"Ako sa ti darí, dievčatko?" studené vankúšiky prstov sa obtreli o moje slabo orosené čelo. Pár prameňov vlasov zachytili a odtiahli ich na miesto, kde bola najväčšia možnosť udržania sa zatiaľ, čo celým mojim organizmom vo vnútri triaslo. "Som rád, že po toľkých dňoch spíš. I keď by som bol radšej, keby som sa mohol znovu pozrieť do tvojich nádherných očí. Necháš ma sa na ne pozrieť ešte aspoň raz aj napriek všetkému?" Spravil si niekoľko sekundovú pauzu, akoby rozmýšľal, ako má pokračovať. "Dlho som si neuvedomoval ako veľmi som ti musel ublížiť mojimi činmi. Prišlo mi to celé také nezmyselné, pretože sa nič hrozné predsa nestalo, no nie? No v jeden večer som sedel pri okne a len tak sa pozeral von, keď som sa prichytil pri tom ako rozmýšľam o noci, kedy si chcela so všetkým skončiť. Doteraz som nedostal na to celú odpoveď, stále pred nami skrývaš všetky tvoje najtemnejšie zákutia. Ale i to človek často musí urobiť, aby sa obránil pred okolitým svetom," stolička mierne zapukala ako sa v nej drevo uvoľnilo po tom, čo sa Ashton postavil na nohy a začal sa pomalými krokmi presúvať po izbe. Jeho hlas bol jeden čas slabý, taký, že som ho ledva počula, no z minúty na minútu sa stal mocnejším. Potom prešiel do šepotu alebo odrazu len tak z ničoho nič vykríkol až mojimi vysilenými končatinami nebadateľne cuklo. "Jedna otázka mi tak uviazla v hlave; prečo? Prečo v sebe vidíš to, čo v sebe vidíš? Prečo máš potrebu sa brániť pred tými, ktorí ťa v hĺbke srdca neskutočne milujú? Prečo utekáš a zamykáš sa sama v sebe? Prečo? Prečo? A ešte prečo?" kroky na pár sekúnd utíchli presne predo mnou len pár minút pred tým, ako som pocítila jeho mentolový dych narážajúci mi do vysušenej pokožky na lícach. Dlaňou mi chlácholivo prechádzal po vlasoch zatiaľ, čo sa druhou slabo pridržiaval môjho kolena, aby nespadol. "Už viem prečo ma Luke nechcel pustiť k tebe, kým si bola hore. Nechcel, aby som ťa zbombardoval otázkami. Bál sa, že by som ti konečne povedal, čo k tebe cítim a možno by sa mi podarilo ťa mu vyfúknuť. Práve v tento moment by som ti mohol nadávať, no i lásku ti vyznávať, ale ty nebudeš mať ani štipku tušenia, že som tu s tebou bol, keď sa o pár hodín prebudíš. Že to nieje tak ako ti ostatní tlačia do hlavy. Že sa naozaj starám, že sa mi v tejto chvíli srdce delí na dve polovice z pohľadu na teba. Z pohľadu na to, čo som nechal padnúť na samé dno a nesnažil sa to postaviť pevne nazad. Hoci som prebdel noci rozmýšľaním ako sa asi máš, čo robíš a koľko chlapov na teba už mrklo očkom, keď som nebol po tvojom boku. Teraz vidím výsledok. Dievča bez života so stopami sĺz na lícach i na krku s čiernymi kruhami pod očami, pretože nedokáže spať v pokoji. Prial by som si, veľmi by som si prial, aby si aspoň vo svojom sne počula útržky z toho, čo ti práve teraz hovorím. Aby som tam teraz stál s tebou v náručí a hovoril ti slová, ktoré mi ležia na jazyku už dlhší čas. A aby si pochopila, že sa ťa tak ľahko nevzdám. Nebojím sa toho chlapca dolu schodmi, nebojím sa mu ťa zobrať, hoci i uniesť, ak bude potreba. Viem, že som pre teba ten pravý. Dokážem ťa ochrániť, dokážem stáť vedľa teba, som ochotný s tebou preskákať všetko zlé i dobré, len mi to musíš dovoliť. Bez tvojho súhlasu sa môžem iba z diaľky pozerať na tvoju tvár zatiaľ, čo moje telo bude bojovať s chuťou sa ťa dotknúť." Kútiky úst sa mi jemne podvihli na toľko, aby si toho stihol všimnúť i on. Tichý chichot vyplnil priestor medzi nami skôr, ako sa nohy stoličky potichu obtreli o parkety a moje ruky nezakotvili v jeho veľkých dlaniach. Prstami mi hladil hánky v kompletnom tichu, kým som sa pokúšala aspoň pootvoriť jedno z mojich ťažkých viečok. Podarilo sa mi to na zlomok sekundy, ktorý mi stačil k potvrdeniu toho, že si nenamýšľam len neskutočné rozprávky v hlave. Sedel predo mnou so širokým úsmevom na perách a sklonenou hlavou, kým študoval veľkostný rozdiel medzi našimi rukami. Zlaté vlasy mal v jemných kučerách prehodené hlavne na pravú stranu, takže mu padali do tváre, no on si ich šikovne odfúkol z očí. Zeleno-hnedé oči radostne s drobnými iskričkami putovali po našich prepletených rukách. Vyzeral naozaj ako anjel bez krídel, ktorý ma prišiel vytrhnúť z mocných pazúrov môjho hlavného priateľa v hlave.
