- Miattad ? Ugye nem a UA-be fogsz járni ? Emlékszem régen mindig hős akartál lenni .
- Hát ami azt illeti , de oda fogok járni . Bazdmeg . Gondolom te is ?!
- Hát nem tévedsz . És melyik osztályba ? - kérdezett meg Katsuki .
- Az 1A-ba . Ugye te nem ?
- De . Akkor osztálytásak leszünk . Éjjen ! - mondta nem kevés iróniával .
- Amúgy nem láttalak a felvételin .- kamuztam - Azt hittem lemontál a hős létről .
- Akane , te meg zakkantál ? Úgy nézek én ki mint aki le mondott róla ? - kapta fel a vizet .
- Jah , nem . - röhögtem el magam . Annyira lehetetlen komlyan venni őt ilyenkor . - És amúgy még mindig utálod azt a Deku vagy hogy hívjákot ? - próbáltam terelni a támát .
- Ez kérdés volt ? Szerinted úgy nézek ki mint aki már nem utálja ? - mondta és felhúzta az egyik szemöldökét .
- Oh , tényleg mit is gondoltam ? A nagy Bakugo Katsuki abba hagyná azt utálkozást ? - nevettem el magam mire láttam , hogy elmosolyodott . - Látod ? Tudsz te még mosolyogni !
- Ilyet is ritkán fogsz látni . - mondta és mire a végére ért valaki benyitott a szabámba .
- HIKARUUU ! Az a szabály ebben a házban is érvenyes ! Mit akarsz ? Remélem fontos !
- Nem , nem annyira fontos . Amúgy anya hazaért .
- És most komolyan ezért jöttél be ? - bólintott egyet - Leszarom , bazdmeg ! Költői kérdés volt ! És most húzd el a beled ! Beszélgetni szeretnénk ! - kiabáltam rá . De hatásos volt mivel el ment .
- Azt a kurva ! Amint látom már te terrorizálod őt és nem fordítva . - nemtudom mi lelteKatsuki-t , hogy ilyen "jó" kedvében van . De mondjuk ez az oldala jobban tetszik .
- Fordult a kocka . Most már fél tőlem . - mosolyogtam büszkén .
- És mit tettél , hogy így tart ?
- Csak egy párszor megfogtam és nem kicsit fájt neki .
- Oh , így már mindent értek . - monda Bakugo . - De neked volt egy másik képességed is nem ? - na igen pont arra kérdezett rá amiről nem akartam beszélni .
- Hát , ömm , izéé ... igen volt vagyis még van is , DE soha többé nem fogom használni .
- Mégis mi a jó édes faszomért ?
- Hát tudod , hogy el vettem ezt az erőt az előző használójától véletlenül aminek ő nagyon örült meg minde és mikor "vissza" akartam neki adni valahogy nem ment . Aztán közölte , hogy ez a képesség nem úgy működik, hogy csak úgy vissza adom . Ragaszkodik a haználójához , vagy valami ilyemit mondott . És lényegében ennyi .
- Értelek , szóval azértnem veszed el többet senki erejét mert félsz , hogy az is rád ragad mint ez ? vagy valami ilyesmi nem ?
- Hát lényegében jaaa , igen nagyjából ezért . - igazából csak sziplán utálom mind a kettő képességet és ennyi . Az erő-lopást nem szeretném használni mert kurva nagy kibaszás a másikat meg nem tudom nem használni . Ennyi . De erről senkinek sem kell tuddnia .
- És amúgy véletlenül nem haszáltad a felvételin a kis lopkodós képességed ? - nézett rám elég ilyesztően .
- Hát , lehet használtam és téged néztelek ki magamnak . - mondtam majdnem , hogy suttogva . Kicsit tartok most tőle .
- Tudtam , annyira , de annyira tudtam . Tudtam , hogy te voltál ,láttalak is .
- Jó ,igen én voltam . De ne bánts !- húztam magam össze .
- Nyugi , nem bántanálak soha , annyira !
- Köszi , nyugtató vagy .Még egy kicsit beszélgettünk mjad Katsukinak haza kellett mennie . Mitsuki felhívta és eléggé kiabált vele a telefonban és inkább haza ment .
Miután elment én lementem a szüleimhez és beszélgettünk egy kicsit . Elmondtam milyen volt újra boxolni és hogy Katsuki az osztálytársam lesz aminek valamiért nagyon örültek . Mondjuk én kevésbé . Nem is értem miért ? Lehet azért mert minidg verekedtünk és ilyesmik . - jó ez az egyszeri kivétel volt , hogy normálisan tudtunk beszélgtni - Emlékszem nem egyszer gyújtotta fel a hajam . Igaz én meg kesztyű nélkül pofoztam fel - igaz akkor már meg volt ez a csodálatos képességem és kihasználtam . - Szerencsétlennek mindig ott maradt a nyoma . Igen ha eddig nem jöttél volna rá elég pocsék erőm van . De van amikor hasznos tud lenni . - szökő évente egyszer talán - Sokszor hasznát tudnám venni . Vagy ha éppen önvédelemre lenne szükségem akkor jól tud jönni az embernek ha ilyen ereje van . Na , de erről ennyit .□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□
Már napokkal később van . Igazából semmi izgalmas nem történt . Edzésekre most már rendszeresen járok , és rendszeresen megverem Katsukit is . Aminek ő fele annyira se örül mint én . Még egy hét van a suli kezdésig , már nagyon várom . Az osztályom nagyrészét már tudom ki lesz . És szerencsémre az a felemás hajú fiú és Midorya is az osztálytársam lesz , na meg ugye Katsuki . Hurrá , az idegbeteg uncsim megint közel lesz hozzám , de jó ! Remélem érződött az irónia . Deee a fura fiú nevét is megtudtam : Todoroki Shoto . A battyjám mondta el . Egyszer vacsoránál szóba került Endeavor és családja . Onnan tudtam meg a nevét . A bátyja és Hikaru régi osztálytársak voltak általánosban .
