Nazywam się Skylar Black i mam 17 lat. Z wyglądu jestem szczupłą dziewczyną o czarnych włosach i ciemno-fioletowych oczach. Lubię Rysować, Czytać i Śpiewać. Jestem hakerką, lubię również tworzyć roboty czy tym podobne.
Kiedy miałam 7 lat zostałam porwana przez organizację zwaną HYDRA która w tamtym czasie połączyła siły z Red Roomem, gdzie byłam ciągle szkolona. Nazywana tam byłam Black Witch ze względu na moje nazwisko i na to że posługiwałam się magią do złych celów i ogólnie kolor moich mocy to ciemny fiolet wchodzący w czerń. Ze względu na to że był to Red Room, za uchem mam tatuaż klepsydry taki jak ma Natasha, jednak nikt o tym nie wie. Potrafię walczyć wręcz jak i posługiwać się bronią białą i palną. Najbardziej lubię walczyć kataną i strzelać z łuku.
Przez ten czas, podczas którego służyłam tym organizacją czyli 8 lat, prowadzone były na mnie eksperymenty przez co mam moce takie jak: władanie nad czterema żywiołami, tworzenie rzeczy za pomocą myśli (chodzi o to że jak sobie pomyśli o jakiejś rzeczy i się skupi to pojawia się ona w jej rękach dop. aut.), telekineza, telepatia, zmienianie się w różne zwierzęta, teleportacja, przyspieszona regeneracja i zwiększona siła.
Jestem czarownicą i znam sporo zaklęć których rzadko używam bo nie uważam że jest to potrzebne, w niektórych sytuacjach jednak używam ale zabiera to ze mnie sporo energii. Posiadam również skrzydła które są fioletowo-czarne, wiedzą o nich tylko moi przyjaciele czyli Natasha i Clint, rzadko z nich korzystam raczej w sytuacjach kryzysowych albo po prostu jak chce polatać, jednak to że je posiadam nie znaczy że jestem jakimś aniołem czy diabłem.
2 lata temu, czyli w wieku 15 lat, uciekłam z hydry a po niecałym roku odnalazł mnie Nick Fury, czyli dyrektor T.A.R.C.Z.Y, organizacji w której obecnie pracuję.
Zapraszam do zapoznania się z moją historią.
***
Krótki Prolog na początek.
Życzę miłego czytania i mam nadzieję że książka wam się spodoba!
W mediach jest zdjęcie oczu Sky.
Wiem że jest sporo mocy ale jednak nie wszystkie będą używane za często.
Ogólnie z tą wiedźmą chodzi o to że ma moce jak Scarlett Witch jednak ona nie używa zaklęć jak bohaterka.
Imię czyta się Skaj bądź Skajlar, zależy to od tego czy napisane jest Sky czy Skylar.
CZYTASZ
Wyjątkowa || Avengers
FanfictionJako dziecko została porwana. Przez większość życia była szkolona na maszynę do zabijania. Jak sobie poradzi w gronie super bohaterów, będąc jedną z nich? Sky wiele przeszła, jednak nie zapominajmy że jeszcze wiele jest przed nią. Tylko czy aby na p...