12.Fejezet

146 10 0
                                    


Akane szemszöge

Az edzésnek gyorsan vége lett és mint tudjuk én lettem hivatalosan is a csapat legerősebb tagja . Katsuki csak a második legerősebb és utánna pedig Kirishima . Mi vagyunk a topp 3 a csapatban . Úgy néz ki csak mi hárman megyünk az országosra . Én már ugye tavaly voltam egyszer , de lesérültem a végső forduló előtt így csak negyedik lettem . Jó azért az is valami .

- Hé , srácok ! - lépett utánam és Katsuki után Kirishima -Nem , megyünk el valahova ?
- Hogy eltaláltad . - nevetett gúnyosan Karsuki , majd megveregette Kiri vállát .
- Felőlem mehetünk . Te is jössz ! - néztem az uncsimra .

Igazából csak a folyó melletti parkba mentünk ki és ültünk a köveken . Már kezdett kicsit sötétedni , mikor Katsuki elővett a zsebéből egy doboz cigit . Kiszedett belőle egy szálat majd bevette a szájába és meggyújtotta azt .
Felém tartotta a dobozt és csak feltette azt a kérdést , hogy " Kérsz egy szálat ?" .

- Milyen nagy lalkű valaki . - mondtam majd kivettem a dobozból egy szál cigit. - Tüzet nem adsz?
- Tessék. - nyújtotta felém a kezét amiben apró lángok voltak . - Neked kell ? - nyújtotta a dobozt a vörös felé , aki nemlegesen bólintott - Te tudod . - legyintett Bakugo
- Te , amugy mióta szívod ezt a szart ? - kérdezte tőlem Katsu .
- A faszom tudja , amikor még a faluban laktunk durvább cuccokat is nyomattunk .
- És a box , meg a versenyek ?
- Mindenki tudta mit csinálunk , kivéve ugye anyuék . És hát ugye az edző azt mondta , hogy a meccsek előtt egyhéttel már ne nagyon toljuk a cuccot azt amugy ennyi volt . Meg nyilván elmonták akik tudták , hogy ezt azért így nem kéne , de tudod minket ez mennyire érdekelt . - nevettem keserűen .
- Te nem vagy semmi . És anyad meg lófaszt nem tudott róla az a nagy csoda .
- A drognak vagy másfél nap kell ahhoz , hogy kiürüljön a szerveztből , szóval mikor már nem voltam annyira betépve haza mentem ledőltem az ágyra és aludtam . Mivel mindig valamikor hajnalban estem haza a családdal sem kellett találkoznom . Mindig reggelről téptünk be és így nem volt olyan gáz . Ha meg füveztünk akkor nem történt semmi izé csak jót éreztünk meg kicsit chilleztünk .

- Azta kurva . - ennyi jött ki mind a két fiúból
- És anyám még nekem mondta , hogy vegyek rólad példát . - nevetett Katsuki .
- Akane , te normális vagy ? És te így akasz hős lenni ? - kérdezte Kirishima .
- Már leálltam a droggal . Jó néha még becsúszik egy két füves cigi , de az meg nem gáz . Semmivel se károsabb mint a tekert lófasz , szóval mindegy .
- Nem vagyok rád büszke . Az is meglepett , hogy cigizel .
- Hat , te sem vagy épp egy szent szűz . - nevettem gúnyosan .
- Jó , de az otthoni szart csak így lehet elviselni . És te miért csinálod ? - szegezte nekem a kérdést
- Ugyan ez .

- Hé , Akane ! Neked tényleg Mrs.Joke az anyukád ?
- Jah , de nem nagy szám . És igazából , nem olyan mókás és jókedvű otthon , mint mondjuk a TV-ben . Éééés még mielőtt kérdeznéd , igen még mindig nyomul Radírfejre . Tudom crige meg minden .
- Neem nem gáz . Az én anyám is hasonló , sokat iszik így néha más férfiak ágyában köt ki .
- Az én muterom is csinált már ilyeneket mikor a fater üzleti úton volt . - szólalt meg lehangoltan Katsuki .
- Legalább a tiétek nem a leendő ofődre nyomul . - nevettem keserűen .
- Jogos . De a tied legalább az apáddal alszik egy ágyban és nem random valami ötvenes pasi alatt nyög . - mondta Kiri és erre mind csak furcsán ránéztünk - Jah szereti a faszt . - erre meg csak nevettünk egy "jót" .
- Juj , Kiri nem már . De neked van egy öcséd is nem ?- tettem fel a kérdést a vörösnek .
- De . Ezért is vigyázok rá sokszor én . Már viszonylag nagy szóval annyira nem kell félteni . - vakarta meg takóját a vörös .
- Hány éves ? - kérdezte Katsuki
- 14 lesz nem soká . - mondta .

