Fanii din jurul meu țipă, strigă și bat din palme pentru preferatul lor. Sâmbăta, este ziua calificărilor, iar toți șoferii dau tot ce au mai bun din ei. Am fost în extaz când Noah a luat primul loc, însă când Easton a luat locul patru pe grilă am crezut că voi rămâne fără voce. Un loc patru pentru el este foarte bun. Pentru încrederea sa, pentru cursa de mâine, pentru echipă. Un loc patru înseamnă aproape un podium și nu mă tem că Easton nu ar reuși acest podium mâine.Până mâine la cursă, însă, astăzi este momentul în care îl voi revedea. Nu m-am gândit mai mult la decât este necesar, însă când am văzut mesajul de la ei, am fost puțin șocată. Mai ales pentru că nu mă așteptam la asta. Nici nu m-am gândit la acest lucru când am postat poza cu Noah. Nici prin fundul minții nu îmi trecea că Easton îmi va trimite un mesaj.
Apoi, când s-a oferit să îi întâlnească pe Kenny și tata, am crezut că visez. A trebuit să îi dau prietenei mele să citească mesajele pentru a fi sigură că am înțeles corect. Cum naiba de este posibil așa ceva? Cum am ajuns în această poziție? Eu?
De dimineață, mesajul lui îmi spunea să așteptăm lângă intrarea în paddock după calificări pentru că managerul lui ne va escorta la clădirea echipei. Sunt șocată doar gândindu-mă la asta, însă naiba cred că voi leșina. De această dată nu pentru că l-am văzut pe Noah, ci pentru că Easton se întâlnește cu familia mea pentru a mă scoate în oraș. Cel puțin, asta am înțeles din mesajul lui.
Îmi întâlnește familia doar dacă ies cu el, iar partea cea mai înfiorătoare este că aștept cu nerăbdare momentul în care vom rămâne doar noi.
Oricât de mult aș încerca să spun că nu sunt uimită, șocată sau fericită, nu mă pot opri din a mă gândi la acest lucru. Serios, Easton vrea să iasă cu mine după ce ne-am întâlnit din greșeală. Este puțin peste realitate și peste tot ceea ce credeam că este posibil, însă nu am de gând să mă opun.
Nu știu unde ar trebui să ducă această legătură, însă sunt mai mult decât deschisă să pășesc cu atenție pe drumul care mi se întinde înainte. Dacă Easton vrea să ne vedem, atunci nu am nimic împotrivă. Aș minți dacă aș spune că nu mi se pare drăguț sau dacă aș spune că nu mi-a plăcut să petrec timp cu el în Positano. Nu văd de ce nu aș face asta din nou.
— Anastasia? un tip îmbrăcat la costum vine spre noi.
Are părul negru, umeri lați și ochi căprui. Se oprește lângă noi și pare puțin confuz, nesigur, însă destul de încrezător încât să nu arate că nu se simte prea bine în acest loc. Nu este greu să îmi dau seama că este managerul lui Easton, însă nu pare prea entuziasmat că se află aici. Pe o parte chiar înțeleg, nu este datoria lui să facă acest lucru, însă probabil Easton dictează ce face și ce nu având în vedere că îl plătește.
— Da, aici, fac un pas în față și zâmbesc larg.
— Super, să mergem, ne face semn să îl urmăm și fără să uit spre ceilalți, înaintez după el.
CITEȘTI
Pierdut în cercuri
Romance★ dragoste | new adult | sport | 'one of us is famous' Easton Hawkins schimbă echipele pentru sezonul 2021 și se trezește în fața unui moment crucial din cariera sa. Credea că va tranzita foarte ușor echipele, însă îi ia destul de mult timp pentru a...