---
*Di dalam bilik Boboiboy*
Boboiboy mencapai tualanya di tempat gantung berdekatan dan langsung memasuki bilik mandi yang ada dalam biliknya.
Beberapa minit kemudian, Fang memasuki bilik Boboiboy dengan penuh selamba badak dia je macam masuk bilik sendiri, mencapai tuala dan berjalan ke arah bilik mandi.
Tanpa sebarang usul periksa, Fang memulas tombol pintu bilik mandi yang kebetulan tidak berkunci.
"Fuhh!! Badan aku dah melekit!! Kalau dapat mandi ni memang--"
Kata-kata Fang automatik terhenti apabila matanya terpandang Boboiboy yang sedang mandi dengan keadaan nak*d. Punyalah terkejut Fang tengok sampai matanya tidak berkelip dan mulutnya sedikit terlopong. Matanya pula, mula meng'scan' Boboiboy dari kepala hingga ke kaki.
Fang: Pergh ... *nosebleed*
Boboiboy yang seperti terdengar sesuatu menoleh ke arah pintu. Terkejut Boboiboy apabila mendapati pintu bilik mandi telah terbuka + si landak yang super ijo sedang memandangnya tanpa berkelip.
Tak tahulah, tapi Boboiboy rasa nak nangis.
"F-FAAAAAAANNNGGG!!!!"teriak Boboiboy sekuat hatinya menjadikan Fang (yang sedang berkhayal) tersedar dari lamunannya.
"Hah?? Kenapa-- Aduhh!!"
Belum sempat Fang bertanya, Boboiboy telah membaling sebotol Listerine sehingga tempat-tempat mengenai wajahnya. Diikuti dengan berus gigi, baldi, bakul baju kotor dan akhir sekali botol syampu.
Boboiboy menutup badannya dengan tuala mandinya.
Fang: *separuh K.O* S-sudah--
"Kau ni memang tak tahu malu ke acane?!! Orang tengah mandi pun nak tengok!! Macam takda otak!!"marah Boboiboy yang sudah meninggikan suaranya menjadikan Fang terdiam.
"Tapi kau tak kunci pintu, jadi aku ingat--"
(BAMM!!)
Boboiboy menutup pintu dengan kasar.
"Dah!! Kau keluar sekarang!! Jangan masuk selagi aku tak siap pakai baju!!"
"Tapi aku--"
"KELUARR!!"
Fang (inside): Huhuhu ... Boboiboy marah aku ಥ_ಥ💔
Dengan penuh tak rela, Fang berjalan keluar dari bilik Boboiboy dan duduk bertafakur di hadapan pintu bilik Boboiboy.
"Huhuhu ... Boboiboy ಥ_ಥ"tangis Fang seorang diri.
Tiba-tiba Kaizo muncul dari belakang dinding.
"Weh kau asal?? Sedih nampak ... Kena halau dari bilik ke tuww~??"soal Kaizo, sengaja menganjing Fang. Fang yang mendengarnya langsung membaling tualanya ke arah Kaizo, tetapi dapat di elak.
"Sibuklah kau"balas Fang malas.
"Eleh"
Kemudian Fang mengalihkan pandangannya ke arah Kaizo dengan pandangan menyampah.
"Ha, kau pula, asal menyibuk kat sini?? Macam takda kerja pula ..."ucap Fang, menyampah.
Kaizo hanya tersengih mengejek.
"Takda apa, aku saja je nak cakap 'padan muka' kat kau. Tu je ..."balas Kaizo yang masih mengejek Fang sambil menjelirkan lidahnya.
YOU ARE READING
ᴄᴀɴ ʏᴏᴜ ғᴏʀɢɪᴠᴇ ᴍᴇ? (ғᴀɴɢʙᴏʏ ғᴀɴғɪᴄ)
Fanfiction♤♤♠︎ On Going ♠︎♤♤ Warning ⚠⚠⚠ Mengandungi boy x boy ( ͡° ͜ʖ ͡°)⚠ Sinopsis ⤵⤵⤵ Mengisahkan tentang Fang, si landak ungu yang terpaksa tinggal di kampung atuknya, Tok Abah akibat jarak tempat kerja dan rumahnya yang agak jauh. Sesampai saja di sana...