29. bölüm

2.1K 171 246
                                    

Harry:

Sabah gözlerimi açtığımda gecenin tüm ağırlığı üstüme çökmüştü resmen.

Ah pardon, Matt'in bacağıymış o.

"Tüm gece üstümden inmedin, bir de bacağını mı attın üstüme?" Deyip bacağını yana itmeye çalıştım ama başarılı olamadım. Sonrasında ona dönüp bir süre öylece yüzünü incelemiştim. "Çok güzel adamsın Matt."

Yanından kalkmaya yeltendiğim sırada aniden bir şey oldu ve Matt üstüme çıktı.

"Sen daha da güzelsin."

"Uyanıktın yani öyle mi?"

"Erken uyanan birisiyimdir, bu şekilde hayatın tadını daha fazla çıkarıyorum." Diyerek sakince dudaklarını boynuma bastırdı. Kokumu içine çekerek beni öptüğünde resmen içim gitmişti. "Kokun baş döndürücü. Dün geceki seksin kokusu resmen üstüne çökmüş. Arzunun kokusu olsaydı kesinlikle böyle bir kokusu olurdu. Bu kokuyu tek ben duymak istiyorum."

Boynumda dudakları dolaşırken elimi onun saçına attım ve saçları ile oynamaya başladım. Nefesi her seferinde boynuma temas ediyordu ve bu hisse kendimi bırakmayı sevmiştim.

Birkaç dakika boyunca boynumu emdikten sonra sakince yüzünü benden uzaklaştırdı ve gözlerime bakmaya başladı.

"Bizimkilere ne zaman söyleyelim?"

"Hazır olduğumuz zaman."

"Ne zaman hazır oluruz?" Deyip dudaklarıma birkaç öpücük bırakmıştı.

"Bilmiyorum Matt ama kendimize birbirimizi tanıma aşamasında biraz zaman verelim bence."

"Haklısın, söylemekte acele etmeyelim." Deyip beni süzmüştü. "Çok acıktım ben."

"O zaman kahvaltıya inelim, bir şeyler yeriz."

"Ama ben şu an seni yemek istiyorum." Deyip dudaklarıma birkaç öpücük bırakmıştı.

"Yorgunum Matt, dün gece çok zorladın beni."

"Belki... yer değiştiririz." Dediğinde onu süzmüştüm.

"Ciddi misin? Buna izin verecek birisine benzemiyorsun."

"Kolay kolay izin vermem zaten ama seni dün çok zorlandığım için..." durdu ve beni süzdü "... ve seni cidden istediğim için buna izin verebilirim."

Biraz şaşkın bir halde ona bakmaya başladığımda kendini yana bırakmıştı.

"Ya da vazgeçeyim en iyisi."

"Hayır hayır, vazgeçme." Deyip onun üstüne çıktım ve onu süzdüm. "Devam edelim."

"Yalnız, bu kadar ufak olduğunu bilmiyordum." Deyip alt kısımlarıma baktığında utanmadan edememiştim.

"Ufak mı? Seninki çok büyük, benimki gayet standart bir boyda."

"Standartların çok düşükmüş senin." Deyip bacaklarını açtı ve belime doladı. "Neyse, önemli olan nasıl kullandığındır, sonuçları merakla bekliyorum."

Bacağını yavaşça okşadığım zaman az da olsa kendimi özgüvensiz hissetmiştim.

Yani... onu tatmin edememe düşüncesi dolmuştu zihnime. Sonuçta küçük olarak tanımlıyorsa daha büyükleri ile karşılaştığı içindir.

"Ben... gerçekten fazla açım. Başka zaman yapsak?" Dediğimde tek kaşı havaya kalkmıştı. "Zaten yorgunum, yeterince iyi sonuçlanmaz ikimiz açısından da."

Desire (Shumdario)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin