Bakugo nagyon szótlan volt , és feltűnően halk . Nem akartam rákérdezni , de tudtam , hogy Uraraka van a háttérben.
- Baku , van egy szál cigid ? - törtem meg a percek óta tartó csendet .
- Tessék . - adott a kezembe egy doboz Marbit - tűz is kell ?
- Hát elfogadom , de szívhatom öngyulladásig is . -nevettem halkan , majd a kezembe nyomott egy gyújtót.Meggyújtottam a Marlborot és szívni kezdtem . Katsuki is így tett .
- Sziasztok ! - köszöntem el Bakuval a gang többi tagjától . Ma egy darabig nála leszek .
- Most már elmondod mi bajod ? - kezdtem el faggatni .
- Uraraka . Oda jött beszélni , hogy jó lenne újra kezdeni és , hogy nem kellett volna szakítanunk meg hiányzom neki és ilyenek .
- Mi a fasz . Hülye ribanc . Ugye nemet mondtál neki ? - kezdtem el aggódni - Ugye nem jöttél vele megint össze ?
- Neeem , dehogy is . Soha többet nem megyek a közelébe .A nap hátralévő részében nem történt semmi igzalmas . Todorokival se nagyon beszéltem . Suliba szó szerint kerül az oké , hogy megbeszéltük , hogy nem mondjuk el az osztálynak még , de akkor sem kéne kerülnie engem . Erről még beszélek majd vele . Yaoyorozu is eléggé zavar. Folyton Shoto közelében volt és engem , ez azért picit aggaszt . Az is lehet , hogy csak a féltékenység beszél belőlem , de attól még félek . Katsukitól olyan 9 körül mehettem haza . Hikaru eljött értem , így nem kellett gyalogolnom .
Már 3 héttel később van , Todorokival már több mint egy hónapja vagyunk együtt . A kapcsolatunk azóta sem javult sokat , inkább romlott . Volt , hogy két napig nem is nagyon beszéltünk . Konkrétan leszar engem . Ez fáj , nagyon is fáj . Momo sem segít a helyzeten , már elvileg privátban is beszélgetnek . Az a hülye kurva mindent elmond a többinek az öltözőben és én fültanuja vagyok mindennek . Szarul esik . Van egy olyan érzésem , hogy ezek kettem kavarnak . Remélem nem lesz igazam . Szünetben is rajtakaptam már őket kettesben pl., a büfében , az ebédlőben , az udvaron is , a mosdóknál , a folyosón és még az órákon is . Szinte minden órán egymás mellett ülnek . Féltékeny vagyok nem is kicsit .Na ennyit róluk vagy inább rólunk .
Ma reggel kómásan keltem fel az ébresztőm hangjára . Bevallom nem volt kedvem iskolába menni . Villám gyorsan flöltöztem majd bepakoltam a táskámba . Az egyenruhámat egy kicsit átalakítottam . A magasszárú zoknit meghagytam , de alá vettem egy neccharisnyát . A zöldes szoknya picit rövid rajtam , de szerintem elég sexy . A fehér inget is lecseréltem . Rövidújjú , kivágott ingre esett a választásom és a zakót sem vettem fel . A nyakkendővel sem volt bajom . Cipő gyanánt egy fekete közép magassarkút vettem fel , ami egész jól állt rajtam . Kiegészítőként egy ezüst karika fülbevalót és egy rózsakvarc nyakláncot választottam . A hajam lófarokba kötöttem és előre kilógattam egy-egy tincset , amit be is göndörítettem . A sminkemet nem vittem túlzásba , egy apró tusvonalat húztam és szempilla spirált tettem az szememre . Találtam egy szép rózsaszín szájfényt , így azt is feldobtam magamra .
- Szerintem ma is elégjól nézek ki . - mondtam ki hangosan
- Nézhetsz is ki jól , ha elkésel . - röhögött Hikaru az ajtómban
- Mi már ennyi az idő ?! - ijedtem meg mikor ránéztem az órámra , negyed nyolcat mutatott - Le fogom késni a vonatot !
- Menj a kocsihoz , elviszlek az állomásig ! Cigid van ?
- Kössz . Nagyjából 3 hászlam van . Miért ? - kérdeztem vissza
- Tessék , vettem neked ! - nyomott a kezembe egy bontatlan doboz 100's Marbi Goldot
- Ezt miért kapom ?
- A múltkori balhé miatt , meg csak szeretnék jó nagytesó lenni , aki cigizteti a húgát . - mondta
- Ohh, értelek . - feleltem és már el is indultam a kocsi felé .Amint megérkeztünk az állomásra , Hikaru kirakott és már tovább is hajtott . Még volt , olyan 10 percem a vonatig , így rágyújtottam egy szál cigire . Pont annyi időm van, hogy el tudjam szívni . Mikor picit arébb sétáltam láttam pár diákot a suliból és szerintem néhányan észre vettem engem , ugyan is egy srác oda is jött hozzám . Ő nem az osztálytársam . Talán a B osztályba jár , de nem vagyok benne biztos .
-Szia , Monoma Neito vagyok ! - mutatkozott be illedelmesen .
- Hali , Asumi Akane !
- Te fix A-s vagy . - jelentette ki a pali - Alapjáraton rühellem azt az osztályt , de te elég szimpi vagy . - jelentette ki és nem kertelt .
- Ahaaaa köszi vagy mi ?! Kérsz egy cigit esetleg ? - próbáltam menteni a helyzetet
- Elfogadom . - azzal oda adtam neki egy szálat .Egész normális ahoz képest , hogy eegy beképzelt seggfej . Nagyon hasonlítunk egymásra mint külsőleg , mint belsőleg . A szemünk szine is nagyjából megegyezik , a hajszínünk is -igaz nekem már be van festve a szőke hajam- , és még a képességünk is teljesen ugyan az neki is erőlopás a képessége , de az enyém sokkal fejlettebb , mint az ővé -nem flexből , de jobb vagyok nála-, annyi a különbség , hogy ő magasabb és beképzeltebb . Lehet csak nekem tűnt fel a hasonlóság , de ez akkor is para .
A vonat most is zsúfolt volt mint mindig . Szerencsére nekem még pont jutott ülőhely . Katsukinak is foglaltam magam mellett helyet gyorsan . Ő a következő megállóban száll fel majd . Nem sokkal később egyre több ismerős arcot láttam a vonaton . Az út most is uncsivolt mint tegnap ,Katsuval az oldalamon beszéltem végig azt a 15 percet az iskoláig . Amint leszálltunk a vonatról egyből elszívtunk egy cigit . Páran az osztályból elég rosszallóan néztek ránk .
- Amúgy ribi ,mi ez a szett rajtad ? - szól meg az a lökött gránátfaszú .
- Nem tetszett a sulis egyenruha . Egyébként is nem válltoztattam rajta sokat . - vontam vállat majd elnyomtam a cigit egy ház falan és tovább sétáltam .Ahogy beértem az iskola kapuján megcélozva az osztálytermet , beléptem a bejárati ajtón . Még a nagy tömeg előtt akartam bemenni , ezért siettem előre . Bent a teremben szinte alig volt valaki . Szerencsémre az a személy pont ott volt , akit kerestem .
- Shoto ! Beszélhetnénk ? - szólítottam meg gyengéden
- Akane , persze . Valami baj van ?
- Nevezhetjük annak is - ő csak értetlenül nézett rám - Ne csinálj úgy mint aki nem tudja ! Kerülsz engem és alig beszélünk már . Ha már nem akarsz velem lenni akkor inkább azt mondd ! Mit tettem , hogy így viselkedsz velem ? - Todoroki mind ezt szótlanul halgatta végig , esze ágában sem volt megszólalni - Ne csinálj úgy mint aki nem tudja mi a faszról beszélek ! -mondtam , de olyan halkan a monológom , hogy szinte hallani sem lehett , hogy elcsuklott a hangom . Próbáltam arra törkedni ,hogy csak ő hallja . - Fáj . Fáj , hogy még csak meg sem ölelhetlek csak iskola után , ha nálam vagyunk . Fáj , hogy még csak hozzád sem szólhatok csak iskolán kívül . Fáj , hogy még csak rád sem nézhetek csak , akkor , amikor a négy fal között vagyunk és biztosra nem lát minket senki . Ha ennyire szégyelsz miért vagy még velem ? Ha nem szeretsz áruld el ! Ha Yaoyorozut szerted , tessék nem kell velem lenned ! Őt még fel is vállalhatod nem úgy ,mint engem ! - vágtam a fejéhez , de már potyogtak a könnyeim . Szerencsémre rajtunk kívül elég kevesen voltak még a teremben , így nem lathatta az egész osztály , ahogy bőgve kirohanok a táskámmal a hátamon a teremből .Egyenesen a wcbe mentem és magamra zártam a leghátsó fülkét . Ráültem a wcülőke tetejére , felhúztam a térdeim és csak sírtam . Már becsöngettek , de nem érdekelt . Katsuki írt . Félek megnyitni , nagyon ideges lehet .
Katsuki🧨❤️
Akana bazdneg hol a faszba vagy ??????
Katsuki 🧨❤️
Valaszolj mar hol v gec
Katsuki 🧨❤️
Kezdek megijedni
Katsuki 🧨❤️
Ne valaszolj akk
Katsuki 🧨❤️
Szet verem azta a szinpaletta gecit
Me
Nyuga van baszki
Me
Minden fasza a wcbw vok tesire lemeyekNem akartam neki sokat írni , amúgy is nem nagyon láttam a telefonom kijelzőjét . Második óránk volt testnevelés . Semmi kedvem nem volt azzal a sok idegesítő ribivel lenni , de nem nagyon volt más választásom . Pár perc múlva kicsöngetnek . Elkezdtem renbe szedni magam és újra húztam a tusom is amit lesírtam . Még jó , hogy mindig van nálam némi smink . Mikor nagyjából emberként néztem ki , kiléptem a mosdóból és az osztály felé indultam . Már majdnem mindenki kiment a teremből és csak páran voltak bent . Katsuki is ott volt még az osztályban . Nem szólt semmit csak miután lepakoltam a cuccom , oda jött hozzám és szorosan megölelt . Jól esett ez most .
- Úr Isten Akane ! Minden rendben ? - szalad oda aggódva az a ribanc .
- Elősször is neked Asumi vagyok ! Másodszor meg kössz meg vagyok . - flegmultam be vele . Meg is érdemli , ezután nem szólt semmit és lelépett .
VOCÊ ESTÁ LENDO
I Die For U /Todoroki x oc/
FanficEgy fiú és egy lány . A kapcsolatukat sok minden gátolta . A fiú a sok fájdalom miatt megszökik a valóság elől . 2 évvel később pedig fényderül az igazságra, de rengeteg fájdalmat hoz maga után mindenki életébe. FELHÍVAS⬇️ Cigi,🚭drog🍃 és hasonlók...