𝐜𝐚𝐩𝐢𝐭𝐨𝐥𝐮𝐥 𝟑𝟔

766 99 24
                                    

Îl privesc cum se agită pe podium, cum ține sticla cu șampanie și îi stropește pe Matteo și Roy

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îl privesc cum se agită pe podium, cum ține sticla cu șampanie și îi stropește pe Matteo și Roy. Îl privesc cum râde, zâmbește și bea din sticla lui. Îl privesc hipnotizată și zâmbesc. Nu am niciun motiv pentru felul în care mă simt, ci doar mă simt astfel. Mă simt deasupra norilor, pe podium cu Easton, în brațele lui, doar noi doi.

Am spus că nu îl voi lăsa atât de ușor să scape cu felul în care mi-a vorbit, însă săptămâna aceasta a fost uimitoare. De fapt, fiecare moment alături de el este uimitor. Nu știu dacă este datorită sentimentelor mele sau este datorită lui, însă mereu sunt ca într-un vis când suntem împreună.

Uneori, mă întreb dacă și el simte la fel. Dacă crede că momentele noastre sunt uimitoare, dacă crede că este datorită mie sau dacă crede că totul este un vis din care nu vrea să se trezească.

De fapt, cred că știu răspunsul lui. Cred că știu ce se întâmplă cu el. Motivul este clar felul în care se purta înainte de cursă. Cred că Easton chiar este îndrăgostit și mai cred că se poartă ca un ciudat când este emoționat sau nesigur. Este amuzant doar acest gând, însă știu că este adevărat. Știu că este așa din cauza mea și poate că nu ar trebui să mă facă să mă simt bine așa cum se întâmplă.

Bat din palme, inima îmi bate cu putere pentru că orice s-ar întâmpla, mereu voi fi fericită pentru victoriile sale. Echipa aclamă din toate părțile și este, într-adevăr, un moment important. Matteo îl conduce pe Noah în campionat după acest DNF obținut al fostului lider.

— Mai vede cineva felul în care Easton se uită la Anastasia? vocea Ressei se aude de lângă mine.

Kenny, Josie și Ressa sunt cu mine aici. Ressa pentru echipă și pentru fratele ei care a mai luat un podium în acest sezon. Îmi întorc capul spre și mă strâmb, făcându-l pe Khai să râdă. Micul prinț stă în brațele Ressei și par a fi cei mai buni prieteni. Nu pot explica cum există această frumoasă prietenie, însă cred că anumite lucruri nu necesită explicații.

— Aici, Kenny ridică mâna de parcă ar fi în clasă, iar profesoara tocmai l-a întrebat ceva.

— Mai observă cineva cât bine îi stă Ressei cu un copil în brațe? rânjesc.

Își dă ochii peste cap, dar nu mai spune nimic. Cred că sunt momente în care doar trebuie să taci, iar acesta este momentul Ressei. Nimeni nu știe dacă este nu ceva între ea și Noah. În lunile în care am fost în preajma lor, lucrurile au fost destul de confuze. Totuși, Khai pare destul de confortabil cu ea și cred că un copil poate fi astfel doar dacă cunoaște o persoană. Nu?

— Tati, mergem, Khai îi atrage atenția Ressei și, probabil, pe a tuturor celor care îl aud pentru că este atât de adorabil.

— Puțin mai târziu, micuțule, Ressa se uită la el zâmbind.

— Bine, scutură din cap, fața lui întristându-se.

Zâmbetul îmi dispare de pe față când îl văd astfel și pentru o secundă mă gândesc la el. Nu știu cum de este în acest weekend aici sau unde este Kate. Știu doar că acest copil nu are nicio vină și este mult prea inocent pentru tot ceea ce se întâmplă în jurul lui. Partea care atenuează totul este faptul că știu că Noah ține al el atât de mult.

Pierdut în cercuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum