Bölümü izledikten sonra birlikte Matt'in evine geçmiştik. Evet, üstün ikna kabiliyeti ile beni buna ikna etti ama pişman olmak üzereyim.
Çünkü geldiğimiz ilk andan beri bana sırnaşıyor.
"Rahat durmazsan çeker giderim Matt."
"Bırakmam ki... bu gece öyle kolay kaçamazsın benden. Hem benim moralim bozuldu o yorumlardan sonra, sevgiline moral ve motivasyon desteği sağlamayacak mısın?"
"Senin istediğin şey moral motivasyon değil, başka bir şey."
Silkelenip Matt'en uzaklaşmaya çalışmış olsam da bunu başaramadım ve Matt bana arkadan sıkıca sarıldı.
"Seni özledim."
"Neredeyse her gün birlikteyiz Matt."
"Ben seni yanımdayken bile özlüyorum ama Harry..." deyip kulağıma yaklaştı ve nemli dudaklarını kulağımın çevresinde gezdirdi. "Kollarım arasında olduğunda bile sana özlem çekiyorum ben."
"Bu sözleri lise zamanı kullansan belki düşerdim ama amatörce sözlerle beni ikna edemezsin."
"Doğru, sen orta yaşlı sayılırsın sonuçta değil mi? Genç ve çıtır bir sevgili yaptın, şanslısın."
"Orta yaşlı değilim ben."
"35 yaş çok da genç bir yaş sayılmaz."
(Şu an 39 yaşında ama tabii 2. Sezon zamanı 35 falan olması lazım yaşının)
"Gidip kendine daha genç bir sevgili bul o zaman." Deyip onun kollarından kurtulmuştum. Bunu yaptığında resmen kahkaha atmıştı.
"Sinirlendin mi yoksa? Sana takılmayı seviyorum, biliyorsun. Hem benim için ideal yaştasın ve yaşını da hiç göstermiyorsun. Küçük bir kedi olduğun için olabilir."
"Sinirlendiriyorsun, sonra da böyle şeyler söyleyip sakinleştirmeye çalışıyorsun ama yemezler. Hem ben gidip kendime yiyecek bir şeyler hazırlayacağım. Açlıktan ölmek üzereyim."
"Ben sana hazırlarım istersen."
"Gerek yok, ben hazırlarım. Sen de yiyecek misin?"
"Kalsın. Gece yiyeceğim başka şeyler var; midemi boş tutmam lazım."
"Zor yersin sen bu gece istediğini." Deyip mutfağa yönelmiştim ama Matt de peşinden gelmişti."
"Hemen de fesatlaştın. Belki kastettiğim şey o değildi."
"Eminim değildir." Deyip dolabı açtığım sırada Matt yine arkadan bana sarılmıştı.
"Elbette kastettiğim şey oydu. Hatta hemen şu an yemek istiyorum."
Bunu dedikten sonra boynuma da öpücükler bırakmaya başlamıştı.
"Matt, çok kötü bir sevgilisin. Karnım aç diyorum ve senin tek düşüncen oynaşmak."
"Elimde değil, ben de sana açım. Lütfen benim doymama yardım eder misin? Bu yapmazsan o zaman sen de kötü bir sevgili olursun."
Matt bunu derken bir yandan da boynumu emmeye başlamıştı. Bazen... bazen ona karşı koymak çok zorlaşıyor.
"Bunu yapmaya devam edersen önümüzdeki bir hafta boyunca görüp görebileceğin tek yakınlık setteki yakınlığımız olacak."
"Of... tamam uzak duruyorum." Deyip tavırlı bir halde benden uzaklaşmıştı. "Duşa girip geliyorum ben."
"Tamamdır, bir şeyler yemeyeceğine emin misin?"
"Evet eminim."
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Desire (Shumdario)
Fiksi PenggemarHarry de Matt de Shadowhunters dizisini çekerken tanışmış iki bekar aktördür. Ve dizideki yakınlıkları onları iyi yerlere götürmez...