22. Fejezet

74 5 3
                                    

- Jó reggelt Akene ! - mondta Shouto , miután kikapcsolta az ébresztőt . 
- Neked is jó reggelt Shoto! - bújtam hozzá - Elkéne kezdeni készülődni . 
- Nem nekem egy óra mire kész leszek . - ezt már csak el engedtem a fülem mellett . Ameddig Shouto fetrengett , én addig elkészültem . A tegnapihoz hasonló volt a szettem . A necc harisnya maradt , de a magassarkút elvetettem , helyette egy fehér adidas cipőt vettem fel . Smink gyanánt maradt a szokásos . 

Az iskolába hamar be értünk . Az osztályban nagyon megnéztek miket és páran szóvá is tették , hogy mi mit csinálunk együtt . Apró port kavart a fiúk között a dolog . Mint kiderül volt , akinek tetszettem . Nevek szerint Kaminari Denki , Tokoyami Fumikage , Sero Hanta és és még Deku is érzett irántam valamit . Durva , hogy ennyien oda voltak értem . 

Már egy hónappal később van . Túl vagyunk a USJ-en , amit én pár karcolással és némi vérvesztegéggel  , de megúsztam . Az a Toga vagy , hogy hívják megcsapolt egy kicsit . Három napra kómába estem és egy hétig voltam intenzíven , altatva , utánna vissza vittek a másik osztályra itt , már eszméletemnél voltam és lábadoztam . Pár nap múlva kiengedtek a kórházból . Vissza mentem a suliba és most javában készülünk a Sport Fesztiválra . Igaz , még kicsit gyenge vagyok , de igyekszem összesszedni magam . 

Mára már mindenkinek készen vagy a hős jelmeze és annyira jó lett mindenkinek . Az enyém fekete és piros volt . Egy hosszú újjú body , ami a mell részénél kivágott és piros csíkok mentek végig a két oldalán . Volt rajtam nadrág gyanánt egy magas combzokni , amin ugyan úgy rajta voltak a piros csíkok és ezt egy vékony anyag fogta hozzá a felsőmhöz . A comomon volt még pár kis tároló tasak is . 

(írói megj

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(írói megj. valahogy így kéne elképzelni )

Már pár héttel később van . Ma lesz a fesztivál . Nagyon izgulok , mint mindenki más .

- Még egy fél óra és kezdődik . - jelentette ki Uraraka a szokásos nyávogós hangján .

Az első próbán egy akadálypályán kellett végig menni . Az első 100 ember juthatott tovább , de én szerencsére benne voltam a top 10-ben . Az ozstálybó mindenkinek sikerült végigjutnia . 
A második szám volt a lovas játék . Katsukiékkal voltam egy csapatban . itt is tovább jutottunk . A második próba volt a párbaj . Monoma ellen voltam és én nyertem , titokban elvettem Shinso erejét , így nem volt nehéz dolgom ellene , de cserébe most nagyon utál engem az egész B osztály . A második fordulóban Kaminari ellen voltam , kisütötte az agyát , szóval itt is nyertem . Katsuki az exe ellen volt , picit rossz volt neki , de legalább vissza adhatta annak a kurvának azt , amit vele tett . porrá zuzta a csajt . Ezek után bekövetkezett az , amit nem akartam . Bakugo ellen voltam ez , volt az utolsó forduló számomra . Harmadik lettem , míg Katsu az első és Shoto a második . Bakugot elragadta a dühe , így őt szó szerint le kellett láncolni egy oszlophoz .    Szerencsére sikerült lenyugtatnom őt . Röviden ennyi a fesztiválról . 

Időközben már túl vagyunk a karácsonyon és az újéven is . Ma megyünk elősször iskolába és kicsit félek , mivel Shotoval alig beszéltem a szünet alatt . Ha tatálkoztunk is , akkor csak szobára vitt , de már akkor is fura volt velem . Elég csúnyán bánik velem egy ideje . 

- Suli után beszélnünk kell ! - jött oda hozzám 3. óra után Shoto . 
- Baj van ? - ennyi jött ki belőlem csak .
- Mondhatjuk úgy is . - jelentette ki komoran . Most már egyre jobban félek , mi baja van .

Na ez is eljött . Haza mentem , majd indultam is Shotohoz , de még előtte gyorsan átöltöztem.  Egy erős rózsaszín , rövid trikót vettem fel egy fekete , bővülő szárú nadrággal. 

Itt állok az ajtójuk előtt . Félek csengetni . Mi van , ha elküld ? Hát ez hamarosan kiderül,  ugyanis becsöngettem .

- Szia ! - köszönt , majd egy puszit nyomott a homlokomra .
- Szia ! - öleltem meg őt , de úgy , hogy lehet ez lesz , az utolsó . - Miről akartál beszélni ?
- Nem fontos . - tudta le ennyivel . - Nem fázol ? - terelte a témat , de én csak jelezve a kérdésére , bólintottam egyet . A kezembe nyomta a rózsaszín,  mintás pulcsiját amit , annyira szerettem . Méllyen magamba szippantottam az illatát .

