23. rész

379 22 3
                                    

Steve és Thor Thanossal küzdött, de még így is erős volt az idegen. A romos épületből kászálódtam ki, amikor egy lény ugrott rám. Hanyatt esve rugdostam a lényt és a fogait fogva tartottam távol az arcomtól. Ekkor zuhant le rólam. Lihegve néztem előbb a lényt, majd a megmentőmet. Sirius állt ott a Rend tagjaival. Vettem egy reszketeg levegőt és hitetlenkedve ráztam a fejem.

-Komolyan azt hitted egyedül hagyunk?-vigyorgott elégedetten. Mio felsegített és visszaadta a pálcámat.

-Nem is tudom..-nyögtem ki még mindig döbbenten.

-Maria! Segíts Clintnek!-jött mellém apa. Nem jegyezte meg az új társaságot, de biztos voltam benne, hogy majd beszélni fogunk erről a későbbiekben. Biccentettem és néztem, ahogy Thanos felé indul. Én is harcolni akartam, de majd később megrugdosom.

-Honnan tudjuk ki van ellenünk?-tette fel a kérdést Ron.

-Ha meg akarnak enni vagy csak megölni, akkor az ellened van.-feleltem tömören.

Scott ekkor nőtt gigászira és tette le a csapat többi tagját a földre. Megindultam Rogers felé és a fülesemben hallottam Sam hangját. Kapuk nyíltak ki és egy seregnyi ember jött át a kapun.

Steve lepillantott rám és szemöldökét ráncolta kicsit.

-Jól vagy?-kérdezte halkan. Egyetértően bólintottam.

Megindultunk. Hatalmas ordítás volt és én teljesen ráfókuszáltam Thanosra. Gyorsan futottam a tömegen át és kerülgettem a lényeket. Egy magas női alak nyúlt ki értem és taszított a földre. Gondolkozás nélkül cselekedtem és minden haragomat beleadva ütöttem. Nem volt szükség a pálcámra.

-Elég gyenge vagy egy emberhez képest.-vigyorgott a nő. Tudtam, hogy csak dühíteni akar. Hidegen elmosolyodtam és mindketten félig a földön térdelve meredtünk egymásra. Az egyik kezem a földön volt, míg a másikban ott volt egy Wakandai fegyver. A pálcám a csizmámban volt elrejtve, de nem is volt baj.

-Maria! Használd a pálcád!-kiáltott mögöttünk Sirius. Nem foglalkoztam vele. Farkas szemet néztem az idegennel és egyszerre mozdultunk. Ő megindult felém, én pedig lendületet véve a kezemet lent tartottam a földön és akkorát rúgtam, hogy hanyatt esett az ellenfél. Nem hagyva időt neki a lándzsámat felé hajítottam és a mellkasa közepén eltaláltam. Lihegve álltam meg felette és megfogtam a belőle kilógó részt.

-Úgy tűnik mégsem vagyok olyan gyenge.-feleltem neki és megforgatva húztam ki belőle a fegyveremet.

-Mióta tud ilyet?-kérdezte döbbenten habogva Ron.

-Nem tudom.-felelte Sirius. Élesen pillantottam a két pasira, majd a fejünk felett suhanó cingárra pillantottam. A fülemhez kaptam.

-Kapitány mit szólnál, ha megreptetnél kicsit?-kérdeztem.

-Benne vagyok.-hallottam a hangját. Ekkor pillantottam meg. Velem szemben állt lihegve és az eget leste, majd rám pillantott.-Biztos ezt akarod?

-Próba cseresznye nem igaz?-vontam meg a vállam mosolyogva. Steve beállt a megfelelő pózba és rám várt. Gyorsan nekiindultam és egy nagyot ugrottam a pajzsra, amivel felrepített. Elkaptam a repkedő cingár idegent, aki Thanos hűségese volt. Elvesztette az egyensúlyát és velem együtt zuhant.

-Te kis féreg.-vicsorogta.

-Tudom, hogy hiányoztam.-feleltem szarkasztikusan. A sárban próbálta kicsapni a kezemből a pálcát, de gyorsabb voltam. Egy pöccintéssel elválasztottam a csuklójától a kezét. Fájdalmasan ordított és ficánkolni kezdett alattam. Hatalmasat ütöttem a fejére, mire elkábult. Bucky segített fel a földről.

Áldozat árán..Where stories live. Discover now