11. Fejezet

143 10 0
                                    

Tododroki szemszöge:

Valami nagyon megfogott ebben a lányban . Ilyet még soha sem éreztem . Még soha sem beszéltem így egy lánnyal sem , ami elég furcsa , ahogy az is , hogy még nem beszéltem az itthoni dolgokról sem senkinek . Valahogy úgy érzem meg bízok benne és ez nálam nagy dolognak számít .
Haza felé egész végig ezeken a dolgokon merengtem .

Nem sokkal később már a bejáratiajtóban álltam és amint benyitottam a lakásba , apámmal találtam magam szembe . Nem vol túl vidám , ami azt illeti .

- Shoto ! Hol voltál ?! - ordított az arcomba .
- Dolgom volt . - vágtam ránemes egyszerűséggel .
- Velem te nem beszélsz így ! - rivallt rám. - Vigyázz a szádra !
- jo , jo . Most ha meg engeded elmennék .
- Nem mész te sehova ! Úgy látom nevelésra szorulsz !

- Apa ! Ne bántsd szegény Shoto-t ! Én engedtem el őt .- lépett közbe Fuyumi - Nem győzöm ápolni a hátát .
- Fuyumi ! Ezt , most fejezd be ! Ez az én dolgom . Így is , úgy is kapna . A jegyei romlanak , ez nem mehet így tovább .
-Nem gondolod , hogy azért romlanak a jegyei mert , minden verést követő nap hiányzik a suliból ?! - kiabált rá a nővérem
- Shoto ! Te nem jársz iskolába ?!És TE ! te igazolad neki ezeket ?! - mutatott Fuyumira aki csak megszeppenten nézett - Egyből gondoltam . Hálátlan külykök ! Fuyumi , ha mégegyszer ápolgatni mered ezt az istenverte gyereket baj lesz ! Fogadni mertnék , te mihaszna gyerek , még élvezed is , mi ? - nézett rám . - Válaszolj , bazdmeg ! - kiabált rám .

- É-é-én - ennyit birtam kinyögni , mert megéreztem kezét az arcomon .
- Apa elég legyen , légyszives ! - kezdett el sírni Fuyumi .
- Meg mondtam , hogy ne szólj bele ! - vágta pofon őt is . Neki nem kevert le akkorát mint nekeem , de azért ez sem volt kicsi .

- Vedd le a felsőd ! -nem reagáltam semmit sem . - nem hallottad ?! Vedd le !
- Nem !
- Hát jó , nem így akartam , kicsit kegyelmezni szerettem volna veled , de hát köszönd a nagy pofádnak . - jött közelebb hozám , majd karomnál fogva közelebb rántott magához .

Próbáltam ellenkezni , de olyan erősen markolt rá a csuklómra , hogy biztosan ott marad a nyoma , így nem bírtam elmenekülni tőle . Egy mozdulattal lerántotta rólam a pulóverem és a földre dobta . Durván neki lökött a falnak , iszonyatosan fájt , de ez a féle fájdalom semmi volt ahhoz képest amit ez után éreztem . Az öve csattant a hátamon , nem egyszer . Éreztem ahogy feltépi vele a régi sebeket , amik még a hátamon voltak .
Fáldalas kínzásomnak az vetett véget , hogy megyszólalt a csengő .

- Szerencséd van , te mihaszna ! Kurva gyorsan szedd össze magad és takarodj fel a szobádba ! - én nem tudom ki lehet az , de örök hálám neki .
- Fuyumi ! Menj nyisd nézd meg ki az ! - kiabált rá a nővéremre .

Könnyeimmel küszködve , nem éppen épségben , de fel jutottam a szobámba . Amint beértem egyből elsírtam magam . Ilyenkor kibaszott gyengének érzem magam . De nem tudtam a könnyeknek megálljt parancsolni . Lassan fel álltam és az asztalomhoz sétáltam , majd a székemen lévő pulóverem zsebébe nyúltam . Egy doboz Marlboro-t vettem ki belőle . Kivettem egy szál cigit majd a dobozt vissza tettem oda , ahonnan kivettem . Vissza mentem az ágyamhoz és leültem rá .

Meg gyüjtottam a cigit majd szívni kezdtem . Egyből le is tüdőztem . Kicsit bele köhögtem , mert már rég szívtam és mivel még kicsit akadozott a légzésem a sírás miatt . A füstöt lassan fújtam ki a tüfőmből .

Mikor már majdnem elszívtam az egész szálat , a nővérem nyitott be . Mert hát ugye kopogni a jó Isten fog , meg majd az ajtót is ő zárja be ugye .

- Shoto ! Te mit csinálsz ? Te cigizel ?! Mióta és miért ? Ezért apa ki fog nyírni téged ! - kezdett el rémüldözni Fuyumi .
- Tesoo , nyugi van . Szóval igen ,mint látod - szívtam bele megint - kérsz egy slukkot ? - nyújtottam felé mire ő nemlegesen bólintott - Hát jó , nem tudod miből maradsz ki . - És amugy már vagy egy vagy másfél éve nyomom . és tök vicces , hogy csak most vetted észre .-nevettem kínosan . - Apa meg pont nem érdekel . És örülnék , ha nem köpnél be nála . - emeltem rá felemás szemeimet .

- De hát , hogy ? És ki veszi neked ezt a szart ?
- Tudod létezik kamu szelyi és egyéb ilyen jók . Meg nem mellesleg mindig állnak a dohánybolt előtt akik szivesen bemennek nekem . - vázoltam fel a dolgokat majd bele szívtam egy utolsót a cigibe majd elnyomtam az ágyam allján .

Fel álltam amjd a csikket vissza raktam a dobozba , amiből kivettem . Ezt követően ki nyitottam az ablakot , hogy kellően kiszellőzzön a szoba a cigiszagtól . Ezeket a tetteket Fuyumi végig nézte .

-Remélem beköpsz nála . - vágtam hozzá undorral a hangomban .
-Shoto , ne beszélj így ! Én semmi rosszat nem követtem el ellened . És nem fogom elmondani apának sem .
- Mit nem fogsz elmondani nekem ? - állt meg az ajtóban a faterom .
- Jaa hat ömm , csak izé azt , hogy Shoto nem mosott ma fogat . - mondott valami kurva nagy faszságot , amit úgylátszik a másik el is hitt és tovább állt .
- Jobbat nem tudtál kitalálni ? - tettem fel a kérdés - Na mind egy én ha meg engeded elmennék fürödni . - indultam az ajtó felé .

A fürdőhöz érve beléptem mjad magamra zártam az ajtót . A pólómat félve vettem le majd álltam a tükör elé . A felsőm sikeresen bele ragadt egy vagy két helyen a sebekbe , amit nem gyerekjáték volt kiszedni , és hazudnék ha , azt mondanám nem fájt . Miután nagy szenvedések árán levettem a pólóm szemem elé tárult , a még friss sebekkel teli hátam . Akkor holnap kényszer pihenőt kell tartanom , ismét . A hátam tele kisebb és nagyobb véralafutásokkal meg apró sebekkel . A kék , zöld foltokról nem is beszélve .

Ilyenkor a fürdés nem épp egy leányálom , azt kell mondjam . A hátamat csak tiszta vízzel mostam le, de így is éppen eléggé fájt . A víz minddig marja a sebeimet . Siettem a fürdéssel és amint kész lettem , egy törölközőt tekertem a derekamra majd vissza mentem a szobámba . Felöltöztem , demár elég késő volt szóval piszamát vettem fel,ami kimerül egy lenge fazonú pólóban és egy bővebb szabású rövidnadrágban .

Lentről veszekedés szűrtem ki , ebből arra tudtam csak következtetni , hogy haza ért a bátyám . Régen apa vele sem bánt kesztyűs kézzel .

Úgy döntöttem , hogy elszívok mégegy szál cigit aztán alszok a faszba . Így is lett . Elő vettem a doboz cigarettát majd kivettem belőle ismét egy szálat amit meg is gyújtottam . Azt akartam , hogy ne legyen már így estére ilyen cigiszag a szobámban ezért oda álltam a nyitott ablakhoz és néztem , a már csillagos eget . Egész kényelmes volt az ablakpárkányon könyökölni és baszni az eget . Többször kéne így chillezni az ablakban . Amúgy tök nagy vibeja van ennek így .

Lassan elszívtam a cigit , amit a párkányon nyomtam el majd tettem vissza a dobozába . Oda mentem az ágyamhoz és és lefeküdtem . Sokat kattogott azt agyam a mai napon . Elősször is Akanén járt a legtöbbet , aztán apámon , hogy miért egy ekkora fasz majd pedig azon, hogy Fuyumi tényleg tartani fogja-e a pofáját a cigiről a fater előtt . Végig ezeken gondolkodtam mire olyan hajnali egy körül elnyomott az álom .

_____________________________________________________________________________

Sziasztoook !🤍

Nos , hát ami azt illeti régvolt ilyen a részek végén , de elszerettem volna mondani egy két dolgot nektek .

Szóval arra gondoltam , hogy úgy mint most Todoroki esetében majd így a többi fontosabb szereplővel is csinálnék ilyen betekintő részt az életükbe . Most hoztam egy ilyen kis "ízelítőt" Shoto magánéletéből és szerintem még lesz ilyen rész amiben az ő szemszögéből figyelhetitek a örténéseket .
Ha van rá igény - itt a pár akitív olvasómhoz szólnék - jelezzétek nekem valahogyan . Előre is kösziii ahogy azt is ha elolvastad ezt a részt is 💗🥰

Ui.: A helyesírásí hibákat nézzétek el , már estevan és kicsit fáradt is vagyok , de ma mindenképp ki szerettem volna tenni ezt a részt .

Addig is puszi:

~~NaGu~~

_____________________________________________________________________________

I Die For U /Todoroki x oc/Where stories live. Discover now