Evet beklenen gün gelmişti.
Şimdi 2. Sezonun ilk bölümü yayımlanacaktı ve tüm Shadow ekibiyle bu bölümü izleyecektik.
Ekip bizim sevgili olduğumuzu öğrendiği için Matt ile daha rahat davranıyorduk, özellikle Matt çok rahattı.
Ulu orta beni kendine çekip sarılıyor, öpmeye kalkıyordu. Alberto bizi ne zaman görse ship çığlığı atmaya başlıyordu... Kısaca çok zor durumdayım.
"İlk bölüme ne tepkiler gelecek, aşırı merak ediyorum. Bir yandan twitter üstünden yorumları takip edeceğim." Deyip beni sandalyede yanına çekerek oturttu Matt. "Kesin bana sövecekler."
"Kolumu itiyorsun, bana kızıyorsun, gözlerimi dolduracak hale getiriyorsun beni... eh, sövmesinler mi yani?"
"Ama sonra gelip gönlünü alıyorum." Deyip bana yaklaştı Matt ve boynuma bir öpücük bıraktı. "Alec fanları her zaman Alec'i korur, sen merak etme."
"Bazen çok cringe fanların olabiliyor, evet." Deyip önüme dönmüştüm. Öyle çok asılan oluyordu ki Matt'e... kıskanmıyorum desem yalan olur.
"Seninkiler çok farklı sanki."
"Farklılar tabii."
"Kesin öyledir."
"Ne yani, hayran kavgası mı yapacağız şu an?" Deyip öne döndüğümde bir anda dudağıma bir öpücük bırakmıştı.
"Tabii ki hayır, sadece seni sinir etmeye çalışıyordum."
"İnsanların içinde öpüp durma."
"Biz bizeyiz, bir şey olmaz."
"Yine de... yapma. Utanıyorum."
"Utanıyorsun? Bu insanların karşısında kaç öpüşme sahnesi çektik, unuttun mu yoksa? Hatta tam olmasa da yarım bir sevişme sahnemiz bile var. Hatta yarım değil, çeyrek sevişme sahnesi."
"Ben ona çeyrek bile demezdim." Deyip gülmüştüm. "Resmen ucundan koklattılar. Alın bakalım, minnacık bir sevişme sahnesi dediler."
"Doğru, neyse buna da razıyız. O sahne olmasa senin sertleşeceğin yoktu çünkü."
"Matt! Demesene öyle şeyler."
"Sen böyle şirin sinirlenirken çenemi kapatamıyorum. Sen kapatsana çenemi." Deyip dudaklarını öne uzattı Matt. Ben de elimin tersiyle yavaşça ağzına vurdum bir tane.
"Bir tane daha istersen daha sert bir şekilde vurabilirim."
"Tamam ya, bir şey demedim." Deyip elini omzuna atmıştı Matt. "Başlamak üzere, hadi şu anın tadını çıkaralım."
"Çıkaralım."
....
Bölüm başladıktan kısa bir süre sonra Matt twitter üstünden yorumları okumaya başlamıştı.
"Magnuscular şu an içimden geçiyor, inanılmaz." Deyip telefonu bana gösterdi Matt. "Okusana şunları."
Alec onu öptü ve şimdi de ona bir *bokmuş* gibi davranıyor.
Gerçekten Alecin bu bipolar ve cringe hallerinden sıkıldım artık.
ALEC AZ ÖNCE BENİM MAGNUSUMUN KOLUNU MU İTTİ YOKSA BEN HAYAL Mİ GÖRDÜM???
Alecin tasmasını geri takın, yine herkese havlamaya başlamış.
Son yoruma istemsizce güldüğümde Matt kulağıma yaklaşıp "Bu gülüşün bir bedeli olmayacak mı sandın?" Demişti. Sonrasında telefonu elimden alıp kilidini kapattı. "Tamam, bu bölüm çok kötü ama seni sevmediğimi iddia eden yorumlar bile gördüm."
"Yani... sonuçta biz ileride olan şeyleri biliyoruz ama onlar bilmiyor. İki dakika sonra feels geçirmeye başlarlar, korkma."
Ki dediğim gibi de olmuştu. Alec'in Magnus'tan özür dilemeye geldiği kısımda Matt yine yorumlara bakmak için twitteri açtı ve beraber yorumları okumaya başladık.
*Kalp kriziiii* bu çift beni gebertiyor, şaka mı?
Magnus çok flörtöz ve Alec çok çekingen. Yatakta işleri hayli zor 😋😋
Magnusun kaslarını yalamak isteyenler favlasın da sayımızı bilelim.
Magnuscular olarak o görüntü karşısında öldük bittik, yaşayan var mı?
"Şimdi de sana yavşıyorlar. Telefonu alıp onları kudurtmak adına bir şeyler yapmak istiyorum şu an."
"O zaman bir selfie atalım da çıldırsınlar." Dediğimde Matt sinsi sinsi gülümsemişti.
"Sen benden daha beter çıktın."
Telefonun ön kamerasını açtım. Arkadaki ekran gözükecek şekilde telefonu çevirdim ve Matt'in bana yaklaşmasını beklemeye başladım.
"Acaba böyle mi çekilsek?" Deyip bana arkadan sıkıca sarılmıştı.
"Saçmalama, çek elini kolunu üstümden!"
"Aman aman, yedik sanki. Gerçi... yemediğim söylenemez."
Dirseğim ile onun karnına bir tane geçirdikten sonra telefonu tekrar ayarladım ve Matt de sonunda poz vermeyi başardı.
Instagrama girip fotoğrafı hikayeme ekledikten sonra üstüne de şu notu yazdım.
Hem bölümü izleyip hem de Matt ile twitter yorumlarını okumak kadar eğlenceli bir şey daha yok 😂
Matt'i de etiketledikten sonra fotoğrafı paylaştım. Kısa bir süre sonra bu fotoğraf da twitterda olay olmuştu.
Matt fazla instagram kullanmadığı halde o da hikayeyi paylaştı ve şu notu ekledi.
Ama ben eğlenmiyorum :( Bu bölüm herkes Alecten nefret ediyor. Teselliye ihtiyacım var.
"Teselli kesinlikle senden gelmeli bu arada." Deyip beni kendine çekmişti Matt. "Bu gece bizde kalacaksın değil mi?"
"Dizi başladı Matt, gözler üstümüzde. Daha dikkatli olmamız gerekiyor."
"Dikkat benim göbek adımdır."
"Hayır değil, hayattaki en dikkatsiz ve pervasız insanlardan birisin. Bir süre dikkat çekmemeye çalışalım lütfen."
"Of ben çatlarım ama böyle. Hemen çıkıp aşkımızı itiraf edelim, bu ne böyle. Reyting için derlerse desinler, umurumda değil."
"Matt..."
"Ben seninle güzel bir ilişki yaşamak istiyorum Harry. Kaçmak, saklanmak veya gizli gizli yaşamak istemiyorum bu ilişkiyi."
"Tamam ama biraz zaman geçsin, henüz çok erken."
"Bekleyebilir miyim bilmiyorum ama senin için deneyeceğim." Deyip sonunda benden uzaklaştı Matt. Sonradan yine twitterı açtı ve bir hayranın sorduğu soruyu yanıtladı.
Alec cidden Magnusu seviyor mu? Açıkçası ben bu bölümden sonra şüpheye düştüm.
Matt bunu alıntılayıp üstüne de şunu yazmıştı.
Hmm, izleyip görmek lazım. Belki de sevmiyordur çünkü Alec manyak bir bipolar (?)
Onun yazdığı şeye aralıksız 5 dakika gülmüştüm. Ben güldükçe o daha da sinirlenmişti.
"Komik mi sence bu?"
"Bence komik. Ve haklıymışsın, sinirli sevgililer çok tatlı görünüyormuş."
....
Matt 3 güne dayanamaz, dağa taşa her şeyi açıklar diyenler??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Desire (Shumdario)
FanfictionHarry de Matt de Shadowhunters dizisini çekerken tanışmış iki bekar aktördür. Ve dizideki yakınlıkları onları iyi yerlere götürmez...