Todoroki szemszöge:
Reggel mikor beértem máris a padomnál volt Asumi .
- Szia, beszélhetnénk? - kérdezte remegő hanggal .
- Nekem veled semmit sem kell beszélnem .
- Todoroki kérlek !
- Legyen . - adtam be a derekam - Miről akarsz beszélni ? - kérdeztem komoran
- Arról , hogy miért szakítottál .
- Nem voltam már boldog . Nem éreztem magam jól veled . - nem hazudtam , tényleg nem éreztem magam jól abban a kapcsolatban vagyis de , de van más oka is - nem nekem való ez a kapcsolat .
- Akkor minek jöttél össze velem ? - szólt könnyes hangon
- Asumi fogd már fel , hogy végeztünk ! - morotam rá ingerült hangon -Nincs közös jövőnk és nem is lesz soha , nem szeretlek és ezt fogadd el ! - vágtam hozzá idegesen .
- Fáj .- jelentette ki szinte már sírva
- Lépj tovább én is azt teszem , semmi közünk már egymáshoz ! Keress magadnak valaki mást , aki képes lesz leállni egy magad fajta kurvával !
- Mi? - ennyit tudott kiszűrni a fogai között
- jól hallottad ! Egy rohadt ribanc vagy és nem több ! Pár hét alatt képes voltál nekem széttenni a lábaid , őszintén mit vártal ? Azt , hogy valaki nem csak a tested miatt lesz veled ? Csak nézz magadra és meglátod , hogy téged csak baszni lehet ! - közöltem vele nem halkan . Az egész osztály hallotta amit mondta neki.
- Rohadj meg Todoroki Shoto , rohadj meg a nyomorult kis életeddel együtt ! Gyűlöllek téged ! Csak arra voltam neked jó , hogy faszra húzz ? Most komolyan ? - kiabált a pofámba
- Nem tagadom . - röhögtem el magam
-Te képes vagy még ezek után röhögni ? Azt mondtad szeretsz . - sírt még jobban
- Soha sem szerettelek és soha nem is foglak . Csak az időmet basztam el rád . - erre nem tudott már mondani semmit sem mivel bejött Aizawa órára . Akane csenden leült a helyére és csak sírt .Következő órám vagy inkább óránk tesi volt . A B-sekkel volt össze vonva . Utáltam az ilyeneket . Ilyenkor mindig csak játszottunk vagy kosaraztunk . Unalmas szar az egész .
Az öltözőben ültem mikor meghallottam egy bizonyos nevet . Azt a nevet amit legszívesebben elfelejtettem volna örökké .
- Akane geci jó nő lett . - a név hallatán egyből a személy felé kaptam a fejem .
- Tesó ő az unoka hugom és a legjobb barátom . - röhögött Bakugo gúnyosan.
- És ? Attól még tetszik .
- Yosetsu , neked arany utad lenne Yui felé és te képes lennél Asumi után futni ? Ráadásul Todoroki a palija . - elemezte a helyzetet Tetsutestu
- Tévedsz Tetsutetsu , Asumi már az exem . - sóhajtottam szomorúan . Nehéz dolog a titkolózás - Awase , ha tetszik neked lépj felé , nekem már semmi közöm hozzá .Nem akarom, hogy Akane mással legyen , de a mi kapcsolatunkat túl sok minden befolyásolta . Egyszer majd neki is elmondom . Akkor már lehet késő lesz és neki már más fog tetszeni ,de túl kell lépnünk és ha így viselkedek vele , akkor talán el fog felejteni engem és jobb lesz nekünk .
- Gyertek ! - kiabált be Vlad az öltözőbe .
Az óra elég gyorsan eltelt . páros feladat volt és Akane Awase párja lett . Fájt látni őket . Jól el voltak együtt . Asumi nagyon sokat nevetett a fiún . Awase az ölltözőig kisérte a lányt és az öltöző előtt meg is ölelte őt . A sírás keringetett egész órán . Ilyenkor annyira utálom magam . Fáj , hogy nem mondhatom el neki a történteket . A szakításunk előtt össze vesztem apámmal . Durva vége lett . Ez még a téli szünet előtt volt .
2 héttel ezelőtt:
Fáradtan értem haza Akanetól . Nem kell mondjam , elég cigi szagom volt . Ez mellé ketté voltam állva . Tányér méretű pupilláim voltak . Volt egy kisebb házi buli Asuminál . Ott volt a fél osztály és még páran a B osztályból is . Ittunk , cigiztünk és füveztünk is . Egész éjjel buliztunk . Azon a bulin is kavartak páran . Kirishima és Mina , Bakugo meg Uraraka megint össze jöttek állítóleg Denki meg Jirot fűzögette egész éjjel .
