18.Fejezet

113 6 0
                                    

- Sziasztok ! - köszönt nekünk Kirishima és az a személy , akivel nem szivesen találkoztam volna most .
- Szia , Todoroki! Hát te? - néztem rá kedvesen , de attól még ugyan úgy megbántva éreztem magam a tegnapi vagy is inkább a ma hajnali eset miatt .
- Eljöttem sétálni , de közben össze futottam Kirishima-val . - mondta majd közelebb lépett hozám , hogy megöleljen , de én elléptem előle .

Meg akartam ölelni őt, mindennél jobban , de jobb lenne ,ha lemondanék róla . Ő is megmondta , hogy nem akar semmit , akkor én minek teperjek utánna feleslegesen ?

- Asumi ! Beszélhetnénk ? - szólt halkan Shoto . Ez fura , soha sem hív a vezetéknevemen , gondolom valami komoly dologról akarhat beszélni .
- Persze . Miről szeretnél ? - kérdeztem meg miközben félre vonultunk .
- A tegnapról .
- Huh , jó . De ugye nem haragsz- nem tudtam befejezni a mondani valóm ,mert közbe vágott .
- Ne , szólj bele kérlek ! Szóval , át gondoltam a dolgokat és rájöttem , hogy kibaszott bunkó , flegma és önző voltam veled szemben . Bocsánatot szeretnék kérni tőled . Nem akartalak megbántani téged .
- Nem nagy dolog , és nem bántottál meg csak távolságot szeretnék tartani . - magyaráztam
- ohh, megértem . - ééés most bántottam meg azt a fiút , akit a világon a legjobban szeretek .
- Ne haragudj ! - léptem közelebb hozzá
- Asumi , én nem haragszom . Soha sem tudnék rád haragudni . - ez jól esik , hogy ezt gondolja , de akkor is fájt amit a múltkor mondott - Te vagy az eddigi legfontosabb ember az életemben és nem akarlak elveszíteni téged , soha a büdös életben .
- Todoroki ! - ennyit bírtam kinyögni .
- Csak tudnám hol és mit basztam el ?
- Ott , hogy szerelmes lettem beléd . - suttogtam magam elé .
- Tudod , én vagyis már egy ideje , én -
- Mondjad már mivan és ne össze-vissza beszélj ! - néztem fel rá
- Tetszel nekem . - hadarta el gyorsan és reménykedett abban , hogy nem hallottam .
- Tényleg ? - néztem rá kerek szemekkel .
- Igen . És most a legszivesebb fel tenném neked A kérdést , de nem lehet . - én csak értetlenül néztem a fiúra - Mindennél jobban szeretlek téged , de félek , hogy bántani foglak . Félek , hogy eltaszítanálak magamtól és félek , hogy fájdalmat okozok majd neked . Nem akarak terhelni sem a gondjaimmal .
- Ahj , ezzel nem ártanál nekem ! - léptem közelebb hozzá , majd megsimogattam az arcát gyengén - Én is szeretlek téged és nem akarlak elveszíteni , de ha így viselkedsz akkor ez lesz a vége . - mindjárt elsírom magam bassza meg
- Te magad mondtad , hogy távolságot akarsz tartani . - suttogta az arcomba .
- Azért akartam mert el akartalak felejteni . Te mondtad ,hogy nem akarsz tőlem semmit és ez fájt . Nagyon is fájt . - szóltam fájdalmasan .
- Sajnálom , nem akartalak bántani . Azt hittem ha ezt hazudom neked talán az én érzéseim is emúlnak majd . Mindennél jobban szeretnék veled lenni . De nem úgy mint csak szimpla barátok . Én szeretném , ha a barátnőm lennél . - meghatottak szavai .
- Én is szeretnék a barátnőd lenni , de félek . Nem bírnám ki ha elveszítenélek .
-Nem fogsz , soha ! Ezt megígérem neked . Szeretlek , mindennél jobban . - mondta lágyan , majd közelebb lépett hozzám . Egyik keze a derekamra tévedt a másik az arcom oldalára . Így vont közelebb magához egy csókra . Az én kezeim a nyakára valamint a tarkójára tévedtek miközben ajkunk összeért . Ismét lágyan csókolt , de most valami más volt . Több volt benne az érzelem , nem úgy mint azelőtt . Pár pillanattal később éreztem , ahogy nyelve bejutást kér . Mikor megadtam neki az engedélyt nyelvünk lassú táncot járt . Egyszerűen felpezsdítő érzés volt ismét érezni mézédes csókját . Sajnos nem tarthatott olyan sokáig ez a mámorító csók , ugyanis a levegő hiány elválasztott minket .
Miután elválltunk percegik bámultunk egymás szemébe és egy szót sem szóltunk a másikhoz . A csendet viszont ő törte meg .

