Kicsit kínossá vált a hangulat köztem és Todoroki között . Váratlanul ért az a csók , de egyátalán nem bántam meg , és szerintem ő sem , vagy hát kitudja ?
- Nézd , akane ott volt egy hulló csillag ! - mondta mikoözben az égre mutatott .
- Ott volt egy másik is . - mutattam én is az égre . - Kívánj valamit !
- Már kívántam .- Sziasztok ! - jöttek vissza a többiek . És meglepő módon Mina is velük volt .
- Már jobban vagy ? - kérdeztem miközben sunyin néztem rá .
- Jah , hát ömmm igen . - mondta és kínosan mosolygott mellé majd megvakarta a tarkóját .
- Mindent láttam . - suttogta Katsuki a fülembe úgy , hogy csak én halljam majd ezt követően ránézett a kezemre ami még mindig össze volt kulcsolva Shoto-éval .
- Akkor ti most ? - kérdezt Denki miközben a kezünkre mutatott.
- Jaa , neem . - vágtuk rá egyszerre . Ezek szerint neki nem jelentett semmit sem ez a csók .
- Srácok , mennyi az idő ? - tette fel a kérdést Sero
- 23:38 -mondtam- Miért ?
- Már vagy két órája otthon kéne lennem . Szerintem én megyek - mondta azzal fel álltam a kövekről .
- Várj én is arra megyek - szólt neki Mina - Kaminari te is arra laksz nem ?
- De igen , megyek én i s. - válaszolt a szőke .Elköszöntünk egymástól majd néztük tovább a csillag hullást . Olyan éjfél körül elment Kirishima is így már csak hárman voltunk . Idő közben elkezdtünk cigizni mert már nagyon untuk magunkat .
- Halljátok van még egy szál füves cigim , elszívjuk együtt ? - kérdeztem meg a két fiútól .
- Azt mondtad már nincs több . . förmedt rám Katsu
- Jo , lehet , hogy hazudtam , de már tényleeg nincs csak ez az egy . Katsu , adsz tüzet ?
- Tessék . - gyújtotta meg a kezét . Bele értettem a cigit az apró lángokba , ami meg gyulladt . Bele szívtam egyet majd Katsuki felé tartottam . - Kell egy slukk ?
- Na jólvan , add ide ! - mondta majd kivette a kezemből és bele szívott kétszer utánna vissza adta .
- Todoroki , te kérsz ? - kérdeztem meg tőle , nem válaszolt csak kivette a cigit a kezemből majd bele szívott .Így ment ez egésszen addig amíg el nem égett a jó . Ahhoz képes Katsuki , hogy mondta , hogy ez mekkora egy szar meg minden eléggé tetszett neki a dolog .
- Lassan menni kéne . - mondta Shoto .
- Jo , mennyi az idő ? - kérdeztem a fiúktól
- Fél 2 . - felelte Katsu . - Nekem éjfélre otthon kellett volna lennem .
- Mitsuki ki fog téged nyírni , de se baj . - veregettem meg a vállat az unokattesómnak .
- Hát , már mindegy . - felelte
- Todoroki , neked mikorra kell otthon lenned ?
- Hát , úgy kb mostra . Most irt a nővérem , hogy jó lenne ha haza esnék végre . Az apám nincs otthon és bármikor haza érhet és ha nem talál a szobámba nekem végem . -tudtam mmire céloz ezzel .
- Akkor szerintem induljunk valamerre . - javasoltam .
- Jó , ha szeretnéd Akane akkor haza kisérlek . - ajánlotta fel Todoroki .
- jolvan akkor induljunk . Katsuki , te merre mész ?
- Hát egy darabig veletek . utánna majd lefordulok a kereszteződésnél szerintem . - vázolta fel a helyzetet .
- okes , hát akkor induljunk meg .El is indultunk majd útközben valahogy a kezem össze gabalyodott Shoto-éval . Nem tudom , hogy történt , de nem zavart . Amint láttam Katsuki is észre vette , hogy fogjuk egymás kezét így csak egy pimasz mosolyt engedett felém .
Út közben nem nagyon beszélgettünk , inkább csak élveztük egymás társaságát . Végül Katsu is haza kisért engem .- Todoroki , tudnánk beszélni négy szem közt ? - fordultam a fiú felé .
- Persze , miről szeretnél beszélni . - mondta majd kicsit félre vonultunk , azzal ott hagyva Katsuki-t , aki egy villany póznának volt neki támaszkodva .
- Csak tudod , nekem ez olyan fura , mármint megcsókolsz utánna meg kézen fogva sétálgatunk . Szóval ez egy kicsit össze zavart engem . Tudni szeretném , mit akarsz tőlem vagy , hogy neked ez jelentett-e bármit is ? - hadartam el gyorsan a mondani valóm .
- Igazából én magam sem tudom mit akarok tőled . Mármint nagyon aranyos lány vagy és ilyen rövid idő alatt fontos lettél nekem , de ha bármi is lenne köztünk akkor az még biztos , hogy túl korai lenne . Szóval nem szeretnék tőled semmi komolyat az biztos . - Fájtak a szavai . Igaz azt mondta fontos vagyok neki , de kurvára nem szeretne tőlem semmit sem . - Tudom , hogy én csókoltalak meg , de az csak egy véletlen volt , mármint olyan közel voltunk egymáshoz , hogy kaptam az alkalmon , de ahogy észre vettem nem volt nagyon ellenedre a dolog . -mondta majd közelebb lépett hozzám . - Tudod én nem vagyok képes elköteleződni egy lány mellett sem , de valaki miatt még ezt is bevállalnám .