"Čo pekné sa ti sníva, že sa tak usmievaš, princezná? Alebo si hore, len ma naťahuješ a chceš zo mňa dostať to najlepšie z najlepšieho? Možno sa usmievaš preto, lebo tu len zabíjam čas a hrám sa na schizofrenika, i keď to tak vôbec nie je," priložil si moju pravú ruku k perám. Držal ju tam dosť dlho na to, aby mi srdce spravilo niekoľko sált vo vnútri a aby som pocítila letmú červeň sadajúcu si na moje líca. "Vôbec mi nevadí, ak je to jedno z toho, som rád, že vidím ten úsmev, na ktorý sme všetci úpenlivo čakali. Vyzerá to ale tak, že ostatný si ho budú musieť vydobiť sami, pretože ja sa nedelím." Znovu medzi nami nastalo príjemné ticho vyplnené iba takmer počuteľnými nádychmi a výdychmi.
"Predtým, než ťa budem musieť opustiť, lebo náš pán Žiarlivý sa sem bude chcieť vopchať, chcem ti niečo povedať," odkašľal si, "odpoveď na tvoju otázku znie; záleží mi na tebe viac ako na komkoľvek inom na tomto svete. Dokonca si sa mi stala prednejšou ako moja vlastná matka, a to je už čo povedať. Chcem pre tebe len to najlepšie z najlepšieho, preto ťa nechávam sa rozhodnúť. Pokiaľ mi dáš jasne najavo, že ma vo svojom živote už naozaj nikdy nechceš, budem to rešpektovať. No ak ma zoberieš naspäť k sebe, sľubujem, že ťa budem učiť na bicie omnoho častejšie." Spomedzi pier sa mu predral jeho nádherný, zvonivý smiech, "vieš, že to je jedna zo spomienok, ktorá mi behá často po rozume? Samozrejme, okrem iných. Nešlo o to, že sme mali vtedy sex, ale o ten pocit byť tak blízko teba v tvojom najzraniteľnejšom stave. Vidieť ťa prechádzať tým najkrajším a najúpenlivejším pocitom, aký kedy prinesie spojenie dvoch tiel. Mať pocit, že dôvodom tvojho uvoľnenia som ja," dych sa mu rapídne zrýchlil skôr, ako pustil obe moje ruky nazad do lona. "Dobre, asi by som mal už odísť, trieskam piate cez deviate." Zvuk odsúvajúcej sa stoličky sa opäť zopakoval v momente, kedy mi na čelo bol vytlačený odtlačok jeho vlhkých pier. Odrazu som pocítila potrebu ho zastaviť v odchode, pretože jeho prítomnosť prinášala môjmu telu relax a pohodlie. Opatrne som teda zdvihla ruku nad seba, kde sa jeho ruka nachádzala zatiaľ, čo som od seba mierne pootvorila pery.
"Zostaň," zaprosíkala som potichu chrapľavým hlasom zatiaľ, čo som skrehnuté prsty obtočila okolo jeho dlhých, "zostaň a nechaj ma cítiť teplo tvojho tela."
Na moje prekvapenie jeho pery skĺzli na moje zanechávajúc drobné bozky po mojom chladnom nose. I tie moje sa začali synchronizovane pohybovať, akoby zvádzali akýsi tanec, ktorého meno poznajú iba ony. Paže ma nadvihli natoľko, aby som si dokázala nohy obmotať okolo jeho pásu predtým, než nás oboch zahalil do perín na posteli. Po celý ten čas som oči nechala zavreté. Pokiaľ je toto len ďalšia ilúzia, tak sa z nej nechcem prebrať dovtedy, dokým nebude ten správny čas. Chcem sa v nej zdržať, čo najďalej, pretože teplo Ashtonovho tela pritisnutého na moje takmer nahé, skrehnuté a jeho prsty letmo blúdiace po odhalenej pokožke ma robili šťastnou a vyrovnanou osobou. Povedzme, že v ten moment som prvý raz pocítila teplo rozlievajúce sa po celom obvode môjho tela. Teplo zvané láska.
_________________________________
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
I know what u r thinking, HOLY SHIT.
takže po mesiaci aj niečo som sa rozhodla vrátiť sa nazad k našej milovanej poviedke, teraz už určite bez čitateľov, lebo komu sa chce tak dlho čakať, však?
Poznáte ten pocit, keď už ležíte v posteli pripravené na spánok, už aj slúchatká odložíte, aby ste sa s nimi v noci nezaškrtili a zrazu vám zadok nakope múza a VY SA PROSTE NEZDRŽÍTE A DOSLOVA STE OCHOTNÉ MARATÓN ZABEHUŤ K TOMU NOTEBOOKU, ABY STE TO NAPÍSALI? mne sa to stalo dnes, a vôbec to neľutujem, ayee.
som spokojná s touto časťou, i keď je to BRUTAL ROMANTICKÉ na moje pomery, ale viete, ja som aj romantikuš duša, keď sa mi chce. dúfam, že sa vám táto naša Cashton (omg, nieee) Aassidy (okay, vymyslite im shipname vy. I suck (calum's dick (holy water pls))) (ALEBO EŠTE ASHIDY (to znie ako arišidy (k, teraz som na ne dostala chuť (duuuuuuck!)))) chvíľka ľúbila.
teraz vám dám priestor v komentároch sa vyjadriť (pls, im begging u).
ešte raz sorry za non-update, ALE BLÝSKA SA NA LEPŠIE ČASY.
luv ya, byeee xx
(ASHTON NA FOTKE, HOLY SHITTTTTT!!!)
YOU ARE READING
Walls || Ashton Irwin [SLOVAK]
Fanfiction"Stay strong, beautiful. Maybe there's a storm right now, but it can't rain forever."