Már napokkal később van , igazából semmi sem törtérnt abban a pár napban . A felvételi eredményéről sem jött semmilyen értesítés . Gondolom nem vettek fel , mert hát elég gyatra pontszámaim lettek . Mondjuk az írásbeli szerintem nem lett olyan rossz mint a gyakorlati .- Akane ! - kiáltott fel a báttyám az emeletre .
- Mivan , Bazdmeg ? - igen nem voltam túl jó kedvemben .
- Megjött a felvételi eredménye .
- tényleg ? - most egy kicsit felvillant bennem a remény , hogy én is hős lehetek . Tudom ez egy eléggé sablon foglalkozássá vált már de nekem mégis ez az álmom . Embereken szeretnék segíteni és leszámolni a bűnözéssel .- Na csak , hogy leértél . Mi tartott ilyen sokáig ?
- Semmi ! Na add ide azt levelet ! - szinte kitéptema levelet és olvasni kezdtem . A szemem majd kiesett a helyéről mikor megláttam , hogy felvettek .
- Na mivan , úgy olvasod azt a levelet , hogy mindjárt kiesik a szemed a helyéről !?
- Tessék olvasd el ! - nyomtam a kezébe a papír darabot .
- Csak nem felvettek ?
Kedves , Asumi Akane !
Tisztelettel értesítem , hogy felvért nyert a
UA Hősképző Szak-Közép-skolába .
Az iskola szeptember 1-én fog kezdődni .
Az 1A osztályba osztottuk be a képessége miatt .
Az osztályfőnöke : Aizawa Shota más néven Erasher Head . Ha valami probláma támadna őt kell felkeresni .Tisztelettel Nezu igazgató
- Tehát tényleg ... - nem hagytam , hogy befejezze
- FELVETTEK ! - kiabáltam örömömben .
- Gratulálok , Aniiiii ! - ölelt meg . Rég nem tett ilyet és ez most egy picit jól esett . Igaz folyton marakodunk , de attól még szeretjük egymást .
- Köszi , izé így nem kapok levegőt !
- Bocsi ! Jut eszembe ! Találtam neked délutáni foglalkozást .
- Jajj ne ! Mit találtál ? Csak azt ne mond , hogy valami balettra akarsz beiretni !
- Nem attól jobbra .
- Na akkor ne tartsd magadba ! Kivele !
- Box . Holnap lesz edzés és mivel te elég jó vagy benne gondoltam ...
- Már nem játszok .
- De hisz tavaly az országosra is kijutottál .
- Az tavaly volt .
- Na , légyszi ! A kedvemért csak próbáld meg ! Tudom , hogy már abba hagytad , de , dühkezelési problámáid vannak .
- EZZEL MEG MÉGIS MIRE CÉLZOL ? - kiabáltam rá teli torokból . Nem mondott semmit csak rám nézett . - Ja , hogy erre ?!
- Túl gyorsan kapod fel a vizet . Ebben eléggé hasonlítasz katsuki-ra . - nevette el magát .
- TE CSAK NE HASONLÍGASS EHHEZ AZ IDEGBETEGHEZ !
- De az az idegbeteg az unokatsónk .
- sajnos . - suttogtam hallkan .
- Tudtommal ő is itt játszik .
- Akkor főleg nem megyek . - nevettem el magam . Még szép , hogy elmegyek . Simán a földbe tiprom azt az elmebeteget . - Mikor lesz edzés ?
- Ma is és holnap is .
- Ma hánykor ?
- Öttől azthiszem . De megvan az edző telefonszáma .
- Akkor hívd fel ! Lehet benézek .
- Na ez a beszéd . - mondta majd elsétált és gondolom felhívta az edzőt . Kiderült , hogy ismer engem az országosról . Ez így jó lesz . De Hikaru jól mondta ma öttől lesz . Elmegyek és megnézem , nem hiszem , hogy beállok én is de ez majd kiderül .Úgy is lett . Már fél öt van és itt állok az edzőterem bajárata előtt Hikaru-val . Nagy noszogatások árán sikrült bemennem . kicsit tartottam , hogy összefutok Katsuki-val . De ez szerencsére nem történt meg .
Nem sokára már a boxzsákoknál áltunk amikor kicsapódott a terem ajtaja és ő viharzott be rajta . "Na bazdmeg "- Elnézést a késéért csak közbe jött valami . - mondta majd elment átöltözni
Ezzel meg mi történt ? Eddig folytonn csak kiabált és soha sem kért elnézést . Valami nem okésvele .
- Nos , Asumi ! mutasd mit tudsz ! - mondta az edző majd oda állt mellém és nézte ahogy elkezdem püfölni a boxzsákot . - Ilyet is rég láttam . Egy lány és így tut küzdeni . Tiszta profi vagy . Örülnék ha ide járnál gyakorolni . - mondta és egy széles mosoly jelent meg az arcán .
- Köszönöm és igen ezentúl ide fogok járni , de kérem hívjon csak Akene-nak .
- Rendeben , viszont te is tegezz inkább ! - bólintottam, válaszolni nem tudtam mivel ez a fasz pont most tolta ide a pofáját .
- Ki ez a picsa ? - jelent meg mellettünk a bolond uncsitesóm .
- Szia , Katsuki .
- Ne bassz ! Akane te vagy az ? - csodálkozott
- Személyesen . - mosolyogtam rá .
- Azt a kurva alig ismertelek meg . Kibaszott sokat változtál , bazdmeg .
