Harry:
"Sahne 4, çekim 3. Hazır, başla."
Şu an yeni bir sahne çekiyorduk.
Alec Magnus'un evindeydi ve onun evini temizlemeye yardım ediyordu.
Magnus ise ikisine içki dolduruyordu.
"Büyücüler her zaman böyle tuhaf mı olurlar?"
"Ben tuhaf değilim, yalnızca biraz nazlıyım."
Bu sahne güzel bir sahneydi, bence ikisinin ilişkisinin temellerinin atıldığı sahne buydu.
"Yüzyıllar boyunca kendimi herkese kapadım. Kadın ve erkek. Sen içimde bir yerlerde bir şeyleri açmama neden oldun."
Matt bir süre ne diyeceğini bilemez bir halde durup kekeleyerek konuştuğunda sahneye bir şeyler katmak istedim ve parmağımı cilveli olmasına özen göstererek dudaklarına yaklaştırdım.
Matt şaşkın bir şekilde parmağıma bakıp sonrasında yüzüne bir gülümseme yerleştirmişti.
"Kestik."
Gelen uyarı ile yanlış bir şey yapıp yapmadığımı merak etmiştim.
"Bu cidden güzeldi Harry, kesinlikle sahnede kalması gerekiyor."
"Teşekkür ederim."
"Şimdi kısa bir mola verelim, devamını birazdan çekeriz."
Herkes bir anda bir yerlere dağılmaya başladığı zaman ben de yandaki koltuğun kenarına çöküp oturmuştum.
"Güzeldi cidden... şu hareket..." dedi Matt karşıma geçip yere çökerek oturduğu sıra.
"Doğaçlama yapasım geldi."
"Temas etmemen iyi oldu. Yani parmağını dudaklarım üstüne bastıradabilirdin."
"Bence Alec buna hazır değildi. Yeterince heyecanlı zaten. Magnus bunu yaparak onu korkuturdu."
"Alec nasıl flört etmesi gerektiğini bilmiyor." Dedi Matt saçını kaşıyarak. "Fazla çaylak. Onun yerinde olsaydım Magnus'la iyi bir flört ederdim. Bu gidişle bu ikisi flört etmeden sevgili olacaklar."
"Dediğin gibi, Alec flört etmeyi bilmiyor. Eminim Magnus'un yaptığı şey ona tuhaf bile gelmiştir."
"Magnus da bu konuda fazla iyi."
Matt yanda duran su şişesine uzandı ve suyu kafasına dikti.
"Bana da bıraksana biraz." Dediğimde birkaç yudum daha alıp şişeyi bana uzatmıştı.
"Ayrıca erkeklerle flört etmek kadınlarla etmekten daha kolay." Deyip dudaklarıma suyu götürdüm ve kalan suyun hepsini bir dikişte içtim. "Yani en azından erkekler ne istediklerini daha net ifade ediyorlar. Kadınları çözmek bazen çok zor olabiliyor."
"Bu konuda pek bir bilgim olmadığı için yorum yapmayacağım." Deyip arkasındaki sehpaya yaslandı.
"İki tarafla da flört ettiğim için az çok biliyorum." Deyip boş şişeyi yana bıraktım.
"Ama dediğin şeye katılıyorum. Erkeklerde flört etmek kesinlikle daha kolay." Dediğinde ona tuhaf bir bakış atmıştım.
Az önce o anladığım şeyi mi kastetti?
"Bana öyle bakma, bilmiyorsan diye söyleyeyim. Ben erkeklere ilgi duyuyorum."
"Bilmiyordum." Dedim şok olmuş bakışlarımı üstünden çekmeye çalışarak.
"Şimdi öğrendin işte. Erkeklerle ilişki zor ama kısa süreli takılacaksan her şey son derece kolay hale geliyor. Dediğin gibi, iki taraf da ne istediğini biliyor. Mesela Alec, tam olarak ne istediğini bilen birisi değil. Şu an dizide hala Jace'e ilgi duyarken Magnus'un flörtlerini görmezden gelmeye ve anlamaya çalışıyor. Bu onun için çok büyük bir çıkmaz."
"Ama bu halleri onu daha masum yapıyor ve bence Magnus onun bu hallerine daha fazla çekiliyor. Mesela Jace değil de Alec'i seçme nedeni de tam olarak bu bence."
"Jace ile Magnus'un anlaşacağını pek sanmıyorum ben. Yani... ikisi de çok benzer karakterler. Egoları çakışır."
Onaylar şekilde başımı sallamıştım.
"Matt ben biraz acıktım, bir şeyler mi yesek sence?"
"O kadar uzun süreliğine mi ara verdik?"
"Benim yanımda kraker filan vardı. Bari onu yiyelim." Deyip ayaklandım ve çekim alanında duran çantamdan bir paket kraker çıkardım. Geri yerime döndüğümde bu sefer ben de Matt gibi yere oturmuştum.
"Tedarikli geziyorsun."
"Aç kalmayı sevmem." Deyip paketi açtım ve ona uzattım. İçinden birkaç tane aldıktan sonra ben de ağzıma birkaç tane atmıştım.
Paketin yarısı bittikten sonra yönetmen çekimlerin tekrar başlayacağını duyurmuştu. Bizde geri kalan kısmını hızlıca yemiştik.
"Ağzının kenarlarında kaldı hep." Dediğinde yandan bir peçete alıp ağzımın kenarlarını sildim. Makyöz de hızlıca yanımıza gelip makyajlarımızı tazeledi ve çekime kaldığımız yerden devam ettik.
...
Bonus:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Desire (Shumdario)
FanfictionHarry de Matt de Shadowhunters dizisini çekerken tanışmış iki bekar aktördür. Ve dizideki yakınlıkları onları iyi yerlere götürmez...