13.Fejezet

147 11 0
                                    

Reggel arra keltem , hogy valaki beront a szobámba és lerántja rólam a takarót .

- Oi , kelj fel liba ! - szólt Bakugou .
- Még 5 perc . - fordultam a másik oldalamra .
- A faszt 5 perc , délután 4 óra van !
- Mennyiiiiiii ? - pattantam ki az ágyból majd ránéztem az órámra .
- Hogy tudtál te eddig aludni ? - kérdezte
- Háááát , ömmm izéééé- kezdtem bele
- Nah , mondjad mit csináltál az este ?
- Meg lehet , hogy felkeltem olyan hajnali 2 vagy 3 óra körül és elszívtam egy szál füves cigit . - nagyon rosszallóan nézett rám - Jajj , nem nézz így ! Ez volt az utolsó szálam és máskor nem igazán tudtam volna elszívni . Éééés még rajzolni is megjött a kedvem tőle .
- Remélem leállsz azzal a szarral és suli időben sem fogod nyomatni .
- Nyuga van mivel nincs több és nem tudom kitől szerezhetnék így leállok vele . -mondtam neki .
- Helyes .
- Amugy minek jöttél ? - néztem rá kérdőn
- Arról volt szó ezt a napot együtt töltjük és mivel egész nap nem jelentkeztél így gondoltam átjövök megnézem szoszi van veled .
- Ooh baszki , tényleg . Na nem baj , gyors össze kapom magam aztán menjünk el valahova joou ? - kérdeztem tőle mire ezt a választ kaptam, hogy : csinálj amit akarsz , hülye liba ! kedves nem igaz ?

Vagy 10 percel később át is öltöztem félig . Igen előtte nem vagyok szégyenlős és amugy is elfordultam amíg felvettem a melltartóm . Vagyis inkább csak próbáltam , de nem tudtam becsatolni hátul .

- Katsuki , Hallod segítsél már ! Nem tudom becsatolni ezt a szar .
- Gyere ide te szerencsétlenség ! - erre oda sétáltam elé majd megfordultam és ő becsatolta . - Tessék .
- Kösziiiiiiii- húztam el a szó végét .

Ez után már csak egy felsőt vettem fel . Egy kockás a mell részénél kivágott haspólóra esett a választásom . Egy halvány kék bő szárú farmerrel vettem fel . A hajamat kiengedtem így a vállamra lógott . Csináltam egy halvány nyári sminket , ami egy tusvonalból , szempilla spirálból , egy kevés highliter-ből és egy szép barna színű rúzsból állt . Tettem még be egy karika fülbevalót is majd még választottam a szettemhez egy fekete csík napszemüveget is .

- Így jó vagyok ? - kérdeztem meg Bakugo-t .
- Tökéletesen kurvás vagy .
- Jó akkor ezt bóknak veszem tőled . - nevettem rajta
- Amúgy neked mióta is ilyen sötét barna a hajad ?
- Csak pár hete kb. még Nanami-val festettük be . Fura a világos színek után , de tetszik .
- Egész csinos meg kell hagyni . És amúgy hova is akarsz menni pontosan ?
- Nah , szóval fél hétre van időpontom a piercingeshez és addigra oda kéne érnem , de előtte kéne még cigit is szerezni , mert már fogyóban van amit adtál .
- Minek mész te piercingeshez ?
- Akarok orr piercinget . - válaszoltam egyszerűen
- Te ennyire ki akarsz baszni anyádékkal ?
- Jah , szét fogja baszni őket az ideg ha meglátják .A hajfestést sem engedték . A cigit se tudják ugye , de lehet elkéne nekik mondanom . Végül is Hikaru-t se verték meg mikor ő cigizett .
- Az egy dolog , de ő a kedvenc gyerek is nem ?
- De . - mondtam unott hangon

Még kicsit beszélgettünk , utánna elindultunk a dohánybolt felé . Mivel Katsukinak volt egy "haverja" aki bement nekünk így lett cigink is . Volt még vagy másfél óránk ezért lementünk a folyopartra a kövekhez , oda ahol Kiri-vel is voltnk . Mind a ketten rágyújtottunk egy egy szál jóra . Kicsivel később már nagyon untuk magunkat így szereztünk egy kis piát . A "kis pia" alatt annyit értek , hogy egy-egy doboz sör . Ami inkább csak cider és a Somersby névre hallgat . Én dinnyéset ittam ő , pedig almásat vagy milyet .

- Ennek most akkora vibe-ja van . - mondtam - Olyan nyárias , vágod .
- Jaa aha , vágom . Nem sokára kezdődik a suli és ennek a nyárnak is vége . - mondta szomorúan. - nem láttam még őt ennyire lehangoltnak . Fura mert ő általában mindig olyan komoly és érzelem mentes .
- Olyan jó volt ez a nyár is . Neked mi volt a legjobb élményed a nyáron ? - kérdeztem tőle .
- Nem is tudom, talán az hogy megismertem a fura hajút meg a többit . Meg , hogy ugye mi is közelebb kerültünk egymáshoz . Na meg ez , hogy keveset láttam a banyát . Neked mi volt ?
- Nem is tudom , talán a sok házibuli meg az , hogy lettek végre olyan barátaim akik nem drogosak és ugye lettél te is nekem . Viszon kiléptem a sokak szerint toxic kapcsolatból is ami nem tudom jó ötlet volt-e .
- Jó ötlet volt , mert ha nem szakítasz azzal az idiótával akkor valószinű nem szeretsz bele a félarcúba . És különben is az a csávó egy faszszopó . A bulin is nagyon nyomult rád miután bebasztál . És tudom , hogy azt mondtad nem csinált veled semmit , de láttam , hogy beletett valamit a poharadba .
- Miiiii ?! És te mi a faszért nem szóltál ? - akadtam .
- Akartam , de az a csaj rám mászott és nem engedett el . Szóval én csak arra akarok kilyukadni , hogy miután elmentetek lehet , hogy meg döngetett téged . Sok egyéjszakás született azon a bulin csak úgy mondom .
- Mint például ?
- Hááát valahogy én is össze gabalyodtam valami csajjal , akkor a rózsaszín vattacukor is a másik buli házigazdájával meg ugye a villámfaszú is a barátnőddel meg úgynéz ki te is az exeddel .
- Na jo , most azonnal mondd el mivolt veled meg Emika-val !
- Teljesen nem emlékszem , csak annyira , hogy rámnyomult aztán elkezdtünk smárolni meg meg lehet , hogy letapiztam pár helyen . - najo én soha életemben nem láttam még Katsuki-t elvörösödni , na de most . Ezt meg kellett örökítenem szóval lefotóztam őt . - Te most lefotóztál?!
- Lehet . De olyan aranyos vagy , hogy elpirultááááál . - modtam és elkezdtem ölelgetni .
- Jól van , de azért ne szokj hozzá . - hallottam a hangján , hogy mosolyog ezért felnéztem rá és tényleg mosolygott .

Olyan jó látni , hogy mosolyog az a sok szar után ami vele történt . Fogadni mernék , hogy azért vette fel ezt az úgymond álarcot is . Az álarc alatt annyit értek , hogy ilyen bunkó , leszarom stílust vett fel és már nem érdekli senki és semmi sem . Mikor elmesélte a dolgokat elsírtam magam pedig nem vagyok olyan nagyon síros mármint , jó szoktam sírni , de annyira azért nem gyakran . Egyedül nekem mondta el . Őszintén ? Örülök, hogy megbízik bennem , pedig alig hogy két hete ismerjük jobban egymást . Legalább két éve nem beszéltünk , ha nem volt muszáj . Igazából én sem tudom teljesen átérezni azt amin most megy keresztül . Én vagyok az egyetlen olyan támaszpont neki , akinek bármit elmondhat . És ő ezt kellő képp ki is használta , de engem ez nem zavart mert én is ugyan ezt csináltam vele .

Még pár percig ölelkeztünk majd elindultunk , kilövetni az orrom . Nagyon izgultam és még előtte bevettem egy Algopirint is , biztos ami biztos . És , hát hazudnék ha azt mondanám nem fájt , de megérte . Nagyon tetszik és még jól is áll mellé . Anya szerint azért nem lehet orrpc-m mert márígy is túl sok szar van a testemen . Pedig nincs is olyan sok csak pár fülbevaló köldök és nyelvpiercing és amúgy ennyi .

- Nah , milyen ? - kérdeztem meg Katsukit .
- Nagyon sexy , de kifognak baszni a UA-ből csak mondom
- Dehogy fognak , ez lófasz majd ha olyan feladat lesz akkor kiveszem azt jovan .
- Te tudod . És amugy ezután hova megyünk ?
- Ma lesz a csillag hullás , hívd ki Kiri-éket ! - javasoltam
- Figyelj ha te is kihívod a Todoroki gyereket akkor és is a többieket . Mitszólsz ? - vigyorgott pimaszul
- Legyen , valószinű , úgysem jönne ki . - mondtam , azzal mind a ketten írunk az embereknek

Me
sziokaaa
Shoto Todoroki
sziaa
Me
ugye ma van a csillag hullas es arra gondoltam hogy kijöhetnél velem megnezni de persze csak ha van kedved
Shoto Todoroki
felőlem kimehetünk megnézni
Me
Joou kb mikor ??
Shoto Todoroki
hat egy fel ora mulva jo ?
Me
tokeletes
Me
akkor a parkban a folyoparton jo ??
Shoto Todoroki
Ahaa
Me
Joou akkor rgy fél óra mulva

Miután megbeszéltem a dolgokat Todoroki-val Katsuki orra alá dörgöltem , hogy milyen kurva jó vagyok , hogy kihívtam a - mint ahogy hívja-félarcút

I Die For U /Todoroki x oc/Onde histórias criam vida. Descubra agora