- Asumi , leszel a barátnőm ?- nézett méllyen a szemembe miközben megfogta mindkét kezem .
- Igen . - feleltem mosolyogva majd a nyakába ugrotam - Szeretlek .
- Én is téged . - csókolt meg ismét . Most végre olyan boldognak érzem magam . Meg kaptam az élettől azt a fiút , akire már évek óta vágyok . Vele úgy érzem boldog lehetek és nem egy toxic kapcslatba lépek . - El mondjuk nekik vagy inkább csak hagyjuk rájuk ? - célzott a nevetgélő társaságra .
- Szerintem úgy is levágták a dolgokat . - feletem halál nyugodtsággal . - Ha meg nem , így jártak.- mosolyodtam el picit .

Még kicsit beszlgettünk majd kézen fogva indultunk vissza a többiekhez . Idő közebn amég mi megbeszéltük a dolgokat , oda csapódott Katsuki-hoz és Kirishima-hoz Ashido és Denki . Mind a kettő csodálkozva néztek ránk , de a vörös hajú meg a szőke levágta a helyzetet .

- Na végre . - suttogta Bakugo a fülembe , mikor leültem köze és Shoto közé . Nem válaszoltam neki .
- Ti most együtt vagytoook ? - kérdezte Denki , miközben elhúzta a szó végét .
- Nem egyértelmű , Kaminari ? Csak nézz rájuk ! - mondta vidáman Ashido - Süt róluk , hogy meg vannak bolondulva egymásért .
- Szóval , mivan köztetek ? - nézett ránk Kaminari . Nem válaszoltunk csak közelebb hajoltunk a másikhoz és egy rövid csókot adunk egymásnak . - Ooh, értem . Sokáig . - mosolygott és a kedves kis mosolyát át alakította egy perverz vigyorrá .

Már napokkal később van , holnap már kezdődik a suli . Kicsit várom azért , de jobb lenne még egy kicsi a nyári szünetből . Sok minden történt ezalatt a nyár alatt is . Lettek új barátaim és egy szerető barátom . Régi barátaimmal már szinte nem is beszélek . Nanami néha ír , de a többiről semmi hír . A közös csoportunkból is kiraktak , mintha csak nem is léteznék . Úgy látszik csak ilyen , érdek barát voltam nekik . Nem is baj , a mostaniak legalább nem drogoznak és társai . Jó azt az egy füvezért leszámítva . A barátokról is ennyit .
Újra boxolni kezdtem hikaru-nak hála és így lettem ismát jóban Katsuki-val is .
Szerencsére a cigis balhé is megoldódott otthom . A tesóm nem fog beköpni ha én sem árulom be anyának . Még abba is belement , hogy ő vasz nekem meg a többieknek vagy inkább Katsuki-nak .
Shoto-val oda meg vissza vagyunk egymásért . Minden este hívásozunk és minden nap találkozunk is . Az én szüleim tudják és jól is fogadták . Nagyon örültek neki , ellentétben a Todoroki családdal . Shoto apja nagyon kiakadt erre a dologra . Szerinte rossz hatással vagyok a fiára , és kevesebbet kéne el járkánia otthonról meg , hogy hozzá nem ilyen lány kell . Az legalább nem zavarja , hogy hős családból "származom" . Inkább örül neki , fogjuk rá .
Katsukival is nagyjából rendbe jöttek a dolgok . A vágásai kezdenek begyógyulni , a keze sem remeg már annyira és pánik rohamai sincsenek egy ideje . Az anyja is kevesebbet veszekszik vele mostanában . Igaz Katsuki már alig van otthon , általában vagy nálam vagy Kirishima-nál van , de az is elő fordul , hogy a Baku-squad tagjai közül valamelyiknél . Már mindenki tudja mitörtént akkor este . Beavattam részletesen mindenkit a dologba , csak hogy senki se faggassa majd szegényt . Nem hiányoznak most neki a felesleges kérdések .
Ilyen rövid idő alatt szerettem meg egytől egyik az összes új barátomat .

Sziasztook!💗
Na ez is eljött . Kis kihagyás után végre itt a folytatáás .😊 A suli miatt kevesebbszer fogok tudni részt hozni , de igyekszem majd vele .❤️‍🩹

I Die For U /Todoroki x oc/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz