Mikor sikerült lekoptatnom azt a kurvát , lebattyogtam a tornaterembe . Szerencsémre minden lány itt van .
- Sziasztok ! - köszöntem halkan a lányoknak
- Szia ! - köszntek vissza kórusban
- Akane , beszélhetnénk ? - jött oda hozzám Jiro
- Öm , igen .Kicsit arrébb mentünk a többi lánytól , hogy biztosra senki se halljon minket .
- Hallottam mindent ma reggel .
- Mi ? Ugye nem mondtad el senkinek sem ? - aggodalmaskodtam
- Nem , nem szóltam . Ezért is mondom el neked . Mi van köztetek todorokival ?
- Együtt vagyunk már egy ideje . Még a szünetben jöttünk össze , de az iskolában kerül . Arra gyanakszom , hogy Yaoyorozuval van köztük valami . És a csajnak bejön meg elég sok időt töltenek együtt .
- Hát én nem tudok semmit , de bízz meg Tododrokiban én azt mondom !
- Tudom , én meg is bízom benne , de túlságosan félek , hogy elveszítem . - öntöttem ki a lelkem a lánynak .A testnevelés óra hamar véget ért . Todoroki az óra folyamán szinte még csak rám sem nézett . Szarul esett , nem is kicsit . Fájt .
A nap hátra levő részében semmi izgalmas nem történt , leszámítva egy édekes hangvételű beszélgetést köztem és Shouto között . Azt mondta átjön hozzám iakola után és megbeszéljük a dolgokat . Elég lekezelően beszélt velem .
Nagyon siettem haza , hogy egy kicsit rendet tudjak tenni a házban és átöltözhessek . Fél háromkor végeztem a susuba és Todoroki négyre ígérte a látogatást . Lassan annyi lesz az idő . A gondolatmenetemet egy hangos kopogás zavarta meg . Ez biztosan ő lesz . Lebaktattam a lépcsőn és ajtót nyitottam az illetőnek .- Szia ! - köszöntem neki .
- Szia Asumi ! - miért hív a vezetéknevemen? Mi történhetett . Most fix szakít velem .
- Gyere be ! - mondtam kedvesen egy erőltetett mosoly kiséretében. Be jött majd magához húzva megcsókolt . Rég nem csinált ilyet . Jól esett . Viszonoztam csókját .
- Szeretlek . És bocsánat a viselkedésemért , nem tudtam , hogy neked ez ennyire fájt . Én nem ezt akartam és eszem ágában sincs szakítani veled . Remélem ezt te is tudod . Yaoyorozuval meg ne is foglalkozz ! Nem érdekel az a lány . Engem csak te érdekelsz és senki más . - sírok
- Én is szeretlek téged , ugye tudod ? - néztem fel rá könnyes szemekkel .
- Tudom Kicsimém , tudom . - felelte fátyolos tekintettel majd szorosan magához ölelt . - Ezentúl felválallak ország-világ előtt és büszkén mondom el bárkinek , hogy az én barátnőm a világ legtökéletesebb lánya . - suttogta egy halovány mosoly kiséretében.
- De nem úgy volt , hogy korai lenne még elmondani az embereknek ?
- Már nem érdekel ki tudja és ki nem . Csak az a lényeg , hogy boldog legyek veled .Ez után rengeteget beszélgettünk majd elmentünk sétálni is . Megbeszéltük , hogy nálam alszik és együtt megyünk iskolába . Átmentünk hozzá és össze szedte pár cuccát majd elindultunk vissza a házunkhoz . Kézen fogva sétáltunk végig a városon . Most olyan boldognak érzem magam és szerintem ő is . Miközben egy kis utcán haladtunk végig , össze futottunk azzal a lánnyal , akit a hátam közepére se kívántam jelen helyzetben .
- Emlegetett szamár . - súgtam oda Shoutonak nem kevés undorral a hangomnban.
- Sziasztok ! Hát ti ? - kérdezte nyávogva
- Sétálunk . - szól hűvösen Shoto
- Naaaa most meg mi bajod lett Shouto? Eddig mindig olyan kedves és figyelmes voltál velem . Fogadni mernék , hogy Akane keze van a dologban . - szinte sziszegte az utolsó mondtatot Todoroki arcába
- Nem tudom ki miatt romlott meg a kapcsolatunk . - válaszoltam neki én
- Te meg miről beszélsz ? Még csak együtt sem vagytok .
- Tudod mit ? Nézd! - erre előkaptam a telefonom és megmutattam azt a videot amin csókolózunk a folyóparton még a nyáron . Emlékszem pong Mina videózta az eseményt
- De hát ti nem is ... de ez ... Akkor ti végig együtt voltatok ?
- Hát mi úgy tudjuk , szóval jó lenne ha le állnál ! - állítottam végre le a lányt - és most ha megbocsátasz mennénk !
- Sziasztok ! - szólt szomorúan
- Szia ! - köszöntünk kánonban
KAMU SEDANG MEMBACA
I Die For U /Todoroki x oc/
Fiksi PenggemarEgy fiú és egy lány . A kapcsolatukat sok minden gátolta . A fiú a sok fájdalom miatt megszökik a valóság elől . 2 évvel később pedig fényderül az igazságra, de rengeteg fájdalmat hoz maga után mindenki életébe. FELHÍVAS⬇️ Cigi,🚭drog🍃 és hasonlók...