Valamikor másnap délkörül mentem haza . Szombat volt ami azt jelentette , hogy apám otthon volt . Jobb lett volna ha nem emgyek haza . Ha akkor Akanenél maradok , lehet még most is a barátnőm lenne .
- Shoto ! - kiabált rám apám mikor beléptem a házba . Tudtam mi vár rám - Mit képzelsz te magadról?!- ordított rám majd már kaptam is a szokásos pofont - Fogadni mernék , hogy a lány miatt vagy ilyen . Szakíts vele ! Kapsz rá egy hetet ! Ha nem teszed meg kiveszlek az iskolából és elköltözünk az országból !
- De hát ezt nem teheted meg !
- Ajánlást kaptam Magyarországon , első számú lennék . Járhatnál a U.A. testvár iskolájába .
- Nem költözök sehova se ! - kiabáltam rá .
- Akkor vess véget mindennek a lánnyal !
- Legyen . - sóhajtottam egy nagyot . Tudtam , hogy nehéz lesz , de meg kell tennem .
- Ez a beszéd . Rossz hatással van rád nagyon az a lány . Az anyja is egy kurva . Az is volt mióta ismerem . Nem egy ilyen lány kell neked . Ott van az aYaoyorozu . Neki leglább a képessége is jó lenne a csáldba . Nem egy tolvaj . Az ő képessége csak a gonoszoknak lenne jó , nem pedig egy hősnek ! Nem is értem , hogy vették fel őt az iskolába . Az meg , hogy harmadik lett kész röhely . Ő is egy utolsó kurva mint az anyja , ráadásul még drogozik és téged is belevisz a rosszba !
- Nem visz ő beleengem semmibe se ! - morogtam rá - Nem akarok vele szakítani .
- Velem te így nem beszélsz ! - ordított rám majd megütött .Nem bírtam tovább , fel futottam a szobámba és magamra zártam az ajtót . Ez volt a szünet előtti napon . A szünetben alig találkoztam vele , de ha mégis akkor csak a szükségleteim csillapítása miatt . Jó volt az ágyban nem tagadom . Élveztem a vele való együttléteimet . Nem akartam kihasználni , de túl jó volt . Viszont attól még ugyan úgy szerettem és csak meg akartam óvni magamtól . Én nem akartam őt bántani , de azt hittem , hogy ha így viselkedek vele akkor talán majd szakítani fog . Nem tette . Fájt , hogy ezt kell csinálnom vele , de muszáj volt , különben apammál kell lelépnem az isten háta mögé . Így legalább láthatom őt még ha már nem is vagyunk együtt . Inkább legyen boldog mással , csak ne legyen szomorú . Az , hogy velem mi lesz ne érdekeljen senkit se . Úgy sem leszek már köztük sokáig . Nem kell már nagyon hosszú ideig elviselni ezt .
Hetek teltek már el azóta az eset óta Asumival az iskolában . Semmit nem beszéltem vele és már nem is próbálkozik kommunikálni velem . Nagyon sokat van Awase társaságában és egyesek szerint smároltak is már párszor . Az is lehet hogy már együtt vannak . Ki tudja ? Csak ők ketten . Igaz csak rájuk tartozik és nem rám , de majd egyszer neki is elmondom az okát a szakításunknak . Talán . Lehet csak akkor tudja meg mikor már túl késő lesz . Remélem hiányzom majd neki . Legalább neki . Ha már másnak nem .
Már év vége van túl vagyunk egy csomó eseményen . Akane és Awase már hivatalosan is egy párt alkotnak . Rossz őket látni , de el kell fogadnom . Nyáron megtörtént az edző tábor is . A Gonoszok Ligája megtámadott minket , de kisebb nagyobb sérülésekkel mindenki megúszta . Katsukit is sikeresen megmentették . Most már mindenki jól van . Akanéval egész nyáron csak egyszer találkoztam . Nem is baj , valószinű jól el van Awase társaságában. Én is megpróbáltam tovább lépni . Yaoyorozuval smároltam egy házibuliban . Üvegeztünk és rajtunk állt meg . Akane reakciója viszont nem volt túj jó erre . Mikor megtörtént a csók hirtelen felállt és kirohant a mosdóba . Kisírt szemekkel tért vissza . Nem tudom mi történhetett vele , de remélem majd az a bizonyos dolog is ilyen reakciót vállt majd ki belőle .
VOCÊ ESTÁ LENDO
I Die For U /Todoroki x oc/
FanficEgy fiú és egy lány . A kapcsolatukat sok minden gátolta . A fiú a sok fájdalom miatt megszökik a valóság elől . 2 évvel később pedig fényderül az igazságra, de rengeteg fájdalmat hoz maga után mindenki életébe. FELHÍVAS⬇️ Cigi,🚭drog🍃 és hasonlók...