Tatilden döndükten sonra yaptığım ilk iş tüm setin gittiği şu spor salonuna kayıt yaptırmaktı.
Henüz çekimler başlamamıştı ve başlamasına da zaman vardı. Zaman geçirmek için spora kayıt yaptırmak da mantıklı gelmişti.
Hem Matt de yaptırmamı istemişti. Bu sayede onunla daha yakın olurduk.
Yani arkadaş olarak. Onun arkadaşlığını seviyorum.
Sonuç olarak şu an spor salonundayım ve bir yıllık üyelik açtırdım.
"Ooo kimleri görüyorum burada."
Dom yanıma gelip güler yüzlü bir şekilde beni süzdüğü zaman ben de ona aynı şekilde karşılık vermiştim.
"Ben de geleyim dedim şu ünlü spor salonuna."
"İyi yapmışsın." Deyip havluyla saçını sildi ve içeriye doğru yürümeye başladı. "Burada çok eğleniyoruz."
"Evet bunu duymuştum." Deyip içeriye bir bakış attım. Matt'i göremeyince yüzüm düşmüştü.
"Şurada soyunma odaları var, çantanı filan oraya koyabilirsin. Sonra gel de birlikte bir şeyler yapalım."
"Tamamdır, çantamı koyup geliyorum."
Ondan uzaklaşıp işaret ettiği yere doğru ilerlemeye başladım. Çok geçmeden soyunma odasına girdiğim zaman üstünde tişörtü olmayan bir Matt ile karşılaşmıştım.
Birden bana döndüğünde yüzüne bir gülümseme yerleşti.
"Harry, gelmişsin."
"Evet geldim." Deyip onu süzmemeye özen göstererek dolaplara yöneldim. "Sen gidiyor muydun?"
"Evet, bir işim çıkmıştı ama iptal edebilirim. İlk gününde seni yalnız bırakmayayım."
"Sorun değil, Dom burada. Yalnız olmam."
Bunu dememle Matt'in yüzündeki gülümseme birazcık solmuştu.
"Ah tamam, yani... onunla zaman geçirmek istiyorsan..."
"Hayır öyle demek istemedim. Kalırsan mutlu olurum, sadece yalnız kalmam konusunda endişelenme demek istemiştim.
"Anladım." Deyip kafa salladı. "Yani... boşuna işimi ertelemeyeyim o zaman."
"Erteleme istersen."
Çantamı dolaplardan birisine koyup sakince nefes aldım. Gitmesini filan istemiyordum.
"Size kolay gelsin o zaman."
Gideceği sıra aniden uzanıp kolunu tuttum. Bir süre öylece koluna bakmıştı.
"Aslında belki bana birkaç hareket filan gösterirsin. Uzun süredir spor yapmıyorum da."
"Dom gösterecektir zaten."
"Evet ama... alışmama yardım ederdin."
"Şey... olabilir aslında. Hem ben de yeni gelmiştim. Biraz daha durmamda sakınca yok bence."
Başımı olumlu anlamda sallarken "Ben üstümü giysem iyi olur." Diyerek çantasına yöneldi.
"O zaman... ben seni içeride bekliyorum."
Onu soyunma odasında bırakıp salona döndüğümde ilk başta Dom'un yanına ilerlemiştim.
"Matt de gelecekmiş."
"Nasıl? İşim çıktı ve gitmem lazım demişti."
"İptal olmuş sanırım." Deyip bilmezlikten geldiğimde bir şey demeden spor aletlerinden birisine yönelmişti.
"Biraz karın kası çalışmam lazım."
"Benim de omuz çalışmam gerek, bu aralar fazla ihmal ettim."
Dom başlangıç olarak bana birkaç aleti tanıtıp sonrasında kendisi bir alete geçmişti. Ben de ilk başta ısınmak şart olduğu için köşeye geçip ısınma hareketlerine başladım.
Çok geçmeden Matt yanımıza dönmüştü. Beni görünce gülümseyip yanda duran ağırlıkları aldı ve karşıma geçti.
"Isınma hareketlerini izlemek istiyorum." Deyip ağırlıkları kaldırmaya başladığı zaman istemsizce gözlerim ona kaymıştı.
(Göz kaymayacak gibi değil amk)
"Ahmm... evet bu iyi olur. Yani... beni izlemen değil... Şey... yanımda olman..."
Anlamaz bir şekilde bana baktığı zaman içimden kendime küfür etmiştim.
"İyi misin? Tuhaf konuştun az önce."
"İyiyim. Yaptığım harekete odaklanmaya çalışıyordum sadece."
Bir şey demeden gülümseyip ağırlıklarla işine devam ederken farkında olmadan onu izlediğimi fark etmiştim.
Sonrasında artık bu kadar ısınma yeterli diye düşünüp çantamdan aldığım havluyu omzuma asarak etrafı incelemeye başladım.
"Omuz genişliği için ne önerirsin?" Deyip Matt'e döndüğümde arkamda olduğunu fark etmediğim için neredeyse burun buruna gelmiştik. İkimiz de hızlıca bir adım geriye çekildik.
"Şey.... omuz için... şeyi... ben... genelde ağırlık.... ağırlık çalışıyorum. Benim bir elimi yüzümü yıkamam lazım."
Matt hızlıca yanımdan giderken öylece onun arkasından bakmakla yetinmiştim.
Az önce o heyecan mı yapmıştı yoksa bana mı öyle gelmişti?
....
Bunlar da salak amk neyse...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Desire (Shumdario)
FanfictionHarry de Matt de Shadowhunters dizisini çekerken tanışmış iki bekar aktördür. Ve dizideki yakınlıkları onları iyi yerlere götürmez...