12 év...
Nem kevés idő. Nehéz az élet anélkül, akit szeretsz. Itt nem egy szakításról vagy válásról van szó.Minden ami maradt róla, az egy összegyűrt, könnyáztatta búcsú levél meg pár kép. Ennyi. Végleg eltűnt és már senki sem emlékszik rá. Senki sem hiányolja vagy gondolrá. Még ő sem.... Akane. Az utolsó szerelme. Bántotta őt, de a lányt nem érdekelte. Ettől függetlenül is szerette. Mindennél jobban. Todoroki Shoto jelentette neki a világot. Meghalt volna érte. Ez nem így történt.
Shoto meglépet a világ elől. Évekig nem tudott róla senki. Már mindenki abban a hitben élt, hogy meghalt. Mindenki kivéve Akanet. Ő szentül hitte, hogy Shoto még életben van és vár rá valahol a nagy világban. Sajnos csalódni kellett, mikor megtalálta a levelet. Shoto így búcsúzott el tőle. Elmondott neki mindent. Valójában ezzel a lánynak akart jót.
Mondani sem kell, hogy ezzel nem nyugtatta meg a lányt. Évekig szenvedett depresszióban. Többször is megpróbált öngyilkos lenni, de nem ment. Túl gyenge volt hozzá. Egyik alkalommal, úgy kellett lerángatni őt, a panelház tetejéről. Ha akkor Katsuki nincs ott, leugrott volna.
Túlságosan hiányzik neki Shoto.
Évekkel később az élet összehozta őt Kirishima Eijiroval. A fiú belé szeretett, de ő ezt nem tudta viszonozni teljesen. Összeházasodtak ez tény. Családjuk is lett. Két kisgyereket fogadtak örökbe.
Az életük szép volt. A külső szemkélőknek úgy tűnt, minden rendben van köztük. Ez viszont közel sem volt így. Rengeteget vitatkoztak. Az utolsó vitájuk Akane képességén volt.
Egyszer szóba került, hogy Akane ereje hatástalanná vált Shoton. Kirishima ezen kiakadt. Nem értette, hogy rajta akkor miért nem működik. Fel merült benne egy kérdés, Akane szereti őt egyátalán? A vita elhúzódott és hosszadalmas válás következett.
Akane most 27 éves. Mások szerint boldogan, de valójában szenvedve éli az életét. Csak várja a napot, mikor már nem kel fel reggel. Shoto után akár menni. Nincsen senkije sem Katsukin kívül. A gyerekek Kirishimanál maradtak. Így egyeztek meg. Akane hitt benne, hogy Kiri jobb életet tud majd biztosítani nekik. Azt sem akarta, hogy ha egyszer megtörténne, amire vár, a gyerekek találnák meg őt.
Ahogy az évek teltek, Akane egyre jobban megába roskadt. Nem kommunikált senkivel sem Katsukin kívül. Várta a véget, ami volt olyan kegyes és nem érkezett meg.
Akanenak új rögeszméje lett. Szerinte Shoto megrendezte a halálát 16 évesen. Nem tudja elhinni, hogy halott. Annyi idő után sem. Tudja, hogy valahol a nagyvilágban éli boldogan vagy épp boldogtalanul az életét. Nem lehet halott. Nincs rá bizonyíték. Nem nyitott koporsós temetés volt és a holttestet sem látta senki. Eleve évekig volt egy szakadt zsákban, 6 méter méllyen. Felismerhetetlenné vált a test. És eljárás sem indult, hogy tényleg ő lenne az, a halott. Dabi valott. Nem bizonygattak semmit sem. Rávágták, hogy ő Todoroki Shoto, az elveszett tinédzser, aki meg akart halni.
Az évek múltán is, Akane hetente kijárt hozzá. Nem hitt benne, hogy tényleg ő van ott. Évekkel később, nyomozni kezdett titokban. A nyomozás a vérében van, elvégre ő is hős. Ez a dolga. Rengeteg dologra bukkant rá. De a legmeggyőzöbb mégis csak az volt, mikor Shoto megnézte az évekkel ezelőtti üzeneteit. Tudta, hogy senki sem törhette fel az oldalát.
A mai nap is úgy indult számára, mint a többi. Egész nap járőrözött. Késő este felé járt már az idő. Akanenak furcsa gondolata támadt. Úgy mint régen, felment egy magas és elhagyatott épület tetejére. Ez volt a találka helyük Shotoval, mikor még fiatalok voltak. A tető peremén állt egy férfi. Akane nem szólt, csak megállt mellette, tartva a tisztes távolságot. Egyből felismerte a férfit. A csukjája az arcába lógott, de még így is látta a hatalmas égési sérülést az arcán. Pár felemés tincs lógott sebhelyes arcába. Úrrá lett rajta a felismerés. Végig itt volt? Miért nem találta meg? Ez, egy vicc. Ő halott! Ezeket próbálta bemesélni magának. Már majdnem el is hitte, de a férfi megszólalt.
-Tudtam, hogy megtalálsz! Már csak idő kérdése volt, hogy mikor. -suttogta rekedt hangján.
Akane lába földbe gyökerezett. Nem tudott mozdulni, de még megszólalni sem. Azt hitte, megbolondult és csak képzelődik. De nem! Ez volt a kibaszott valóság!
Vége
YOU ARE READING
I Die For U /Todoroki x oc/
FanfictionEgy fiú és egy lány . A kapcsolatukat sok minden gátolta . A fiú a sok fájdalom miatt megszökik a valóság elől . 2 évvel később pedig fényderül az igazságra, de rengeteg fájdalmat hoz maga után mindenki életébe. FELHÍVAS⬇️ Cigi,🚭drog🍃 és hasonlók...