Următoarea oprire a trenului de vis este Austria. Nu am fost niciodată aici și prezența lui Easton face ca toată experiența să fie mai uimitoare. Ultimele zile au fost rapide. Luni, am dus-o pe Eva la aeroport. Marți, ne-am făcut bagaje printre câteva plimbări prin Monaco. Miercuri, am avut zborul spre Austria pentru că Easton a vrut să îmi arate orașul. Joi, am fost cu el la circuit pentru plimbarea lui pe pistă și interviuri.
În aceste momente în care el a avut de efectuat îndatoririle sale, am rămas cu Ressa, reprezentatul PR al echipei. Ressa este sora lui Roy, colegul lui Noah și este foarte drăguța. Nu știu dacă Easton a rugat-o să stea cu mine sau dacă pur și simplu nu are altceva mai bun de făcut, însă vineri a stat din nou lipită de mine. Iar acum o văd cum pășește printre fani și mecanici, făcându-mi cu mâna.
Este sâmbătă. În câteva minute, încep calificările din Austria și sunt atât de agitată că ai putea crede că eu voi urca în monopost.
— Spune-mi de ce am ales vreodată acest job? își dă ochii peste cap comic.
Într-o conversație cu Easton, mi-a povestit despre Ressa și am aflat că ea se plimbă după ei mereu. Joi, când am ajuns la circuit, iar Easton ne-a făcut cunoștință, a fost momentul în care ne-am unit. Serios, Ressa este uimitoare și este o companie superbă pentru momentele în care Easton nu este în preajmă.
— Ai vrut doar să mă urmărești pe mine, Ressa, Noah apare în spatele ei. Buna, Anastasia, mă salută zâmbind, iar eu doar ridic mâna.
Eu și Noah m făcut un pas în prietenia noastră. De când am petrecut timp cu fiul lui, Noah s-a deschis mai mult în fața mea. Nu știu dacă este datorită lui Khai sau a lui Easton, însă voi lua ceea ce primesc. Ressa se întoarce spre el cu ochii mijiți.
— Ce cauți în fața garajului nostru, Noah? întrebarea ei este încărcată de confuzie și îndoială.
— Nu sunt aici să fur informații, zâmbește. Ne descurcăm perfect și fără strategia voastră. Am venit să o salut pe Anastasia și am fost încântat de prezența ta, îi face cu ochiul.
— Înțeleg, dă din cap.
— Acum, voi pleca, totuși. Trebuie să mă pregătesc pentru a lua locul unu pe grilă. Cine mă poate opri? o privește amuzat pe Ressa.
— Pleacă și salută-l pe Roy din partea mea, Ressa îi întoarce spatele și mă privește atentă.
— Pe curând, doamnelor, și cu asta Noah dispare.
Îmi întorc toată atenția spre blonda drăguță. Nu știu ce să spun despre acest schimb. Nu este primul la care asist și este ciudat. Săptămâna trecută, am crezut că Noah este în vreun fel atras de Eva, însă după ultimele trei zile în care i-am urmărit pe el și Ressa sunt puțin confuză.
— Argh, este atât de iritant, mârâie.
— Acestea sunt tiparele voastre de conversații mereu? întreb curioasă.
CITEȘTI
Pierdut în cercuri
Romansa★ dragoste | new adult | sport | 'one of us is famous' Easton Hawkins schimbă echipele pentru sezonul 2021 și se trezește în fața unui moment crucial din cariera sa. Credea că va tranzita foarte ușor echipele, însă îi ia destul de mult timp pentru a...