Több emberről nem igazán tudok . Talán egy lány lesz még valami Ashido . Elvileg elég fura a csaj . De végül is kitudja lehet még a végén barátok leszünk . Meg talán lesz még valami fura hajú Katsuki szerint .- Akaneee ! Nem megyünk el deszkázni ? - kiabált fel a húgom .
- Ráérek , szóval mehetünk . Össze szedem magam és indulhatunk .
- Rendben , lent megvárlak .
- Jó ! - kiabáltam neki , majd elkezdtem öltözni . Végül sikeresen kiválasztottam a ruhám . Egy fekete , szaggatott farmer és egy bővebb fazonú , lila póló mellett döntöttem . Kb. 10 percen belül kész lettem és lementem Izanami-hoz .- Na végre Ane ! Mi tartott eddig ?
- Csak nem tudtam eldönteni mit vegyek fel . És amúgy , hol van a deszkám ?
- Kint a garázsban ! - kiabált oda apu a nappaliból .
Miután megtaláltam kimentem az udvarra és már indultunk is .
Mikor már félúton voltunk a parkhoz Iza úgy gondolta ő nem akar már továnbb gördeszkázni és inkább haza megy . És ezek után így bízzon meg az ember a hugában ?! Szép kis testvér , mondhatom . Na mindegy . Én még mentem pár kört .
Kicsit később egy szűkösebb utcához értem , ahol elég keskeny volt a járda . És én hülye inkább ott mentem mint az úton , mert miért ne ? Aha , na itt baj . Jött egy nagyobb fiú társaság és nem voltak túl kedvesek . Az egyik beszólt valamit , amire nekem persze muszály volt vissza szólnom . Amire az volt a válasz , hogy kaptam egy löketet és az árokban kötöttem ki . Tök jó , nem igaz ? És igazából ezzel nem is lenne baj , kivéve ha az a fiú nem látja és nem jön oda hozzám .- Jól vagy ? - kérdezte rideg , érzelem mentes hangon . És én csal bólintottam egyet válaszul . Majd nyújtotta a kezét , hogy felsegítsen amit majdnem el is fogdtam , de eszembe jutott , hogy kesztyű nélkül jöttem el .
- Ohh , bocsi nem lehet ! - erre csak értetlenül bámult rám . - A képességem miatt .
- Ezt nem értem .
- Igazából nem nagy cucc , csak annyi hogy mivel nincs nálam a kesztyűm nem érhetek hozzá senkihez sem .
- Miért ?
- Mert ha hozzá érek bárkihez is akkor egy vörös folt marad ott ami a későbbiekben meglehet , hogy felhólyagosodik és fájni fog . Lényegében ennyi .
- Ohh , értem . Sajnálom , hogy nem segíthetek .
- Ja , semmi baj . Megoldom egyedül is . Talán ? - mosolyogtam rá miközben megpróbáltam kimászni az árokból .Nagy szemvedések áran sikerült is . Itt miért vannak ennyire mély árkok ?
- Na , most hogy sikerült kimásznom akkor be is mutatkoznék . Asumi Akane volnék .
- Todoroki . Todoroki Shouto .
- Várjunk csak ! Te vagy Endeavor fia ?
- Igen . Sajnos . Na mindegy is . Nekem mennem kell . Szia ! - mondta majd elindult .
- Várj ! Én is arra megyek . - mondtam és utána mentem .
- És hány éves vagy ? - törtem meg a percekig tartó csöndtet .
- 16 . Te ?
- Én csak 15 . Én erre megyek .
- Akkor jó . És amúgy merre laksz ?
- Innen még messze .
- Értem . - mondtam és ismét percekig tartó csend áll kettőnk közé . Elég unalmas volt .
Egy idő után kicsit elkezdtem fázni amit valószínű ő is észre vett .- Tessék ! - modta és rámterítette a pulcsiját .
- Ja öm... nem kell ! - suttogtam hallkan és nem mellesleg kicsit el is pirulhattam .
- Jajj ne is próbáld tagadni ! A vak is látja , hogy fázol ! - miközben mondta hallottam , hogy egy kicsit bele nevetett .
- Jó , akkor fölösleges tagadni ! És te nem fogsz fázni ?
- Nem . Birom a hideget és különben is tök meleg van .
- Jól van na !
- És , amúgy hova jársz suliba ? - kérdezte kis idő elteltével .
- A UA- be fogok járni . Te ?
- Szintúgy .
- Az tök jó . És melyik osztályba fogsz járni ?
- 1A . Gondolom te is , az erődmiatt . - jól gondolta .
- Nem tévedsz . - Az a fiú aki nekem tetszik az osztálytársam lesz . Igaz , hogy mát egy jó pár napja tudom , de az nemlényeg . És még a pulcsiját is oda adta . Azt hittem egy bunkó , paraszt . Legaláb is a felvételin történtek után ez volt róla a véleményem . De ez úgy néz ki ez megválltozott . Szó szerint 180°-ban . Mintha két külön emberről beszélnék . Jó tény , hogy elég szűkszavú de ettől még kedves . A maga módján .
KAMU SEDANG MEMBACA
I Die For U /Todoroki x oc/
Fiksi PenggemarEgy fiú és egy lány . A kapcsolatukat sok minden gátolta . A fiú a sok fájdalom miatt megszökik a valóság elől . 2 évvel később pedig fényderül az igazságra, de rengeteg fájdalmat hoz maga után mindenki életébe. FELHÍVAS⬇️ Cigi,🚭drog🍃 és hasonlók...