Akane szemszöge :
Reggel fejfájással ébredtem . Nem volt már olyan korán , 10 óra 26 perc volt . Kómásan lementem a szobámból , majd kértem anyától fájdalom csillapítót . Nem kicsit baszott le amiatt , hogy későn értem haza . A piercingről nem is beszélve . Szerintem most nagyon utál engem , de ez van .
- Akane , te még itt laksz ? - nézett rám csodálkozva Hikaru .
- Igen , úgyhogy ne örülj ! - fintorogtam neki .- Amúgy beszélhetnénk kicsit ? - najo ez kicsit megijesztett . nem szokott ő nagyon így beszélgetni velem .
- Jaa , aha persze . Miről szeretnél beszélni ?- Előbb gyere fel a szobámba ! Ez most fontos . - Joo most már tényleg félek . Na mindegy felmentem vele a szobájába .
- Hikaru , kivele miről szeretnél beszélni ?
- Erről . - nyújtott elám egy doboz cigit .
- Igen , ez egy doboz cigi . Mivan vele ?
- Miért van nálad ? Ne válaszolj . Tudom mit csinálsz és mit csináltal a régi barátaiddal .
- Te meg mi a jó édes faszomról beszélsz ?
- Arról, hogy cigizel , füvezel , iszol és drogozol . Azt hitted nem jövök rá ? Tudod , elég árulkodó a tág pupilla . És a cigiszag is a szobádba .
- Már nem drogozok . És az is csak párszor fordult elő az is csak a többi faszkalap miatt . A cigit meg már régóta tolom .- Meg sem lepődök ezen . Az egyik haverom ma látott téged smárolni valami felemás hajú csávóval . Nem úgy volt , hogy nem akarsz kapcsolatot ?
- De , de egy najó inkább három csóktól nem dől össze a világ .
- Az lehet , de nyomozgattam . Tudod , te kinek a fiával nyalakodsz ? - nem válaszoltam - Törekvő fiával kavarsz , ha nem tudnád .
- Én tudom . A kérdés az , hogy te honnan tudod ?
- Meg néztem az ismerőseid Facebook-on és akkor jöttem rá , hogy a bátyja , Natsuo régi barátom . Nem örülök annak , hogy azzal a sráccal kavarsz . Tudok pár dolgot a családjáról , amit te nem . - nézett rém mérgesen .
- Képzeld , én is tudok mindent . Shoto elmondta , már az elején , akkor amikor itt voltunk nálunk . És engem kurvára nem érdekel mit akarsz . Én is akarok sok mindent . Jelen pillanatban inkább lennék bárhol máshol , mit itt veled . Csak az időmet baszom el , szóval ha nincs több mondani valód én megyek . Remélem a cigi miatt meg beköpsz anyánál . - vágtam hozza a szavakat .
- Akane várj már! Nem szólok senkinek én is ezt csináltam ennyi idősen . - nemszóltam semmit , Csak szépen kisétáltam a szobából , ezzel ott hagyva őt .
Amint beléptem a szobámba egyből Katsuki-t kezdtem hívni . Nem vette fel . Akkor faszom , inkább elkezdek pakolni a szobában . Már vagy fél órája pakolásztam , mikor is elkezdett csörögni a telefonom . Bakugo volt az .- Szia , liba ! Miért hívtál ? - tért egyből a lényegre .
- Szia . Össze kaptam Hikaru-val . Mindenre rájött . Mindenre , érted ? - borultam ki teljesen .
- Mármint , tudja a Marbit ?
- Azt is , és a füvet meg mindent amit még a régi haverokkal csináltam . Tegnap álítólag valamelyik haverja látott Todoroki-val mikor csókolóztunk . Most nagyon nagy szarba vagyok . A cigimet is lenyúlta . Álítólag nem fog köpni senkinek csak azért bajos a dolog .
- Bassza meg . Figyelj szedd ösze magad és egy fél óra múlva ott vagyok .
- Jo , akkor sietek . Szia! - köszömtem el tőle .Gyorsan rendbe szedtem magam . Nem vittem túlzásba a szettem , egy sötét szürke , bő szárú farmert vettem fel egy pink has trikóval . Ebben a felsőben szép rálátást kapni a dekoltázsomra . Smink gyanánt egy kevés szempilla spirált tettem fel és egy halvány rózsaszín szájfényt . A hajamat megint kiengedve hagytam így a vállamra omlott .
A fél óra gyorsan eltelt . Katsuki pár perc múlva itt van . Nem tudom mit tervez , remélemnem valami faszságot .
- Szia, Katsuki ! - köszöntem neki , mikor kiléptem a kapun.
- Szia . - mondta majd megölelt . - olyan más volt most a hangja . Olyan szomorú és olyan fura .
- Valami baj van ? - néztem rá aggódva .
- Tegnap össze vesztem a banyával . - felelte halkan . És ekkor vettem észre , hogy be van kötve a jobb keze .
- Mitörtént a kezeddel ? - kédeztem miközben óvatosan megfogtam azt erre csak fel szisszent .
- Össze barátkoztam a fallal , maradjuk ennyiben . - mondta vagy nem is , inkább suttogta maga elé miközben elindult .- Min vesztetek össze ?
- Azon, hogy későn értem haza , meg hogy kurvára nem akarok vele élni meg , hogy apámnak új családja van és társain . Aztán berohantam a szobámba és nem bírtam tovább . - ingott meg a hangja - Már megint betörtem a falat . És előről kezdődött az aminek már azt hittem vége van .- Pánik rohamod volt ? - kérdeztem aggódva tőle .
- igen . - felelte szomorúan - vettem be nyugtatót és utána minden fasza volt .
Ez után nem nagyon beszéltünk .Inkább csak élveztük a csendet . Sajnáltam nagyon Katsuki-t . Ő nem ezt érdemli . Igazából nem olyan mint , amilyennek megismerték őt páran . Ha kettesben vagyunk teljesen más . Kedves és törődő. Viszont ha mások is vannak ott akkor bunkó és flegma . Gondolom ezzel próbálja meg leplezni saját magát .
- Írt Kirishima . - szakította félbe a gondolat menetem - Azt kérdezi nincs-e kedvünk találkozni .
- Felőlem , találkozhatunk . Szeretek vele lenni . - ez így igaz .Kirishima egy világi aranyos fiú, aki mindenkit képes boldoggá tenni . - És hova megyünk amúgy ? -érdeklődtem .
- Megint a parkba , ha neked megfelel .
- Tökéletes . - válaszoltam .Mikor oda értünk , egyből a folyóparthoz mentünk és a kövekre ültünk le .
Olyan fura most Katsuki . Feltűnően szótlan és pulóverben van a legalább harminc fokban . Gyanús nekem .- Katsuki ! Miért van rajtad pulóver ? - remélem nem azért amiért gondolom .
- Fázok . - tudta le ennyivel .
- Mutasd a kezed ! - szóltam rémülten . Nem válaszolt . Tehát mégis azt csinálta . - Katsuki ! -szóltam rá ilyedten .
- Nyugi , liba ! Nincs semmi . - mondta majd felhúzta a pulóvere újját a jobb kezén . Tényleg nem volt rajta semmi .
- A másikat is ! - parancsoltam rá , mire kicsit megrémült .Megint remeg a keze . Tehát nem szedi a gyógyszereket . Nem szóltam semmit csak felhúztam a pulcsiját a bal kezén . Ekkor szemem elé tárult az amit nem akartam látni . Katsuki keze tele volt friss vágásokkal . Nagyon durván össze volt vagdosva a keze . A szemeim szinte majd kiestek a helyükröl . Riadt arccal néztem fel Katsuki-ra . Nem volt képes a szemembe nézni .
- Ne nézz rám így ! Tudom , hogy hülyeséget csináltam . - mondta elcsukló hangon .
- Gyere ide ! . mondtam lágy hangon majd szorosan megöleltem .
- Annyira hiányzik . - suttogta a nyakamba .- Tudom , de tovább kell lépned ! Nem lesz könnyű , de melletted leszek legyen bármi . - simogattam meg a hátát . És ez volt az a pont , hogy Katsuki megtört . Kiengedte könnyeit . Most nekem kell az erősnek lennie .
- Olyan gyengének érzem magam . - mondta szipogva .
- Shh , nem vagy gyenge . Te nagyon is erős vagy hiába nem érzed magad annak . És tudom , hogy az vagy . Egy lány miatt sem éri meg az , hogy tönkre tedd magad . - a barátnője pár hónapja szakított vele . Azóta ilyen elvileg és erre rátesz még egy lapáttal az anyja baszakodása is .
Még legalább egy órát ültünk ott a köveken , aztán megérkezett Kirishima és meglepetésemre nem volt egyedül .
YOU ARE READING
I Die For U /Todoroki x oc/
FanfictionEgy fiú és egy lány . A kapcsolatukat sok minden gátolta . A fiú a sok fájdalom miatt megszökik a valóság elől . 2 évvel később pedig fényderül az igazságra, de rengeteg fájdalmat hoz maga után mindenki életébe. FELHÍVAS⬇️ Cigi,🚭drog🍃 és hasonlók...