31. bölüm

1.9K 157 187
                                    

mtdinlemeyiseven

Sabah gözlerimi açtığımda Matt'in kolları arasında olduğumu fark edip büyükçe gülümsedim.

Hala bir şekilde mantığım olanları almıyordu. Onunla sevgili olmuştuk, yatmıştık ama hala gerçekçi gelmeyen şeyler vardı. Sanki bir şeyler aniden bitecek ve her şey bir kamera şakası olacak gibiydi.

Ama değildi. Ondan etkilenmiş, onu sevmiş ve onunla yatmıştım. Sonucunda da sevgili olmuştuk.

Birkaç ilişkim olmuştu şu ana kadar. Ama uyuşmayan şeyler yüzünden hep bir şekilde bitirme yoluna gitmiştik. Matt ile aynısını yaşamak istemiyorum, gittiği yere kadar gitmesi için de elimden geleni yapacaktım.

Onu uyandırmamak için üstün bir çaba sarf edip yataktan çıktım. Duş almadan güne başlamak pek adetim olmadığı için odanın duşuna yöneldim ve hızlıca kısa bir duş aldım. Kıyafetlerim burada olmadığı ve dünkü kıyafetlerimi de giymek istemediğim için üstüme Matt'in kıyafetlerinden bir şeyler geçirdim. Bir süre aynada kendime bakıp sonrasında da gülmeye başlamıştım.

"Neler oluyor?" Diyerek gözlerini açtı Matt ve beni görünce o da gülmeye başladı.

"Yalnızca... senin kıyafetlerinden giymek istedim ve sonuç bu."

"Annesinin kıyafetlerini giyen kız çocuğu gibi olmuşsun." Diyerek yataktan çıktı ve yanıma geldi. "Duş mu aldın sen?"

"Evet."

"Bakayım." Deyip yüzünü omzuma gömdü ve kokumu içine çekti. "Hmm, çok güzel kokuyorsun."

Yavaşça boynuma yaklaşıp beni öpmeye başlamıştı.

"Matt, kahvaltıya inmemiz lazım."

"Daha zamanımız var." Deyip elini belime koydu. "Hadi ama Harry, bu kadar sakin olmadığını çok iyi biliyorum."

Yavaşça beni itip arkadaki masaya oturmamı sağlamıştı.

"Ayrıca sen bu kadar güzel kokarken ben nasıl kendime engel olacağım söyler misin bana?"

"Engel ol demiyorum ama... kahvaltı kırmızı çizgimdir."

"Öyle mi?"

"Evet."

"Kahvaltıdan sonraya ne dersin o zaman."

"Akşama odama gelsen olmaz mı? Bugün panelin son günü, yarın zaten dönüyoruz. Dikkat çekmeyelim."

"Liseli aşıklar gibi mi takılacağız? Hmm, sanırım bunu sevdim. Gizemli olacak diyorsun."

Dudakları yavaşça dudaklarım üstünde gezinmeye başlamıştı.

"Gerçekten..." deyip yavaşça benden uzaklaştı. "Sabırlı olmak çok zor."

"Kahvaltıya inelim artık. Benim odama gidip üstümü değiştirmem lazım."

Uzanıp dudaklarına son kez bir öpücük bıraktım ve kıyafetlerimi toplayıp odadan hızlıca çıktım.

Şu günü de atlatsak iyi olacaktı.

...

Tüm ekip kahvaltıya indikten sonra ortam Alberto'nun esprileri ile dolmuştu. Hepimiz gerçekten eğlenceli zamanlar geçirirken Mat'tin bakışlarını üstümde hissettim.

"Gençler size söylemem gereken bir şey var." Demesiyle onu süzdüm. Yapacağı şeyi anlayınca başımı hayır dercesine sallamış olsam da beni takmamıştı.

Desire (Shumdario)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin