A beszélgetésem nem sikerült túl jól Todorokival . A tanóra nagyrészét sikeren át sírtam . Következő óránk testnevelés volt . Egész jóba lettem az egyik B osztályos fiúval , Awaseval . Nagyon aranyos srác . Páros feladat volt és az A-sok a B-sekkel voltak párban . Egész jó órának lehetett mondhatni . Awase elkisert az öltözőig és meg is ölelt . Iskola után találkoztam vele és egész délután sétálgattunk a városban . Jól éreztem vele magam .
Idő közben már eljött az év vége . Megtörténtek a vizsgák is amin mindenki sikeresen átment .Majdnem mindenkinek meg lett a hősengedélye is .
Itt volt a nyáriszünet . És itt volt Awase is . Azóta a tesi óta minden nap beszélünk . Kavarunk , de nem tudom mit akarok tőle . Csókolóztunk néhányszor, de semmi komolyabb . Vagyis elvileg együtt vagyunk , de nem tudom mi van igazából köztünk .
Shoto baszik rám és Momoval smárolgat . Minden egy házibuliban kezdődött.Mina bulit rendezett magánál július 27-én . Ott volt az egész osztály és még pár evfolyam társunk is egy vagy kettő felsőbb évessel együtt , Awase kivételével. Mikor már untuk a bulit leültünk üvegezni . Mikor javában benne voltunk a játékban valaki kitalálta , hogy akiken megáll az üveg , azok nem merést adnak a másiknak hanem csókot . Ez már annyira nem tetszett . Rossz előérzetem volt . Nem véletlen . Shoton és Yaoyorozun állt meg az üveg . Todoroki lazán megcsókolta a lányt és vagy egy percig csak nyalakodtak . Itt szakadt el nálam a cérna . Felállt és kisétáltam a mosdóba . Magamra zártam az ajtót és sírni kezdtem . Annyira hiányzik . A sminkem is lefolyt , de nem érdekelt . Minának úgy is itt vannak a sminkjei majd újra csinálom .
Átgondoltam a dolgokat és rájöttem arra , hogy nem akarok semmit sem Awasetól . Hívni kezdtem , de pontosan nem ia tudtam mit akarok neki mondani . Kicsöngött . Pár pillanat aladt fel is vette a telefont .- Awase, beszélnünk kell ! - szóltam bele remegő hangon.
- Akane , hajnali 2 van . Mi ilyen fontos?- kérdezett álmosan.
- Nem akarom ezt tovább folytatni .
- Nem értem .
- Szakítani akarok , bár azt se tudom együtt voltunk-e .
- Csak az ital beszél belőled . Ne hülyéskedj azt se tudod mi van köztünk . Hogy akarsz te így szakítani ? - nem szóltam - Még mindig őt szereted ugye ? - a hangja fájdalommal teli volt .
- I...igh..ighen. - dadogtam neki
- Tudomtam . Annyira egyértelmű volt . Láttam , hogy nézel rá és azt is , hogy a közös képeiteket sem törökted ki . Mindent tudtam . De képzeld , neki nem kellesz . - rideg volt velem. - És igen tetszel , de nem teperek érted , már egy ideje ugyan is neked meg én nem kellek . Ne mondd , hogy igen mert akkor most nem itt beszélnénk !
- De én...
- Semmi te itt a vége , soha többé nem keress kérlek ! Nem akarom , hogy ennél is csúnyább vége legyen . Szia Akane ! - köszönt el majd kinyomta a telefont .Nagyjából egy órát lehettem a fürdőben , mikor valaki kopogott .
- Akane , itt vagy ? - Kirishima volt az . Nem válaszoltam- Be jöhetek? - szó nélkül benyitott a fürdöbe . Egy pillanatra megtorpant . Biztos nem arra számított , hogy a kád mellett ülök lefolyt sminkkel és kisírt szemekkel . - Mi történt ?
- Todoroki.
- Gondoltam. Miután csókolóztak elég gyorsan kirohantál . Mondd csak szereted még ?
- Mindennél jobban . Meghalnék érte.
- És Awase ?
- Szakítottam velem , egy 20 perce .
- Értem . Gyere ki és szivj el egy cigit . Hívjam Bakubrot ?
- Nem , nem kell . Csak menjünk ki .
- Jó , de akkor mosd le a sminked . - mosolygott a cápafiú.Miután kész voltam kimentünk és rágyújtottam . Elszívtam egymás után vagy 4 szálat is . Nem beszéltünk semmit sem . Jó volt most a csend . Mikor vissza mentem Todoroki egyből megrohamozott engem .
- Asumi ez meg mégis mi a fasz volt ?
- Neked nem mindegy , inkabb menj és nyalakodj tovább Yaomomoval . Az úgyis jól megy , mint látom .
- Csak nem féltékeny vagy ? - röhögött - Neked ott van a B faszfej , akkor nekem miért ne lehetne más ?
- Ha tudni akarod Awase látni se akar engem . - tudtam le ennyivel a dolgot - Haza megyek . - jelentettem ki majd össze szedtem a dolgaimat .
- Én is megyek . - indult meg felém Katsuki - Ilyen állapotban nem engedlek sehova !
- Nem kell szólok Hikarunak , hogy jöjjön el értem . - nyilván nem szóltam neki . Egyedül sétaltam haza vagy egy kilométert .
YOU ARE READING
I Die For U /Todoroki x oc/
FanfictionEgy fiú és egy lány . A kapcsolatukat sok minden gátolta . A fiú a sok fájdalom miatt megszökik a valóság elől . 2 évvel később pedig fényderül az igazságra, de rengeteg fájdalmat hoz maga után mindenki életébe. FELHÍVAS⬇️ Cigi,🚭drog🍃 és hasonlók...