Arkadaşlar sizce Malec görselleri ve editleri olan bir hikaye yayınlayayım mı? Instadan aldığım birçok fotoğraf var. Özel editlerin sayfasını söylerim (emeğe saygı için) Ne dersiniz?
Harry:
Bugün Matt ile düğün sahnesi provası yapacaktık ve öpüşme sahnesini prova etmemiz gerekiyordu.
Prova odasına girdik birlikte. Başta burada sadece adımları çalışacaktık.
"Evet başlayalım. Şimdi ben sana bakıp sonra merdiven ineceğim ve senle birbirimizin gözüne bakacağız."
"Yanıma geleceksin." Dediğimde bana yaklaşmaya başlamıştı. "Sonra yakamdan tutup beni kendine çekerek dudaklarıma yapışacaksın."
Matt yakamdan beni tutup kendine çektiğinde bunu çok hızlı yaptığı için burnumuz birbirine çarpmıştı.
"Ah burnum."
Geriye çekilip burnumu ovuşturduğum zaman o da aynısı yapmıştı.
"Ben... üzgünüm." Deyip o da burnunu tuttu.
"Biraz daha yavaş yapalım bunu." Deyip burnumun acısı geçene kadar bekledim. O da yerine geçti ve tekrar ikinci kez provaya başladık.
Bu sefer beni kendine çekti ve dudaklarımız küçük bir temasta bulundu.
"Öpücüğü de prova etmeli miyiz?" Dediğimde yakamı bıraktı. Tam o sırada içeriye birisi giriş yapmıştı.
"Harry, Matt. Sizin prova zamanınız geldi."
"Tamam geliyoruz." Dediğimde çocuk odadan çıkmıştı. "Sanırım orada devam etmeliyiz."
...
Prova yerine geldiğimiz zaman yerde duracağımız kısımlar işaretli olduğundan daha rahat prova yapabilecektik.
"Matt, Harry. Bu sahne gerçekten önemli bir sahne. Duyguyu görmek istiyorum ve de o sevgiyi. Birbirinizi sanki uzun zamandır arzuluyormuş gibi öpeceksiniz anlaşıldı değil mi?"
"Zaten uzun zamandır arzuluyoruz." Dedi Matt. Sonra da hızlıca "Yani Alec ve Magnus arzuluyor." Diye ekledi.
"Kendinizi tamamen onların yerine koyun ve öyle oynayın."
İkimiz de başımızı onaylar şekilde salladık ve yerlerimize geçtik. İlk deneme için hazırdık.
"Başlayın."
Ben kapıdan biraz uzakta duruyordum. İşaretli yere doğru birkaç adım gittim ve orada dikilmeye başladım. Sonra Matt bir merdiven basamağı indi.
Sonra diğerini.
Birbirimize bir süre baktık ve o aniden yürümeye başladı.
Kalbim cidden hızlanmıştı. Sanırım sahne beni gerçekten etkisi altına alıyordu.
Matt yanıma geldi ve yakamdan beni tutup kendine çekerek dudaklarıma yapıştı. Ona tutkulu bir şekilde karşılık verirken sağ elimi beline koymuştum.
Sonra benden biraz uzaklaştı.
"Bence devamı olmalı. Yani Alec uzaklaşsın ve sonra tekrar öpsün."
"O zaman öyle yapın. Öpüşmeyi tekrarlıyoruz."
Matt benden birkaç adım uzaklaştı ve sonrasında tekrar bana yaklaşıp beni çekerek öpmeye başladı. Sonrasında uzaklaştığında kendimden bir şey katmak için alt dudağımı öne doğru uzattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Desire (Shumdario)
FanficHarry de Matt de Shadowhunters dizisini çekerken tanışmış iki bekar aktördür. Ve dizideki yakınlıkları onları iyi yerlere götürmez...