Arada yazdıkça bölüm atacağım bir hikaye, neyse umarım beğenirsiniz. (Matt biraz sinir bozucu oldu ama çoook tatlı)
Harry:
Bugün setteki ilk günümdü ve Shadowhunters adlı dizide oynamaya başlayacaktım.
Diziye seçilmeden önce karakterimi araştırmıştım. Biseksüel bir büyücü. Gerçekten eğlenceli olacaktı.
Şu an masada oturuyorum ve yüzüme makyaj yapılıyor. Buradaki tanışma toplantılarına katılma şansım olmamıştı çünkü işlerim vardı. O yüzden henüz kimse ile konuşma fırsatımın olmadı. Yalnızca ismi Alberto olan birisi ile birkaç dakikalık bir sohbet ettim. Karakteri hakkında konuştu ama pek dinleyemedim çünkü biraz heyecan yapmış durumdayım.
"Hey... sen Harry olmalısın." Yanıma kızıl saçlı bir kız oturdu. Şey sanırım bu başrol oyuncusuydu. Neydi adı... "Ben Katherine. Ah seninle tanıştığıma inanamıyorum. Glee'de seni izlerdim. O dans figürleri... müthişsin."
"Teşekkür ederim Katherine." Deyip ona gülümsedim.
"İlk sahnen benim küçüklüğüm ile." Deyip gülümsedi. Gülümseyişi ışık saçıyordu resmen.
"Bugün çok az sahnem var zaten."
"Biseksüel bir büyücü olacaksın ve Alec'le ilişkin olacak."
"Evet öyleymiş."
"Mükemmeller. Yanii tüm kitapları okudum. Onları shiplememek aptallık. Özellikle Magnus Bane... ah erkek olsam onu canlandırmak isterdim."
"Ben de şu önceden çıkan ama iptal olan filmi izledim."
"Özel değilse bir şey soracağım, erkeklere ilgin var mı?"
"Hmm... birkaç deneyimim oldu diyebilirim."
"Aman Tanrım, role hazırsın yani." Deyip bana çak yaptı. Ben de ona gülümsedim.
"Tamamen hazırım."
...
İlk sahnenin çekimi bittikten sonra soyunma odama dönerken birisine sertçe çarpmıştım.
"Dikkat etsene, 1.90lık herifi görmüyor musun?"
Yüzüne öylece bakarken beni görünce aniden yerinde sıçradı.
Gece vaktiydi ve yüzümdeki makyaj aktığı için korkunç görünüyordum.
"Üzgünüm, makyaj gözüme girdiği için etrafı göremiyorum. Sen Matt olmalısın, ben Harry." Elimi ona uzattığım zaman bir süre elime baktı öylece.
"Sen şu büyücüyü oynayacaksın." Deyip elimi sıktı. "Bu kadar korkutucu mu gözüküyor o ya?"
"Şey... dediğim gibi makyaj aktı."
"Sana ileride aşık olacakmışım." Deyip güldü. "Tuhaf, benim oynadığım karakterin böyle birisini sevmesi ilginç geldi."
"Sevgi böyledir, kime vereceğini sen seçmezsin. O kendisi bizzat seçer ve sana seçim şansı sunmaz. Alec'e de bu olmuş olmalı."
"Yine de tuhafmış. Şu diğer aşkı, Jace, bence onunla daha çok yakışıyor."
(ÖYK AMK KUSCAM)
"Bence başlamadan çok önyargılı bakmışsın olaya. Sahneler çekilmeye başladıkça seversin belki."
"Dizide bizi değil de onları shipleyecekler bence. İnsanlar imkansız olanı daha çok seviyor çünkü. Jace de Alec'e göre imkansız ve insanlar bu çekimi sevecek. Belki ileride konudan sapıp ikisi arasında bir aşk bile görürüz."
"Bence Magnus ve Alec bayağı tutulacak ve sevilecek. Her iddiasina varım." Dedim kendimden emin bir şekilde konuşup.
"Pekala, sezon sonunda görüşelim o zaman. Kazanan diğerine yemek ısmarlayacak."
"Anlaştık."
...
Garip bir giriş oldu amk ajskksks
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Desire (Shumdario)
FanfictionHarry de Matt de Shadowhunters dizisini çekerken tanışmış iki bekar aktördür. Ve dizideki yakınlıkları onları iyi yerlere götürmez...