7. Fejezet

173 8 0
                                    


Azt hiszem ez mindjárt kiderül . Sejtem ki lehet az . Az illető lassan felém fordult és ... NE EZT NEM HISZEM EL ! MIÉRT PONT Ő ? ÉS UGYE NEM ? UGYE NEM FEKÜDTEM ÖSSZE VELE ? ÉS MI A FASZÉRT VAN RAJTAM A PÓLÓJA ?! DE LEGALÁBB RAJTA IS VAN RUHA . REMÉLEM .

- Jó reggelt ! - köszöntött álmos hangon .
- Neked is .
- Hogy aludtál ?
- Egész jól , de geci másnapos vagyok . Mi történt az este ?
- Meddig van meg ?
- Addig , hogy el mentem Katsuki-val inni és utánna kép szakadás .
- Naa , szóval akkor modom mi történt . - előre félek . nagyon remélem , hogy nem fektetett meg az exem . - Na úgy volt a drága kis ringyó barátnőd vigyázi fog majd rád , de elment azzal a Deki scráccal . A Bakugou gyerek is talált valami csajt , talán Emika-t . És mivel egyik sem figyelt rád ezért gondoltam el hozlak onnan .
- De ugye nem ?
- Jaa , de igen . Úgy rám másztál és , hát sajnálom , de nem birtam vissza fogni magam . - erre olyan riadt fejet vágtam , hogy elkapta őt a röhögés . - Nyugi már . Nem fektettelek meg . De ha most látnád milyen fejet vágsz .
- És amugy , hogy kerül rám a pólód ?
- Hát , tudod mikor hulla részegen felmásztál a lépcsőn tűsarkúban egyből a mosdóba , mentél hányni . És milyen meglepő lehánytad magad .
- Hát ez szuper .
- Még jó , hogy a hugom itthon volt . Mivel lehánytad a hajad is ő segített neked megmosni .
- Nem fogta senki a hajam ? És még meg is kellett mosni . Ez kurva gáz .
- Másodjára már vigyáztam rád és meg fogtam a hajad .
- Kösz . De várj mi ? Másodjára ?
- Lágalább négyszer hánytál . - hát ez kurva jó. Az exemnél ébredek az ő ruhájában . Ez mellé még kiderül , hogy az egész estét végig hánytam .
- És amugy Nanami merre van ?
- Gondolom Denki gyereknél vagy haza ment .
- Jó akkor felhívom .

Azzal elmentem felhívni a barátnőmet . Hát nem kaptam túl jó híreket . Nanami sikeresen lefeküdt Kaminari-val . Most is ott van nála szóval át megyek hozzájuk . Vagy sokkal inkább Nami-ért megyek .

- Hát ömmm , köszi , hogy ezt az egészet érted . - nevettem el magam .
- Értem , értem . Nincs mit .
- Hát akkor én megyek is .
- Várj , még maradt nálam pár cuccod . - azzal vissza ment -gondolom- a szobájába . - Tessék . - adott a kezembe egy szatyrot .
- Mi van benne ?
- Hát figyelj én nem szeretnék már semmi emlékeztetőt a szobámba rólad szóval minden közöskép , egy-két póló , pulcsi amit tőled kaptam és még itt maradt pár hajgumid és felsőd is és még pár apróság.
- Oh értem . Figyelj ha legközelebb jövök vissza hozom én is a dolgaid . Anyukám mikor pakolt elrakta pár pulcsidat mert azt hittem a tesómé .
- Nem kell maradhat nálad nyugodtan . Tudom mennyire szeretted a pulcsijaim . - mosolygott rám fájdalmasan . -Olyan gyorsan történt ez a szakítás dolog , hogy nekem sem volt időm oda adni .
- Ugye tudod , hogy nem miattad szakítottam ?-aha , aha nem miatta , persze .
- Igen , tudom . A távkapcsolat fájdalmas . - erre nem válaszoltam csak megöleltem őt .

Egy darabig ölelkeztünk és csak azt éreztem , hogy forró könnyeim utat nyernek majd lefolynak az arcomon . Minden szar emlék feljött bennem . Lassan eltolt magától és letörölte sóskönnyeim .

- Szeretlek . - suttogta alig hallhatóan . Ez annyira fáj .
- Én is szeretlek . - mondtam halkan . - De tudom , hogy neked Emika tetszik . - mosolyogtam rá .
- Ez nem igaz . Szép lány meg minden , de nem olyan mint te .
- Mégis kavartok .
- Már nem . Tudod csak meg próbáltalak elfelejteni téged , úgy , mint ő az exét . Egyikünknek sem ment így abba is hagytunk mindent .
- Te is tudod , hogy nem birnánk folytatni ezt a kapcsolatot . - mondtam .
- Igen , én sem szeretnék távot . Nem birnám ki .
- Én sem . De most már tényleg megyek . Szia ! - öleltem meg utoljára .
- Szia. - mondta , azzal ott hagytam .

Nem sokkal később már ott álltam az ajtóban . Csöngettem , de senki sem nyitott ajtót . Már egy jó ideje várakoztam , mikor is a fiú megjelent az ajtóban .

I Die For U /Todoroki x oc/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang