Acum este acel moment în care încep să mulțumesc tuturor și de care probabil v-ați săturat, însă o voi face din nou.
Nu mă puteți opri!
Am ajuns iar în acest punct, la sfârșitul altei povești și sunt șocată pentru că am putut să o fac încă o dată.
Însă vă garantez că nu aș fi reușit fără voi. Nu aș fi aici dacă voi nu ați fi citit și nu m-ați fi susținut. Nu aș fi scris și nu mi-aș fi îndeplinit acest vis. Pentru asta mulțumesc tuturor celor care au citit măcar ceva de la mine.
Pierdut în cercuri a fost începută cu gândul de a face parte dintr-o serie și va face parte dintr-o serie. Urmează povestea lui Matteo, Noah și Roy, ei sunt cei cu care am plecat la drum. Totuși, nu știu când vor urma la rând poveștile lor. Știu că sunt în linie, însă nu când vor lua naștere.
Am de scris Lângă iubire înainte de toate și să editez Lângă tine. De asemenea, vreau să îmi dedic timpul publicării, vreau să încep să caut cu adevărat o editură. Vreau să public și îmi doresc foarte mult să se întâmple anul acesta. Sigur, am mai aplicat la două edituri până acum, însă am fost refuzată și poate că voi suna rea când spun că mă bucur. Mi-am dat seama după refuz că este cel mai bine.
Așadar, probabil că voi căuta o editură care să fie perfectă pentru mine.
În această ordine de idei, nu știu ce voi posta prima dată sau când voi posta cu adevărat aici. Știu că mereu spun asta și mereu fac invers, însă acum cred că sunt serioasă. Intru în sesiune și am nevoie de timp pentru învățat. Am început să fac ceva și, din nou, am nevoie de timp. Apoi, vreau să editez Lângă tine și știți cât de mult îmi place partea cu editatul.
Am în plan să revin cu o mică, scurtă idee la un moment dat. Totuși, cele mai importante sunt editarea și publicarea.
Vă mulțumesc enorm pentru că ați fost lângă mine, pentru că mi-ați acordat o șansă și că ați rămas aici.
Vă mulțumesc pentru încredere și timp.
Am atâtea idei în cap pe care vreau să vi le prezint. Jur, cred că am șapte idei de cărți pe lângă poveștile lui noah, matteo și roy. Cred că am înnebunit!
Vă mulțumesc enorm! Sper că v-a plăcut Pierdut în cercuri și promit că la editare o voi face mai uimitoare pentru că acum nu știu cât fe mulțumită sunt cu totul. Vă mulțumesc și de abia aștept să ne vedem în următorul univers. Ne auzim pe Instagram și Facebook.
P.S: Deja mă gândesc la nume pentru următoarea idee!
🤍🤍
CITEȘTI
Pierdut în cercuri
Romance★ dragoste | new adult | sport | 'one of us is famous' Easton Hawkins schimbă echipele pentru sezonul 2021 și se trezește în fața unui moment crucial din cariera sa. Credea că va tranzita foarte ușor echipele, însă îi ia destul de mult timp pentru a...