5. Fejezet

219 12 2
                                    


Miután haza értem nem szóltam senkinek sem a találkozásról Todoroki-val . De szerencsémre a húgom egyik barátnője látott engem és leadta neki a drótot . Igen neki már van legalább egy barátja . Míg nekem ? Senki . Jó Nanami , de mivel vele nem tudok találkozni , nem is beszélgethetek vele mindig . Apropó Nanami ! Már vagy 3 napja nem beszéltem vele . Itt lenne az ideje felhívnnom .

- Szia ! - szóltam a telefonba .
- Hali , Akane ! Olyan rég beszéltem veled ! Mi újság ? Történt valami izgi mostanság ?
- Nami , nyugi ! Na szóval olyan történt amire még a legvadabb álmaimban sem mertem volna gondolni .
- Na mesélj ! Hallani akarom .
- Tudod meséltem arról a fiúról .
- Ez melyik is ?
- Tudod az a felemás hajú .
- Ja megvan .
- Szóval az történt ... - és szépen mindent töviről-hegyire elmeséltem neki .
- Na most ha jól értem akkor odaadta a pulcsiját ?
- Igen . Itt van nálam és nem tudom ,hogy juttassam vissza hozzá .
- Végre van egy másik fiú az életedben . Annyira örülök Aneeeee .
- Jó , de ez semmit sem jelent ! - nevettem el magam .
- Jó .
- De van itt még valami . Todoroki is az osztálytársam lesz . - mondtam neki .
- Ez tök jó . De hát akkor majd szeptemberben vissza adod neki azt a pulóvert .
- És tudod mi jó még ?
- Mi ?
- Még suli kezdés előtt tudunk talizin !
- Miiiii ? Mikor jösz vagy én menjek ?
- Legyen úgy , hogy lemegyek hozzád aztán együtt el jövünk hozzánk .
- Nekem nyolc .
- Jó akkor holnap jó ? - kérdeztem és mindent sikrült magbeszélnünk . De csak úgy egyezett bele ha elmegyek vele lovagolni . Na igen . Itt a baj . Én régen lovagoltam majd le estem és eltört a karom . Azótan nem űzöm ezt a sportot . De most muszáj lesz újra belevágnom .

Ez a nap is eljött . Most éppen itt vagyok az állomáson és várom Nanami-t . Nagyon izgulok , már alig várom . Vajon tetszeni fog neki a város ?
Nos ez hamarosan kiderül , mivel épp most ért ide a vonat amivel érkezik .

- Szia ! - ugrott a nyakamba .
Még váltottunk pár szót majd el is indultunk a házunkhoz .

- Azta nagyon szép a házatok . - ámuldozott .
- Na gyere belülről szebb . - azzal be is mentünk . Gyorsan körbe vezettem Nana-t majd felmentünk a szobámba .

- És mit csináljunk ?
- Társas ? - vetettem fel az ötletet .
- Nekem jó. - azzal már vettem is elő a társasjátékok-tömkelegét . - És melyik legyen ? - nevettem kínosan , mire kitörtbelőle is a nevetés . - Ne nevess ! Inkább segíts ! - nevettem én is .

Már vagy két órája tásasoztunk és kezdtük nagyon megunni ezért elkezdtem bepakolni a cuccaim amiket viszek majd Nanami-hoz . Igen ott alszok náluk .

- És találtál már barátokat ?
- Jajj , hagyjál már egész nap ki se megyek ebből a rohadt házból . Szerinted , hogy találtam volna barátokat ? - kezdtem el röhögni .
- Hát , legalább egy jó pasit találtál .
- Nem a pasim . És attól , hogy oda adta a pulcsiját nem is lesz az . Amúgy is ezt bármelyik fiú megtenné . - vázoltam fel a helyzetet .
- Az lehet , hogy bármelyik megtenné , de lehet hogy nem mindenkivel ahogy az is lehet , hogy ő sem tenne ezt meg bárkivel .
- Ahaa ... ezt már nem értem , de mindegy is .
- És az osztálytársaidat tudod már kik lesznek ?
- Hát csak pár embert .
- Na akkor ki vele !
- Jó . Szóval ugye lesz Todoroki , aza Midoriya meg persze Katsuki , ja meg lesz még egy lány . A nevével nem vagyok tisztában , de talán Ashido nem tudom ki . Oh , meg lesz valami hegy-hajú Katsu szerint . - vázoltam fel neki a helyzetet . Remélem értette és nem hadartam túlságosan .
- Akkor keveset tudsz . De amugy bepakoltál már ?
- Ja , igen . Kész vagyok .
- Akkor mehetünk ?
- Igen . - válaszoltam és már indultunk is . Nem szerettünk volna sokat lenni ebben a városban . És meg udtuk , hogy a legjobb fiú barátom házi bulit tart szóval ott a helyünk .

Már vagy egy órája megyünk és kedjük nagyon unni az utat . De persze Nanami-nak ismét támadt egy "remek" ötlete . Ami nem volt más mint hogy rákeres Facebook-on a leendő osztálytársaimra . Tök jó nem ?

- Nézd itt van az egyik . Ő az a Midoriya nem ?
-De . De igen ő az .
- Egész aranyosnak tűnik .
- Igen , tényleg kedves volt .
- Akkor nézd ő az a Todoroki ? Vagy nem ?
- Nami bazdmeg ez ő !
- Akane , meg kell hagynom ,jól választottál . Tényleg kurva helyes .
- Mondtam . Bár elég szűkszavú ami azt illeti .
- Bisztos csak zavarban volt .
- Ja , nyilván .

Végre itt vagyunk . Nem volt olyan hosszú az mint mikor költöztünk , de azért olyan rövid se .
Leszáltunk a vonatról majd meg indultunk Nanami-ék felé . Nem sokkal később oda is értünk .
Szinte semmi sem változott mióta elköltöztünk . De ez mondjuk nyilván való .

- Na akkor mi legyen ?
- Hát gondolom elősször menjünk el hozzátok és utánna a többi . - közöltem vele .
- Jó legyen . - mondta azzal el is indultunk hozzájuk .

Amint oda értünk egyből le is pakoltunk . Nem sokkal később meg is indultunka lovarda felé . Szerencsénk van , hogy Nanami családjának van pár lova , így nem volt gondunk azzal , hogy lessze szabad ló , vagy nem .

- És melyikre szeretnél ülni ?
- Nem tudom . Szerinted melyikre üljek ?
- Szerintem arra ott . - mutatott egy - a távolban legelő - lóra . - Ő ott Kiba .
- Jó nekem édes mindegy . - látszik a lelkesedésem . Semmi kedvem újra lóra ülni .

Nagy szenvedések árán , de sikerült felszerelni a lovakat . Bevallom kicsit tartok ettől az egésztől.

- Akkor , készen állsz ?
- Tök mindegy mit mondok , ugye ? - erre már válszt nem kaptam csak felpattant a lovára .
- Akkor most én jövök . - mondtam majd nagy levegőt vettem és felszáltam .
- Látom nem felejtettél el semmit sem .
- Ezt nem lehet elfelejteni . - mosolyogtam kínosan . - Nekem ez nem fog menni . - Nanami úgy tett mint aki meg sem hallja . Jó akkor nincs hátra csak előre . Én ezt nem gondoltam át .
- Mivan ? Nem jössz ? - kiáltott nekem hátra a legjobb barátnőm .
- Ja , de megyek . - azzal elindultam Kibával . Egész kényelmes volt rajta ülni .

Kiba egy nagyon kedves kis paci . És nagyon szép , sárga mén . Nanami szerint illik hozzám .

- Ügetünk egyet ? De persze ha nemakarsz nem muszály .
- Felőlem . Már nem félek , hogy leesek szóval később akaár vágtázhatunk is .
- Nagyon felbátorodtál Ani . Ahhoz képst ,hogy még felülni se akartál .
- Hát na . Rájöttem, hogy nincs mitől félnem . - mondtam majd ügetnni kezdtem . Annyira jó volt újra a nyeregben . Nem is értem mitől féltem eddig ?

Még egy kicsit lovagoltunk majd lőttünk pár képet instára . Szerintem egész jók lettek
Elhatároztam , hogy újra lovagolni fogok . Bisztos vannak lovardák a városban is . Ha meg nincs akkor meg járok ide . Igaz vonattal is 2 óra az út , de megéri . De sajnos nem bisztos , hogy lenne elég időm a suli és a box mellett . Szóval igen általában elég sokszor vállalom túl magam .

I Die For U /Todoroki x oc/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang