26. bölüm

2.1K 195 107
                                    

Harry:

Bugün sezon finali çekimi yapılacaktı ve sonrasında hepimiz uzunca bir tatile çıkacaktık.

Ve biz hala Matt ile konuşmuyoruz.

Onunla arkadaş kalmak istiyordum ama geçirdiğimiz ateşli anlardan sonra arkadaş kalma olayı oldukça zor geliyordu.

Ama onunla konuşmamak buradaki en sıkıcı şeydi. En son oturup sandalyem ile konuşmaya başlamıştım. Canım fena sıkılıyordu.

Ve bugün barışma sahnemizi çekecektik. Küçük de bir öpüşme sahnemiz vardı ve henüz ikimiz de prova için bir araya gelmemiştik.

Sonunda pes edip ayaklandığımda Matt'in kapıda beni izlediğini fark etmiştim.

"Ben de yanına gelecektim, prova için."

"Aynen, ben de onun için geldim. Prova için." Deyip odaya girmişti. "Barışma sahnesi güzel olmalı. Bizim küslüğümüz olaya yansımasın."

"Küs müyüz?"

"Değil miyiz?"

"Ben... bilmiyorum." Dedim saçımı kaşıyarak. "Sadece... aramız iyi değil."

"Yattık ve bu şey arkadaşlığımıza zarar verdi." Dediğinde başımı olumlu anlamda sallamıştım. "Ve ikimiz de bir ilişki istemiyoruz."

"İlişkimiz olması kötü olurdu. Ayrıca... bunu cidden isteyip istemediğimi bilmiyorum."

"Aynı şekilde ben de." Deyip gözlerini kaçırdı. "Sadece, devam edelim işte. Arkadaşlığımıza."

"Bence de." Dedim onaylayarak. "Senden kaçmak hoşuma gitmiyor. Yani... karakterlerin çekimine kapıldık hepsi bu. Yakınlık bizi kötü etkiledi."

"Normal zamanda birbirimizi istemiyoruz sonuçta." Dediğinde birkaç saniye düşündüm. Yani, sanırım istemiyordum.

"Evet öyle. Bu olayı unutalım ve arkadaş kalmaya devam edelim. Senin arkadaşlığını seviyorum ben."

"Ben de senin arkadaşlığını seviyorum."

Bir süre birbirimize sessizce bakmıştık. İlk konuşan ben olmuştum.

"O zaman... sahne provasını geçebiliriz. Sorunu hallettik sonuçta."

"Evet öyle. Bu arada birkaç hafta sonra panele katılacakmışız ekip olarak. 2. Sezon hakkında küçük spoilerler vereceğiz."

"Güzel, panelleri özledim."

Sonra yine sessizlik olmuştu. Sanırım bu durumdan ikimiz de rahatsız olup hemen sonra prova kısmına geçmiştik.

"Seni düşünmeden hiçbir şey yapamıyorum."

"Sensiz yaşayamayacağımı fark ettim."

Durup bir süre ona baktığımda nedensizce gülesim gelmişti.

"Sorun ne?"

"Yok bir şey, sadece... birbirlerine söyledikleri sözler çok hoşuma gitti. Yani... onlar cidden birbirlerine aitler. İnsanların neden onları bu denli sevdiğini çok iyi anlıyorum. Sevilmeyecek gibi değiller."

"Aşkları bizi bile etkiliyor bazen." Dediğinde başımı olumlu anlamda sallamıştım.

"Matt, biz birbirimizi istedik."

"Ve birlikte olduk."

"Bunda yanlış olan bir şey yoktu. Daha önce de partnerlerim ile birlikte olduğum olmuştu." Dediğimde başını olumlu anlamda salladı.

"Benim için de aynısı geçerli."

"O zaman sorun ne? Yani... halledemediğimizi hissediyorum."

"Sorun şu. Yattık ve bitti diyemiyoruz. Çünkü ikimiz de bitmediğinin farkındayız. Diğer zamanlarda yatardık ve biterdi. Bu o kadar basit gelmiyor."

Başımı olumlu anlamda salladığımda bir şey demeden beni süzdü. Farkında olmadan birbirimize fazlaca yaklaşmıştık.

"Öpüşme provasını yapalım bence."

"Bence de." Dediğimde bana sakince yaklaştı. Ben de ona yaklaştığımda dudaklarımız birbirine temas etmişti.

Yaklaşık 10 saniye boyunca dudaklarımız sadece birbiri üstünde durdu ama hareket etmedi. Sahnede küçük bir öpüşme vardı çünkü.

En sonunda Matt benden uzaklaştı. İkimiz de şu an ne yapacağımızı unutmuş halde birbirimize bakıyorduk.

"Çocuklar, sizin sahneniz geldi." Diyerek aniden odaya Alberto dalmıştı. Biz hızlıca Matt'le birbirimizden uzaklaşmıştık.

"Şey... ta... tamam. Biz de prova..."

"Prova yapıyorduk." Diyerek sözümü tamamladı Matt. Yoksa ben kekelemekten cümleyi tamamlayamayacaktım.

"Tamamdır beyler, provanız bittiyse bekleniyorsunuz."

"Geliyoruz şimdi." Dediğimde Alberto kapıdan uzaklaşmıştı.

"Aramızdaki gerginliği sahneye ya da bizimkilere yansıtmasak iyi olacak."

"Biz profesyoneliz, bence üstesinden geliriz." Dediğimde gülmüştü.

"Umarım öyleyizdir."

...

Ben bu hikayeyi seviyorum ya snsnmsmd

Desire (Shumdario)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin