6. Fejezet

188 9 0
                                    

Még egy kicsit lovagoltunk majd lőttünk pár képet instára . Szerintem egész jók lettek
Elhatároztam , hogy újra lovagolni fogok . Bisztos vannak lovardák a városban is . Ha meg nincs akkor meg járok ide . Igaz vonattal is 2 óra az út , de megéri . Sajnos nem bisztos , hogy lenne elég időm a suli és a box mellett . Szóval igen általában elég sokszor vállalom túl magam . De már megszoktam és általában meg tudom oldani az ilyes fajta gondjaimat . Ha meg nem ? Hát ömm... izé , nem nagyon volt még ilyen . De ha lesz akkor majd kiderül .

Már pár órával később van és nagyba készülünk Kazuya bulijába . Igen úgy készültem , hogy hoztam magammal buliba illő ruhát is .

- Szerinted ez így jó ? -kérdeztem meg a legjobb barátnőm .
- Nagyon sexi vagy csak szólok .
- Hát nem tudom . Nem sok ez egy kicsit ?
- Nem , kurva jól nézel ki .
- Akkor jó .

Egy fekete egyberuhát hoztam , ami kissé kivágott és egy feket rózsás fűzőt vettem fel hozzá ami ki emeli az alakom . Emellévan nálam még ugye haraisnya meg ékszerek is . A hajamat be göndörítettük . Egy kicsit szolidabb sminket csináltunk mind a ketten .

- Okeeee , nagyon jól nézünk ki . -jelentette ki Nanami .
- Ez mondjuk , igaz . - helyeseltem .
- Jó , akkor vagyünk cipőt és mehetünk is szerintem .
- bazdmeg ! Nem hoztammagammal cipőt .
- Akkor adok egyet . Tessék . Ez jó rád ?
- Igen . Nagyon köszöm . - öleltem meg őt .

Nagyjából fél óra múlva már ott is voltunk . Nagyon örültem ,hogy újra láthatom a régi barátaimat .
Amint be léptünk a házba a mindenki körül vett és egyből kérdésekkel bombáztak .

- Gyertek beljebb, ne itt az ajtóban beszélgessünk . - mondta Katsuro .
- Kértek valamit inni ? - kérdezte Kazuya .
- Most nem , köszi . - mosolyogtam rá . Most nem szeretnék annyira bebaszni mint a múltkor . És jobb lenne ha Nanami-ra is vigyáznék , hogy ne igyon sokat .

- Figyelem , mindenki ! - kiabált Kazuya . - Felelsz vagy mersz ! Jöjjön mindneki !
- Jó , most hogy itt van mindenki , én kezdek . - mondta Nanami . - Szóval , Emika . Felelsz vagy mersz ?
- Merek . - vágta rá egyből.
- Hát legyen . Csókold meg Kazuya-t . - igazából mindenki tudta hogy szerelmesek egymásba csak egyikük sem mert kezdeményezni . De ez most nagyon jól jött mind a kettőnek . Emika megcsókolta Kazu-t és ő viszonozta .
- Akkor most én jövök . Akane , Felelsz vagy mersz ? - na de jó . Miért engem ?
- Merek .
- Helyes . Akkor mondjuk , kapd le Ichiro-t !
- Na , ezt bisztos , hogy nem ! - nem fogom meg csókolni az exem . Bármi mást megteszek , na de pont ezt ?
- Ne legyél már ilyen , kicsilány ! Számtalanszor csókolóztunk már , plusz egy vagy kettő nem oszt , nem szoroz . - mosolygott undorítóan .
- Csókot ! Csókot ! Csókot ! - kezdte el mindneki követelni azt a ki-bebaszott csókot .
- Ahj , jó legyen . - adtam be a derekam és lesmároltam Ichiro-t , - Ezt még megbánom . - suttogtam de ő pont hallotta .
- Én nem . - nevetett .
- Na akkor én jövök . Nanami , drága barátnőm , felelsz vagy mersz ? -kérdeztem meg őt . Szerencsére ő is mert és mivel tudtam , hogy tetszik neki az exem szóval gondoltam miért ne ? - Ülj bele annak a buzinak az ölébe ! - mutattam a volt barátomra és rá kacsintottam a barátnőmre .

Még egy kis ideig játszottunk utánna az egyik barátunkat fel hívt az egyik haverja , hogy itt vannak bulizni tölünk két utcával arrébb . Majd meg kérdezt , hogy nincs-e kedvünk csatlakozni . Mi igazából könnyen bele mentünk és elindultunk hozzájuk .
Pár perc múlva már az ajtójuk előtt áltunk és vártunk .

- Szisztok , gyertek be ! - nyitott ajtót egy fura fiú . Szőke haja volt es egy villám volt benne . - A nevem Kaminari Denki . - mutatkozott be .
- Szia , én Asumi Akane vagyok . -mutatkoztam be illedelmesen , úgy ahogy mindenki .

Nanami rá hajtott Kaminari-ra és ahogy láttam élvették egymás eszét . Vele sokkal aranyosabb lenne Nami mint az exemmel . Kaminari egy aranyos srácnaktűnik és nem hinném , hogy pont ő játszana mások érzéseivel .

- Sziasztok ! - lépett be a nappaliba Katsuki és még pár fiú és egy lány . Ez meg , hogy kerül ide ? És kikezek vele ?
- Katsuki ! Te , hogy kerülsz ide ?
- Micsoda meglepetés , Akane . Ezt én is kérdezhetném tőled .
- Haha , de vicces valaki . - forgattam meg a szemem . - Ezek kik ? - mutattam a többire aki vele volt .
- A leendő osztályuk nagy része .
- Te honnan ismered őket ?
- Hát a hegy-hajúval találkoztam a felvételin és innentől gondolom érted mi törtét .
- Jaa, igen értem .
- Hé , seggfejek ! Ez a picsa itt az uokatesóm . Ő is az osztálytársunk lesz . - szólta el magát Katsu . - Halii , a nevem Ashido Mina .
- Szia , Asumi Akane vagyok .
- A nevem Kirishima Eijiro. Örülök a találkozásnak . - mosolygott rám egy nagyon aranyos srác. Kicsit hasonlít egy cápára .
- Én Sero Hanta vagyok . Nagyon örülök , hogy meg ismerhettelek .
- Azt hiszem mi nagyon jóba leszünk . - mosolygott rám Ashido .
- Igen , szerintem is . - köldtem felé egy baráti mosolyt . - Egyébként , ti , hogy tudjátok őt elviselni ? - mutattam Bakugou felé .
- Amugy jó arc a csávó , de olyan mint egy pszihopata . - modta Kirishima .
- Nem csak olyan , az is . - nevettem .
- Akane ! Nem jössz inni valamit ? - jött oda hozzám Katsuki .
- De , menjünk . - azzal elmentem vele piálni .

Lehet kicsitt többet ittam a kelleténél , mert egy idegen helyen ébredtem fel . Vagyis , ha jobban megnézem , nemis olyan idegen ez a hely .

Na , most vajon nála lehetek ? Jobb kérdés . Mi történt az este ? Vajon mégis feküdtem össze ?

Azt hiszem ez mindjárt kiderül . Nem tudom ki lehet az . Az illető lassan felém fordult és ... NE EZT NEM HISZEM EL ! MIÉRT PONT Ő ? ÉS UGYE NEM ? UGYE NEM FEKÜDTEM ÖSSZE VELE ?

I Die For U /Todoroki x oc/Место, где живут истории. Откройте их для себя