- Hát te sem keveset . - majd megölelt . Ez fura volt , de vissza öleltem .
- Elnézést , ti ismeritek egymást ?
- Igen , ez a ribi az unkoka hugom . - forgatta meg a szemeit .
- Tényleg ? Látszódnak a családi vonások . Mindkettőtöknek a vérében van a box . Na de én megyek mert van még egy kis papírmunkám . Addig is próbáljatok meg küzdeni egymás ellen ! Sok sikert . - monta majd szépen lassan elballagott .
- Na ez jó lesz . - mosolyogtam gúnyosan a fiúra .
- Gyere , bazdmeg ! - mondta és megindult felém . Szerencsére könnyedén kikerültem és megütöttem nem valami gyengén . - De erős valaki . - mosolyodott el gúnyosan .
- Megint megverlek ? Azt hittem erősebb vagy ? - ignoráltam direkt . Szerencsétlen 10 percen belül akkora K.O-t kapott .
- Azt hiszem nyertem ! - gúnyosan rámosolyogtam .
- Kapd be a faszom ! - dünnyögte az orra alatt .
- Passzolom , köszi . - nevettem egy nagyot , majd megjelent az edző .
- Azta , Bakugou ! Már jó rég kaptál ekkora K.O-t ! Te pedig - mutatott rám . - nem véletlenül jutottál ki az országosra . Idén is meg kell próbálnod ! És neked is Katsuki !
- Ez nem kérdés még szép , hogy megyek ! - válaszolt Bakugo . - Remélem neked nem lesz alkamad kijutni . - vigyordott rám .
- Akarsz még egyett ?
- Hát tudod én szeretnék , de félő hogy elverlek !
- Álmodozz csak ! Én már voltam országoson , de te ? - ignoráltam egy kicsit mert tudam , hogy elég forró fejű .
- Gyerekek elég már ! Ez csak egy edzés nem vérre megy .
- Jól van , nekem mára ennyi . - mondtam és elindultam az öltöző felé .
- Ez esetben , nekem is . Most nincs kedvem a zsákot püfölni .
- Te tudod . - válaszolt neki az edző .Mi után átöltöztem felhívtam Hikaru-t , hogy jöjjön értem . Úgy is lett , már a csarnok előtt várt engem Katsuki-val együtt ?! Ez nem lehet igaz . Most bisztos , hogy meghívta hozzánk azt az idegbeteget .
- Na végre ! Mi tartott ilyen sokáig ?
- Dologm volt ! Nem mehetnénk már ?
- De ahogy óhajtja a kis hölgy ! - nevette el magát a tesóm . Amire én csak megforgottam a szemem és beültem előre az anyósülésre .
Jól sejtettem , a bolond uncsim is jött . Fantasztikus , nem de ?
Nem sokkkal később meg is érkeztünk . Én igazából mint aki ott se lenne elmentem mellette egyenesen a szobámba .
- Ez meg hova lett ?
- Fel ment . Menj utánna ! Fel a lépcső majd jobbra a leghátsó szoba .
- Meg lesz ! - valaszolt neki majd már pár perc után a szobám ajtajánál álldogált , és gondolom nem mert kopogni .- Gyere be nyugodtan , nyitva van ! - kiabáltam ki neki . Tudtam , hogy ott áll hiszen hallottam ahogy beszélnek és azt is ahogy feltrappol a lépcsőn . - Mivan nem jössz be ? - mondtam neki ismét mivel még mindig ott állt . Hát válasz nem igazán érkezett , ezért fogtam és kinyitottam az ajtót majd berántottam kezénél fogva a szobámba .
- Oi , engedj már el ! - förmedt rám . És én nyilván el is engedtem . Nyilván . Még fogdostam egy kicsit a kezét , hisz nem volt rajtam kesztyű . - Ez fáj !
- Tudom , épp azért csinálom . - nevettem és elengedtem . A kezén ott maradt egy nagy vörös folt ami még egy darabig bisztos , hogy ott fog maradni . - És amugy mizu veled ? - tereltem a témát .
- Semmi különös azon kívül , hogy mjad' leszakad a kezem , de amugy tényleg semmi különös .
- Na annak örülök . - mosolyogtam rá kedvesen . - Amúgy Izanami és Anemi mindjárt itthon vannak .
- Na az jó már velük is rég találkoztam . És Amaya hol van ?
- Oh , ő nem jött .
- Hogy-hogy ?
- Hős lett . Ott kellett maradnia . Szeretett volna jönni , dehát mégis csak az álom munkája miatt nem hagyhatta ott a kis városkát .
- Ez igaz , és Izanami , még mindig nincs képassége ?
- Nincs . De nem is nagyon szeretne . Mármint ő nem akar hőssé válni . Meg nem olyan rég találtunk neki egy képességteleneknek való iskolát és részben ezért is költöztünk ide . Meg ugye aput áthelyezték . Na meg persze miattam .
- Miattad ? Ugye nem a UA-be fogsz járni ? Emlékszem régen mindig hős akartál lenni .
- Hát ami azt illeti , de oda fogok járni . Bazdmeg . Gondolom te is ?!
VOUS LISEZ
I Die For U /Todoroki x oc/
FanfictionEgy fiú és egy lány . A kapcsolatukat sok minden gátolta . A fiú a sok fájdalom miatt megszökik a valóság elől . 2 évvel később pedig fényderül az igazságra, de rengeteg fájdalmat hoz maga után mindenki életébe. FELHÍVAS⬇️ Cigi,🚭drog🍃 és hasonlók...