- Oh , értem . - feleltem , de éreztem ahogy elcsuklik a hangom amit biztos , hogy ő is észre vett .
- Ne vedd magadra , ez nem a te hibád én vagyok az aki nem képes őszintén szeretni . - ezek a szavak is fájtak , de jobban mint az előző pár .
- Nem értelek , random lekapsz utánna meg kézen fogva sétálgatsz velem aztán meg benyögöd , hogy "jah bocs , de én nem tudok szeretni senkit sem" és nekem ez kicsit , hogy is mondjam olyan Fuckboy-os .
- Sajnálom , hogy neked ez így jött le , de én tényleg nem szeretnék senkitől semmit . Félek , hogy bántani fogom azzal , hogy nem tudok úgy szeretni . - neki is megremegett a hangja , de csak alig hallhatóan .
- Megértelek . - nem szólt semmit - Tudod , te is fontos lettél nekem , még ha nemis mutatom ki . Én teljesen elfogadom a döntésed , csak ez akkor is fura volt .
- Bocsánat , nem így szerettem volna . - felelte , de rettenetesen elcsuklott a hangja pont úgy mint az előbb nekem .Nem szóltam semmit csak közelebb mentem hozzá és szorosan át ölelem a derekánál . Vissza ölelt és éreztem ahogy megremeg a teste , valószinű próbálja nem elsírni magát , úgy ahogy én is . Hallottam , hogy nem egyenletes a légzése ezért felnéztem rá . Ekkor szembesültem azzal, hogy nem bírta tovább és elsírta magát . Nem szóltam továbbra sem semmit . A kezemet az arcához emeltem és letöröltem a könnyeit . Az én könnyeimet sem sok tatotta már vissza . Látott már sírni nem azzal van a baj , hanem azzal , hogy van rajtam elég sok smink . Na sebaj ennek már úgyis mindegy, gondoltam majd utat engedtem könnyeimnek. Szeretem őt , ez van nem lehet minden úgy mint ahogy szeretném . El kell fogadnom, hogy ő nem akar semmit sem . Jobb , hogy most tudtam meg én nem később , mikor még jobban belé szeretek .
Miután már kevésbé sítunk eltoltuk egymást . Méllyen a szemembe nézett majd lassan közelített ajkaim felé . Mikor már majd nem össze értek ajkaink megállt .- Szeretném , de nem lehet . - mondta ingadozó hangon .
- Szóval szeretnéd ? - néztem rá és valami kis remény elkezdett pislákolni bennem .
- Igen , szeretném , de nem akarlak sem kihasználni sem játszani veled .
- De miért játszanál velem ? Ezzel nem használnál ki , ugye tudod ? - nem válaszolt , helyette rátapadt ajkaimra . Mámorító érzés volt meg kell hagyni . Ajkaink lassan mozogtak , nem próbált meg erőszakoskodni vagy ilyesmi , csak lágyan csókolt . Keze lassan lecsúszott a derekamra amibe lágyan bele is markolt , a másik keze a nyakam oldalán volt . Az én kezeim valahogy a tarkójára keveredtek . Miután a levegő hiány miatt elváltunk Közelebb húzott magához derekamnál fogva így újra csókba invitálva . Már a maradék eszemet is elvesztettem . Pár pillanat múlva éreztem ahogy nyelvével lenyomja az also ajkamat így bejutást kérve nyelvével . Természetesen meg adtam neki az engedélyt . Ezután elkezdtem játszani a kibaszott puha hajával , ezt észlelve szorosabban fogta a derekam majd éreztem ahogy bele mosolyog a csókunkba . Lassan elválltunk egymástól majd magához húzott és szorosan megölelt . Miután eltolt magától szembesültem azzal ,hogy kivan pirulva az arca és gondolom nekem is így nézhetett ki az arcom .- Aranyos vagy mikor kipirulsz . - mondta egy halvány mosoly kiséretében majd egy tincset a fülem mögé tett . - Szerintem én megyek . - mondta azzal még egyzser utoljára megölelt majd el indult . Mikor Katsuki látta , hogy elindul oda ment hozzá , én ezt végig néztem , de semmit sem hallottam belőle .
Sziasztoook 🤍
Végre ez a rész is megszületett .🥰 Mostanában rengeteg időm van írni így gyakrabban jönnek majd a részek is .😊 Ez a fejezet kicsit hosszabb lett mint a többi , de szerintem van benne elég izgalom. Ééés aminek mégjobban örülök az az , hogy egyre többen olvassátok ezt a könyvem.💗 Igaz az elején mikor elkezdtem írni nem terveztem ilyen hosszúra , de már lassan több mint egy éve írom . Fura ebbe bele gondolni , de élvezem minden percét az írásnak . Remélem nektek is tetszik és örömmel olvassátok . 💓
Ui.:Mindenkinek bocsi akinek kiszúrták a helyesírási hibák a szemét , mert szerintem van belőle bőven .❤️🩹 Szokásomhoz híven most is este irom így már nem igazán tudok oda figyelni a hibákra .
Addig is millió puszi❤️
~~NaGu~~
VOCÊ ESTÁ LENDO
I Die For U /Todoroki x oc/
FanficEgy fiú és egy lány . A kapcsolatukat sok minden gátolta . A fiú a sok fájdalom miatt megszökik a valóság elől . 2 évvel később pedig fényderül az igazságra, de rengeteg fájdalmat hoz maga után mindenki életébe. FELHÍVAS⬇️ Cigi,🚭drog🍃 és hasonlók...