Ezután nem történt semmi érdekes , egészen este 10-ig . Általában éjfélig szoktam nála lenni , de most nem így történt. Van egy olyan érzésem , most voltam vele utoljára összebújva .
Éppen feküdtünk és zenét hallgattunk , mikor egyszer csak ,megállitotta azt .

- Mi az ? Miért állítottad meg ? - kérdeztem mosolyogva . Nem szólt . - Mi az kicsim ?
- Hagyjuk ezt most !
- Jó , akkor bújj vissza ! - mosolyogtam rá .
- Nem . Elég volt ebből .
- Akkor haza megyek és felhívlak meg holnap megyünk együtt iskolába . - lelkesedtem
- Akane , nézd ! Most menj haza és ne keress többet !
-M-m-mi ? - ennyi jött ki belőlem csak .
- Jól hallottad . Vége . Szakítok a kurva életbe ! - már szinte kiabált , de ő is és nem csak én sírtam .
- Miért csinálod ezt ? - zokogtam - Miért vetsz ennek ilyen hirtelen véget? Valamit elrontottam ? - bombáztam a kérdéseimmel .
- Nem vagyok már elég boldog veled . - szólt érzelemmentes hangon .
- Hát jó , legyen . A te döntésed , ha én nem tudtalak elégge boldoggá tenni , remélem majd másnak sikerül . - idegesen szinte suttogtam a szavakat neki sírva majd elindultam kifelé a szobából - Ezt meg vissza adom . - mondtam majd levettem a pulcsiját .
- Nem kell ! Hideg van kint , megfogsz fázni . - jött közelebb hozzám , én pedig át akartam ölelni , de nem hagyta . - Ne nehezítsd meg mégjobban a helyzetet ! Jobban fog fájni . - ezek után nem szóltam semmit csak kimentem a házbol , amit Todoroki végig is nézett .
Mikor már elhagytam a házat hangos zokogásban törtem ki . Nem érdekelt ki hallott és ki nem .
Otthon csak berohantam a szobámba és csak sírtam .

- Akane , mi történt ? - jött be a szobámba a tesóm .
- Shoto .
- Annyira tudtam . Na gyere ide ! - nyújtotta ki a kezét jelezve , hogy menjek egy ölésre - Szívjunk el egy cigit ! -  simogatta meg a fejem majd indult meg a teraszom felé .
- legyen . - sóhajtottam egy nagyot. Azzal kimentem vele a teraszra és rágyújtottam . 

Egész éjjel egy percet sem aludtam . Megbeszéltem Hikaruval , hogy a héten nem megyek iskolába . Nem tudnám elviselni , hogy ő is ott van . Az éjjszakát végig sírtam és a másnapot is . Fájt , hogy nincs velem . Hiányzik . Másnap kaptam egy üzenetet Shototól . 

Szerelmem❤️🥰
Holnap beugrok a cuccaimért és elviszem a te kacatjaidat is

Nem válaszoltam rá semmit . Pár perc múlva már egy másik értesítést kaptam tőle . 

Szerelmem❤️🥰törölte a becenevedet.
Todoroki Shoto törölte a saját becenevét.
Todoroki Shoto a hangulatjelet a következőre állította:👍.
Todoroki Shoto a chat színét a következőre állította:💧. 

Ez volt az utolsó csepp a pohárban . Végleg összetörtem . Nem bírom tovább .Tudom , nem voltunk együtt sokáig , de mégis fáj , hogy már nincs velem . Csak fél év volt . Csak . 1000 évnek tűnik . Mi lesz az iskolában ? Folyton ott lesz és látnom kel őt . 

A hét kibaszott gyorsan eltelt . Mina sokszor át jött hozzám . Segített elfelejteni Todorokit , de nem nagyon ment . Elmentünk moziba , voltunk koncerten is , de semmit sem segítettek . Katsuki is sokszor átjött hozzám . Vele  is voltam mindenfelé még motorozni is elmentünk párszor . Régóta meg van a jogsim motorra , de eddig nem volt kivel motoroznom így nem is nagyon használtam ki a dolgot , de most , hogy Katsukinak is meg lett , vele fogok járni . Katsuki nagyon sokat tud segíteni , de most nem sikerül neki . A boxot is szüneteltettem a héten , de holnap már hétfő van , szóval már nem hagyom ki . 

Reggel korán keltem , mivel előbb be akartam érni . Választ akarok . beszélni szeretnék vele még mielőtt többen lennének az osztályban . A tervem össz is jött , én értebe elsőnek a terembe . Amint megláttam Todorokit , megvártam amíg lapkol majd oda mentem hozzá . 

- Szia , beszélhetnénk?- kérdeztem remegő hangal , de amit válaszul kaptam az fájt a legjobban . 





I Die For U /Todoroki x oc/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora