievča, ktoré zo srdca neznášam. Myslím, že skoro všetci, ktorí ju poznajú.

Je odo mňa mladšia, ale aj tak si dovoľovala. A nielen na mňa, aj na Patrika. V čase, keď som s ním chodila, vlastne aj keď sme spolu ešte neboli, sa po ňom lepila. Vždy bola tam, kde on a neskôršie tam, kde my. No aj tak nás nerozdelila. To sa podarilo Jodie. Hoci priznávam, že občas som na ňu žiarlila, ale Patrik mi to dostatočne vysvetlil. A ja som mu verila. Tak ako on mne, keď zase po mne išli nejakí chalani. Ale dosť bolo o minulosti, späť do reality.

„Jess, poď. My sa vrátime, keď tu nebude táto štetka," na nič som nečakala a vybehla z izby. Ztom,nou sa vyrútila Jess.

„To čo bolo? To kto bol?"

„Kim," precedila som cez zuby.

„Óó Kim, jasné pamätám si," povedala ironicky. Pretočila som očami a celé jej to vysvetlila.

Skončila som až vtedy, keď už sme stáli pred našou izbou. Unavene sme sa hodila na posteľ. O chvíľu som sa už ponárala do ríše snov, keby ma nezobudí mobil.

„Ja ťa zabijem," ozvala sa Jess. Len som sa zasmiala a pobrala sa k mobilu. Nebola som zvyknutá na svetlo, tak som si nevšimla meno.

„Haló?" zívla som.

„Ahoj Mel. Tu je Mirka," ozvala sa potichu.

„Miri, rada ťa počujem. Stalo sa niečo?" počula som, že smrkla. Ona plače?

„Nie. Vlastne áno. Som v tom," skoro som spadla. Kebiže nesedím už som na zemi.

„Akože si v tom?" povedala som hlasnejšie, načo ku mne pricupitala Jess. Úplne "nenápadne" sa na mňa natisla.

„No, ja neviem. Boli sme opití a zabudli sme na ochranu..."

„Moment! To nie je Mattovo??" síce namám Matta moc rada, ale ak to nie je jeho tak...ja neviem čo.

„Je to Mattove. Bože, čo si. Len...povedala som mu to a on..." a vzlyky. Jess sa na mňa vystrašene pozrela.

„Čo on?" ticho.

„Mirka hovor!" zakričala som.

„On mi dal facku," a rozplakala sa. Obidve sme si dali naraz neveriacky ruku na ústa.

„A kde si teraz? Nemôžeš tam ostať!" viem, že si Mirka spomenula ako ju šikanovali na škole. Dokým som neprišla ja. A zase sa to opakuje.

„Na ceste domov. Volal mi, no ja ho už nikdy nechcem počuť. Vravel mi, že je ešte mladý a decko nechce, ale vôbec sa nepýtal na môj názor. Je to debil, kretén..." a začala vymenuvávať. Ja som vedela, prečo sme si nesadli.

„A kam teraz pôjdeš?"

„Domov. Rodičia o tom vedia. Prepáč, niečo sa tu deje, zavolám ti z domu. Pa," zložila.

„Wau," vydýchla som.

„Máš veľmi zaujímavý život," zasmiala sa ľahla si späť do postele. To isté som urobila aj ja. No nedarilo sa mi zaspať. Navyše, keď ma teraz štvali už dvaja ľudia. Matt a Kim...

BývalýDonde viven las historias. Descúbrelo ahora