A cigit lassan szívtam , hogy kiélvezzem az egészet . Még egy utolsót szívtam belőle majd elnyomtam a földön . Rég cigiztem már . Utoljára szerintem a bulin Kaminarinál . Most mát tényleg le kéne szoknom rendesen . És Katsuki-t is le kell szoktatnom , de olyan jó "boldognak" látni őt .

- Te , Ani ! Nem is mesélted mivolt azza a felemás hajú gyerekkel . - törte meg a csendet Katsu
- Ugye haza kisért majd valahogy nálunk ragadt pár órára . -mosolyogtam selytelmesen - meg vissza adtam neki a pulcsiját is , utánna meg elindultam edzésre ő meg jött velem egy darabig . Most meg itt ülök veletek edzés után . - vázoltam fel nekik a dolgokat . Persze ugye a kis beszélgetésünket nem mondtam el , meg hát nem is igazán rájuk tartozik .

- Na váááárj , hogy került hozzád a pulcsija ? - kérdezte Kirishima
- Még egyszer találkoztunk és fáztam ő meg odaadta a pulcsiját . Lényegében ennyi .

- Gyerekek , amúgy mennyi az idő ? - kérdezte Bakugo
- Rajtad van óra nem rajtam bazdmeg ! - nevettem . Ő csak morgott valamit az orra alatt majd felpattant a kövekről , amiken ültünk .
- Te hova készülsz ?
- Dolgom van .
- Jó hát akkor menjünk mi is haza . - tanácsosltam .

Lassan elindultunk majd haza kisértük Kirishimát utánna pedig Katsuki kisért haza engem , mert nem akarta , hogy egyedül menjek .

- Van még egy szál cigid ? -néztem az unokatesómra .
- Tessék .- nyújtotta felém a dobozt nagyjából félig volt .
- Tűz? - a kezembe nyomott egy gyújtót. - Kössssz . Ugye tudod , hogy ezeket nem kapod vissza? - emeltem rá zöld szemeimet .
- Hát , ami azt illeti az évek alatt rá kellett jönnöm , hogy ha valamit a kezedbe adok azt többet valószinűleg nem látom .
-Ez esetben köszönöm a féldoboz cigit és a gyújtót. - oda léptem mellé majd megöleltem .
- Igazán nincs mit .

Kivettem a dobozból egy szálat majd meggyújtottam . Lassan szívtam minden pillanatot kiélveze. Katsuki is így tett .
Lassan haza is értem . A kapuban elköszöntem Katsukitól .

- Hallod ! Ugye nem vagyok nagyon cigiszagú ?
- Nem . - válaszolt miután megszagolt .
- Jóvan akkor , de semmit sem kockáztathatok . - mondtam majd a sporttáskámból elővettem egy doboz dezodortamiből vagy 2 litert fújtam magamra . Ezt követően elővettem egy üveg parfümöt is . Ebből mégtöbbe tettem .
- Te aztán nem aprózod el . -nevetett
- Muszály , tudod , hogy a hugom mindent megérez és ha rájön a cuccra nekem végem . Azzal fog zsarolni majd , hogy ha nem csinálom meg ezt vagy nem csináálom meg azt akkor elmondja anyának meg apának .
- Hülye kis picsa . - nevetett Katsuki.
- Hát az . Most is szivesen szaggatnám meg . - nevettem

- Na most mér tényleg megyek mert a végén még a banya kicsinál engem . - Mondta az unokatesóm
- Jolvan , sziaaaaaa ! - húztam el a szó végét majd ezt követően megöleltem őt búcsúzás képpen.

Egy darabig figyeltem távolodó alakját majd bementem a kapun . Elfordítottam a kulcsot a zárban és tovább sétáltam az udvaron az ajtóhoz . Beléptem rajta majd egyenesen a szobámhoz mentem . Beléptem az ajtón majd elkezdtem vetközni , igazán rámférne már egy forró fürdő . Így is lett bementem a fürdőszobába és vagy félórán keresztül fürödtem .
Miután kész lettem vissza mentem a szobába és lefeküdtem . Rengeteget gondolkoztam mire sikerült elaludnom . Olyan éjfél vagy egy óra tályán el is szenderedtem .

Sziasztooook 🤍

Ismét itt lennék a folytatással remélem mindenkinek tetszik 🥰💗. Mivel mostanában elég sok időm van írni így nem kell olyan sokat várni majd a folytatásokra . A helyes írásí hibákért most is elnézét kérek mindenkitől akinek kiszúrták a szemét xdd

I Die For U /Todoroki x oc/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora