Az idő nagyon lassan telt . Nem sokkal később ide ért Mina meg Denki majd utánnuk jött Kirishima is . Sero és Todoroki még nem jött. Igaz Shoto azt írta egy fél óra addig meg még van 15 perc .
-Katsuki , gyere egy kicsit ! - mentem oda hozzá és megfogtam a kezét majd elkezdtem gyengén messzebb húzni , ezzel jelezvee neki , hogy jöjjön.
- Mit szeretnél ?
- Elösször is adj tüzet ! . mondtam miközben elővettem a doboz cigit .
- Tessék , Akane . - emelte elém a kezét amiben kicsit lángok voltak .
- Kösz , amugy kell ? - nyújtottam felé a cigis dobozt amiből ki is vett egy szálat -szóval , Todoroki azt mondta egy fél óra és jön , de félek , hogy gáz lesz vagy valami mármint ő nem ismeri , őket - mutattam a vihogó társaságra - és ami azt illeti izgulok egy kicsit .
- Nyugi , nem lesz semmi . - mondta majd hosszan megölelt . Szeretem mikor így ölel meg , olyan megnyugtató tudlenni .
- Jo , csak maradjuk így egy kicsit ! - mondtam .Tudta mennyire szeretem ezeket . Nem ellenkezett csak ölelt tovább . Rég kaptam már ilyet bárkitől is . Hiányzott már nagyon az ilyen fajta ölelés . Most olyan szivesen elbőgném magam , de van rajtam smink úgy hogy ez felejtős .
Nagyjából egy két parcel később elengedett . Tudom , hogy neki is jól esett .- Ne aggódj , minden faszán fog sikerülni .- mondta - Ha meg nem akkor mmegverem azt a félarcú majmot .
- Jo jo , katsuki . - mondtam majd egy utolsót szívtam a cigiből majd elnyomtam a földön ezt követően Ktasuki is így tett .
- Menjünk vissza a többiekhez , mert már biztosan hiányolnak minket .- Akane , neked miota van orr piercinged ? - kérdezte mina
- Pár órája kábé . - válaszoltam - Valaki nem akar hozni valami piát ?
- Majd én hozok , milyen sör kell ? - érdezte Katsuki - Amilyet nem rég ittunk olyan jó ?
- Ahaaa . - mondtam , miközben elhúztam a szó végét
- Többiek ? - a srácok közül csak Kaminari és Sero kértek- Amugy remélem , nem baj , de lefotóztalak téged miközben Bakugo-val ölelkeztél . -mondta Ashido . - Amúúúúúgy ti mióta cigiztek ?
- Elősször is a képet majd küld már át légyszi . Másodszor meg én lassan egy éve Katsu-t meg nem tudom
- És miről beszéltetek ?
- Csak arról , hogy ugye Todoroki is kijön majd és nagyon izgulok , hogy ne legyen gáz meg minden .Pár percel később már vissza is ért Katsuki a sörökkel . Mivel volt olyan nagylelkű így fizetett nekem . Kibontottam majd elkezdtem inni és idő közben megláttam jönni Todoroki-t . Gondoltam oda megyek hozzá . Így is lett . Elindultam felé és Mina levideozta az egészet . Kaminari meg végig fotózott .
- Szia ! - köszönt nekem majd megölelt.
- Szia ! - köszöntem és vissza öleltem - Ott vannak Katsuki-ék is , oda megyünk hozzájuk ?
- Felőlem mehetünk .- Sziasztok ! - köszönt nekik aztán bemutatkoztak egymásnak . Eddig annyira nem gáz .
- Valaki mondjon már valami témát mert ez így unalmas ! - szólalt meg Denki egy 5 percnyi csend után .
- Mittudom én kivárja már a sulit ? - kérdezte Sero
- Én amugy egy kicsit várom . -mondtam - végül is új iskola , új osztálytársak .
- Van benne valami . - mondta Shoto- Figyelj cukorfalat ! - szólt hozzám Katsuki - Ashido nem érzi magát valami jól így haza kisérjük majd még páran lehet vissza jövünk , addig maradjatok itt .
- Oooh , okes neked meg jobbulást . - mondtam Ashido-nak és ezt követően felááltam majd megöleltem Katsuki-t és Kirishima-t . Ölelés közben kicsit hátba vágtam Bakugo-t mert tudom , hogy arra ment ki a játék , hogy kettesben maradjak Todoroki-val És igazából Mina-nak semmi baja .Kicsit közelebb ültem Todoroki-hoz erre ő átkarolta a vállam és mégközelebb húzott magához . Jó érzés volt . Ismét éreztem csodálatos illatát . Nem szóltunk egy szót sem . Egy kis idő után elkezdtem fázni , amit ő is észre vett . Rám terítette a pulcsiját pont úgy mint a múltkor . Egy idő után én törtem meg a csendet .
- Minden rendben van otthon ?
- Otthon már rég nincs rendben semmit .
- Ugye nem bántott megint ? - kérdeztem aggódva , de nem válaszolt - Todoroki , válaszolj már ! - néztem rá ijedten , de még mindig nem válaszolt , ezért fel álltam majd mögé léptem . Lassan előre dőlt mire én felhúztam a pólót a hátán . Azt hittem a szemem kiesik a helyéről . Nem szóltam semmit csak vissza ültem mellé majd szorosan megöleltem . A szivem szakad ketté érte . Elég sokáig ölelkeztünk, de tudom , hogy jól esik neki mert nem tol el magától . Pár perc múlva elváltunk .- Ezek mikoriak ? - kérdeztem halkan
- Tegnapiak . Azután , történt , hogy haza mentem . Össze vesztem vele és ez lett a vége .
- Todoroki , ez így nem állapot .
- Nekem már úgyis mindegy .
- Dehogy is , ne mondj ilyeneket !
- És veled , minden rendben ? - kérdezett meg
- Hát , fogjuk rá . Meddig maradsz itt ? - próbáltam terelni a témát .
- Bármeddig maradhatok .
- Biztos ? És az apád ?
-Ne aggódj most egy darabig leállt elvileg . Ha késő este érek haza , akkor még jobb lesz . Úgy sincs fel soha olyan sokáig .
- Remélem többet nem fog téged bántani .
- Úgyis fog , ismerem már . Régen én is reménykedtem benne .
- Ahj , olyan rossz ezeket hallgatni . - feleltem - Mármint átélni is szörnyű lehet .Ezek után nem sokat beszélgettünk . Egy idő után elővett egy "Marlboro" feliratos kis dobozt . Tudom mi ez , hisz én is ezt szívom . Nem gondoltam volna , hogy ő is ilyet szív , de az , hogy ő is cigizik az meglepett
- Tudod , nem vagyok rá büszke , de cigizek . - mondta
- Hát , én sem vagyok rá büszke de én is cigizek .
- Tényleg ? És mióta ? És milyet szívsz ?- csodálkozott .
- Lassan egy éve , de az is lehet , hogy több . És százas arany marbit . Ugyan ilyet ugy - nevettem kínosan a végén majd elővettem én is a doboz cigimet amiből csak pár szál hiányzott . Kivettem egy szálat majd a gyújtómat kerestem , de nem találtam sehol sem . - Ajh , faszom nincs meg a gyújtóm . - mérgelődtem .
- Tessék . - mondta majd úgy mint Katsuki meg gyújtotta a tenyerét . Apró lángok voltak a kezében .
- Köszönöm.Mind a ketten lassan szívtuk a cigit és kipróbáltuk , hogy milyen amikor szájból szájba fújjuk a füstöt . Én már csináltam ilyet , de már nagyon régen . Ő fújta az én számba a füstöt amit be is szívtam . Olyan közel voltak egymáshoz az ajkaink, hogy már majdnem össze értek , ekkor ő meg szüntette a köztünklévő távolságot , és megcsókolt , Váratlanul ért , de vissza csókoltam . Egyik kezemet a tarkójára vezettem a másikat pediga kezére raktam . Az ő keze a derekamra csúszott amásikkal mostmár az enyémet fogta .
Lassú volt mégis érzéki . Nem akart dominálni és nem kapkodott . Nyelvével lenyomta az alsó ajkam így bejutást kérve , amit én meg is adtam neki . Nyelve lassú táncot járt az enyémmel . Borzasztóan jó érzés volt , de a levegő hiány miatt szét kellett vállnunk .- Bocsi , én csak ömm - kezdett el mentegetőzni és eléggé szépen kipirult , ahogy én is .
- Semmi baj . - ennyit tudtam kinyögni , majd adtam neki egy puszit a szájára és rá mosolyogtam. - Ilyenért ne kérj bocsánatot ! - mondtam neki kedvesen majd bele szívtam a cigimbe . Egy utolsót bele slukkoltam majd eldobtam .
- Jó , de én nem tudom mi ütött belém .
- Mondom , hogy nem gáz .
- De biztos ?
- Igen , biztos , ha baj lett volna akkor ellöklek magamtól . - mondtam majd rádőltem a vállára . Még mindig fogta a kezem és nemengedte el bár nem is akartam, hogy elengedje .
YOU ARE READING
I Die For U /Todoroki x oc/
FanfictionEgy fiú és egy lány . A kapcsolatukat sok minden gátolta . A fiú a sok fájdalom miatt megszökik a valóság elől . 2 évvel később pedig fényderül az igazságra, de rengeteg fájdalmat hoz maga után mindenki életébe. FELHÍVAS⬇️ Cigi,🚭drog🍃 és hasonlók...