"Vynikájuco, skvelo, priam bravúrne. Myslela som si, že už v živote neuvidím denné svetlo," ruky mi vystrelili nad hlavu, kým sa dvojica chlapcov snažila neudusiť práve otvoreným energetickým nápojom. Frustrovane som si založila ruky na hrudi a hodila sa chrbtom na operadlo za mnou. Nehovorím, že som nebola zmierená s faktom znásilnenia, ale srdce mi i tak bilo ako kostolný zvon. Ashton sa skrútil na sedačke predo mnou, aby mi videl do bledého xichtu a venoval mi jeden z jeho očarujúcich grimás.
"Nefuč sa toľko, veď sa nič nestalo," zachichotal sa zatiaľ, čo mi z nozdier unikol nahnevaný výdych. Chlapci sa opäť pustili do nadšeného vyspevovania s pažmami nad hlavou, ktorými zúrivo kývali zo strany na stranu, kým sa smiali na predošlej udalosti. Nikdy v živote som sa nemodlila toľko, aby do auta vstúpil Calum a my sa mohli pohnúť z miesta. Nanešťastie ešte stále trčal niekde na konci radu v spomínanom obchode.
"Hej Cassi, nechceli sme ťa tak vyplašiť!" zvolal Luke skôr, ako sa na mňa zazubil do spätného zrkadla. "To bolo z lásky."
"Samozrejme, chápem to," kývla som hlavou.
"No vidíš to. Ani to nebolelo."
"Predsa len tak z lásky sa dávajú ľuďom zástavy srdca, zmierenie so smrťou a takmer vykričanie si hlasiviek," uškrnula som sa sarkasticky predtým, než som sa poposunula o niečo ďalej vytvárajúc Calumovi priestor. "Toto si ešte vypiješ Hemmings a o tebe ani nehovorím Irwin," ukázala som na nich prstom varovne, no to už chudáci nezachytili, pretože spoločnosť nám prišiel tvoriť ďalší z bandy.
"Čo sa tu deje?" zmätene tľapol o seba rukami len čo zbadal červené tváre všetkých prítomných.
"Pýtaj sa tvojich nádherných spolubývajúcich," roztvorila som dlane cítiac ďalší nával červene. Z jeho príchodom totižto dorazili i výčitky. Kruté, svedomité, hnusné potvory vtierajúce sa do mozgu čím ďalej tým viac. Fotky prebiehajúce pred očami v momente stretnutia našich očí v späťáku. Nechala som hlboký nádych vyplniť prázdne vankúšiky života vo chvíli, keď sa hudba začala rynúť z reproduktorov na celé auto. Pocítila som teplú dlaň kĺžucu po mojom zahalenom kolene a pohľad vyrývajúci mi do čela hlboký zárez. Na hrudník mi znovu začal tlačiť akýsi prenáramne ťažký kôň - vina. Tona pocitov miešajúca sa v jednom výslednom. Ani si neviete predstaviť, ako veľmi som sa bála dvihnúť zrak a stretnúť sa s jeho modrými očami. Možno vám to znie ako totálny blud, no po toľkých rokoch som ho odstrčila. Práve v čas, keď mal svoje nádeje už priveľmi vysoko.
"Cassi," ruka na kolene sa pomaličky začala tlačiť smerom hore, kým chladný vzduch spomedzi plných pier narážal do jemnej pokožky za uchom. Jazykom som si naviedla časť spodnej pery medzi zuby a nervózne si do nej zahryzla predtým, ako som sa pozrela na osobu sediacu len niekoľko milimetrov odo mňa. "Prepáč, že som tak vyštartoval," usmial sa smutne. Ak by pred nami neboli dvaja ľudia, ktorí pre mňa často znamenali život, tak by som mu chytila tú tvár a nechala pery splynúť s mojimi.
"Zaslúžila som si to," úsmev som mu vrátila zatiaľ, čo som mu dlaňou zastavila ruku, "naozaj. Teraz si to konečne uvedomujem."
"Hej hrdličky," prehovoril k nám hlboký hlas, na ktorý odo mňa Calum odstrelil na druhú stranu vozidla, "čo keby ste nechali tých vašich sladkých rečí. Zabilo by vás to?" chladné modré oči začali prepaľovať každý viditeľný kúsok mojej tváre, kým sme stáli na križovatke. Až mi to prišlo nepríjemné.
"To neboli-" bola som rázne prerušená. Opäť. Ak by mi za to niekto platil, tak už dávno som miliardárka.
"Čo keby si sa staral o svoje, ha?" vybafol naňho Calum. Kútikom oka som zazrela Ashtona vkladajúceho si hlavu do dlaní zároveň s jej krútením. O čo tu ide?
YOU ARE READING
Walls || Ashton Irwin [SLOVAK]
Fanfiction"Stay strong, beautiful. Maybe there's a storm right now, but it can't rain forever."