Nem sokkal később a barátnőmmel az oldalamon rohantam az állomára . Mikor oda értem nem hittem a szememnek . Tododroki állt ott egy csajszival . Nagyon hasonlítottak , biztos a huga . A lánynak fehér haja volt piros melír csikokkal , alacsony volt és szemüveget viselt . Kedvesnek látszott .
Ahogy arrébb néztem láttam velük még egy srácot is . Neki fehér haja volt és jóval magasabb volt a felemás hajúnál . Lehetséges , hogy ő is a testvére .- Sziasztok ! - Köszöntem Bakugou-nak és a barátainak (olyan fura azt mondani , hogy bakugou barátainak mármint neki eddig nem igazán voltak barátai )
- Szia , ribi és a barátnője ! - monda Katsuki . - Na nézd ki van ott !
-Jajj , hagyjál már ! - löktem meg Bakugou vállát vagyis inkább az alkarját mivel hozzám képest elég magas .Nem sokkal később már fel is szálltunk a vonatra . Nagy nehezen elbúcsúztam a barátnőmtől . A vonaton derült ki csak hogy , négyes ülőhelyek vannak . Vagyis vannak még ugye a kettes helyek is de így valaki minden esetben egyedül fog ülni . Mivel mi öten voltunk , mert Denki nem jött , így valakinek nem jut majd hely .
- Srácok én inkább egyedül ülök majd . - közöltem velük .
- Hát cicabogár ez nem fog össze jönni , ugyan is minden hol ül valaki szoooval csak egy random idegen melle ülhetsz ! - mondta Katsuki.
- Hallod , Akane ! Miért nem ülsz le a Todoroki gyerek mellé ? - kérdezte Ashido .
- Haaat nem igazán tudom , hogy szeretne-e velem ülni . És nem akarom zavarni se . Meg ott vannak a testvérei is vagy barátai vagy tudom is én kik . - beszéltem össze-vissza .Erre csak hülyén néztek rám mind .
- Azt hiszem most akkor izé megyek és meg kérdezem hogy oda ülhetnék-e esetleg . - vörösödtem el . Azza oda is mentem hozzá .
- Szia ! Szabad ez a hely ? - kérdeztem félénken .
- Szia , igen . Ülj le nyugodtan ! - mondta . Azzal én le is ültem mellé . Mivel olvasott nem akartam meg zavarni így inkább elkezdtem zenét hallgatni , de csak az egyik fülemben volt benne a fülhallgató .Egy pár perc múlva Katsuki írt .
Katsuki🧨♥️
Hallod
Katsuki🧨♥️
Szolj mar hozza a gyerekhez bazdmegMe
De olvas nem akarom zavarni .Katsuki🧨♥️
Ha te nem szolsz hozza akk en fogok de de akko a nem eli tul xdddMe
Ok xdd
Akkor meg probalok beszelni veleErre már nem írt semmit csak meg nézte . Na akkor most vagy soha .
- Mit olvasol ? - kérdeztem félénken .
- Attack on titan . Ismered ?
- Igen . Egyik kedvenc animém . És meg van a manga eddig kiadott összes része .
- Akkor nagy Fan lehetsz . - nevett vagy valami olyasmi .
- Hát igen . Ami azt illeti elég nagy fan vagyok . Gondolom te is .
- Én annyira azért nem mondanám magam annak . Inkább csak szeretem . -még beszélgettünk egy picit .- És amúgy nem te adtál nekem kölcsön egy világoskék Pull&Bear-es pulcsit ?
- De igen . Tudod én felismertelek téged . - nézett rám egy félmosoly kíséretében .
- Hát , én sem véletlenül ültem melléd . - mosolyogtam .
- És akkor ugye osztálytársak leszünk ? - kérdezett .
- Igen , és ott az a négyes is az osztályunk része lesz . A vörös hajú , cápa fogú , ő Kirishima Eijiro . Borzasztóan kedves srác azzal a szőkével ellentétben . Ő Bakugou Katsuki , az unoka tesóm . Tiszta pszihopata . Jobb ha nem szólsz hozzá vagy letépi a fejedet a helyéről . - nevettem . - De amúgy olyan mintha a legjobb barátom lenne vagyis az is csak érted . Naaaa és ott az a rózsaszín csaj . Ashido Mina a neve . Tiszta party-állat . Kedves meg minden . A másik gyerek , a fekete az Sero Hanta . Jó arc a csávó .
- Bakugou-val már találkoztam a felvételi írásbeli részén . A Kirishima srác meg oda jött hozzám barátkozni , de én nem vagyok valami társasági lény .
- Oooh , akkor vegyem megtiszteltetésnek , hogy beszélhetek veled ?
- Hát , ha szeretnéd , veheted annak . És amugy ez lehet furán hangzik , de nem te voltál az a csaj aki nekem jött a felvételi utáni szünetben ?
- Hát , ha azt mondtad neki , hogy : Útban vagy . akkor én voltam az .
- Ahh , ezer bocsi . Nem akartam a fejedhez vágni , csak bajok vannak otthon és , mindegy nem lényeg .Milyen bajok lehetnek náluk ? Mármint Endeavor a kettes számú hős fia . Olyan mint egy minta apa , vagyis úgy néz ki . Van talán 4 gyereke és tudtommal felesége is van . Mi baj lehetne náluk .
- Figyelj , ha valami baj van , nyugodtan elmondhatod .
- Nem fontos , majd egyszer elmondom talán . Nem szeretek erről beszélni . Ugye megérted ?
- Persze . Az teljesen normális dolog ha valaki nem szeret az ilyen dolgokról beszélni . - nyugtattam . - Régebben az én családomban is voltak gondok . Nálunk minden rendbe jött . Nálatok is bisztos minden helyre fog jönni .
- Tudod ez már több mint 16 éve tart szóval esélytelen , hogy rendbe jöjjön , de azért köszi , hogy segíteni próbálsz . -ezek után percekig tartó csand következett .Később ő törte meg csendet .
- Valamikor nem lenne kedved eljönni sétálni vagy valami ilyesmi ? Nem baj ha nem . - miért ilyen szerény ? Még jó , hogy elmegyek vele .
- Szivesen elmegyek veled . Esetleg ma nem lenne kedved ?
- Felőlem mehetünk .
- Jooo , akkor haza megyek és lepakolom ezeket .- mutattam az Ikea-s szatyorra éskis táskámra .- Vagy nem lenne kedved haza kísérni és onnan mehetnénk valamerre sétálni ?
- Okes , akkor szólok a testvéreimnek . - aha , szóval ők mégis a tesvérei .Nem sokkal később meg is érkeztünk .
- Várj meg jövök , mindjárt! - mondta és elment -gondolom- szólni a tesóinak .
- Naaaa , csajsziii te nem jössz velünk ? - jött oda hozzám Ashido .
- Most nem , majd legközelebb . - utasítottam vissza az ajánlatot . Azzal az úgy nevezett Bakusquad tovább is állt .- Mehetünk ? - ért vissza hozzám Tododroki .
- Aham . - azzal el is indultunk hozzánk . - Itt is volnánk . - nevettem . - Gyere , vissza adom a pulcsid meg lepakolok .Mikor beértünk a házba azt hittem nincs itthon senki , de tévedtem . Hikaru a nappaliban volt .
- Ahj , Bazdmeg .- suttogtam halkan . - Sziaaa Hikaruuuu ! - kiabáltam neki oda miközben elnyújtottam a szavak végét .
- Szia , hugi ! - jött oda hozzám .
- Ő itt Todoroki Shouto , az osztálytársam .
- Szia ! - köszöntek egymásnak majd kezet fogtak .
YOU ARE READING
I Die For U /Todoroki x oc/
FanfictionEgy fiú és egy lány . A kapcsolatukat sok minden gátolta . A fiú a sok fájdalom miatt megszökik a valóság elől . 2 évvel később pedig fényderül az igazságra, de rengeteg fájdalmat hoz maga után mindenki életébe. FELHÍVAS⬇️ Cigi,🚭drog🍃 és hasonlók...