𝐜𝐚𝐩𝐢𝐭𝐨𝐥𝐮𝐥 𝟐𝟏

717 96 22
                                    

Este inegal și nedrept

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Este inegal și nedrept. Deși apa îmi acoperă tot corpul, nu mă simt deloc acoperită, iar Easton este complet îmbrăcat lângă mine. Buzele lui le presează pe ale mele, luându-mi fiecare suflare și nici nu mă plâng. Cred că a putea muri și aș fi foarte mulțumită de felul în care o fac.

Gem când palma lui îmi acoperă un sân, începând să îl maseze atât de ușor încât pare doar un vis. Nu știu dacă Easton doar știe ce vreau, de ce am nevoie sau ce îmi place pentru că intuiește ori pentru că are experiență în acest joc, însă pare a fi mereu înaintea mea. Din nou, nu mă voi plânge.

Palma lui începe să îmi coboare pe stomac și curând se oprește între coapsele mele. Mă mișc puțin, depărtându-mi mai mult picioarele pentru el. În mintea mea, se dă o mică luptă. Nu știu dacă vreau să îi arăt că îmi place foarte mult când suntem în aceste situații sau dacă ar fi mai bine să le țin pentru mine. În Imola, prima dată când am fost împreună, am dat frâu liber tuturor emoțiilor pentru că am crezut că nu ne vom vedea din nou.

Glumă pentru că suntem aici!

Acum, însă, mâine ne vom vedea din nou. Seara aceasta va fi imprimată pe noi pentru totdeauna. Mereu când îl voi vedea mă voi gândi la momentele acestea și acest gând mă face să nu vreau să ne oprim. Nu acum, nu aici!

Degetele lui mă pătrund fără vreo avertizare și sunt uimită să îl văd prindu-mi reacția atent. Se retrage din sărut și rânjește.

- Este ciudat de satisfăcător felul în care tresari când ești luată prin surprindere, șoptește.

Este calm, serios și foarte conștient. Degetele lui, însă, joacă la alt nivel. Ritmul lor este unul rapid și văd în ochii lui ce vrea. Vrea să mă vadă din nou deschidă în fața lui. Iar eu doar îmi las corpul să se bucure de fiecare senzație pe care mi-o oferă.

Au trecut două luni de când am fost împreună în acest fel, dar nu am uitat cum se simte să fii cu el.

- Ridică-te, o spune ca pe un ordin, pe care îl întărește cu retragerea mâinii de lângă mine.

Trag aer în piept, dar nu mă mișc, lăsând câteva secunde să treacă pe lângă noi. Absorb imaginea lui răvășită și mă întreb dacă era așa și când a venit aici. Privirea lui este cea mai agitată și impacientată. Cred că dacă ar putea m-ar scoate de aici chiar el, însă vrea să își păstreze poziția de „ facem ce vrei tu„.

-Nu cred că o voi face până când nu voi vedea puțină piele, trag de tricoul lui și sunt răsplătită cu un rânjet.

Trebuie să recunosc că știe să își folosească buzele în multe feluri și toate îl fac să fie atât de atrăgător încât doare.

- Dacă voiai să mă vezi dezbrăcat, trebuia să o spui, îmi face cu ochiul și se ridică.

În câteva secunde, toate hainele lui sunt pe podeaua din baie și sunt recompensată cu cea mai bună priveliște. Easton este zvelt, plin de mușchi, slab. Nimic la el nu este pentru a fi. Dieta și antrenamentele lui sunt o binecuvântare în acest moment pentru ochii mei și nici nu încerc să o ascund în vreun fel.

Pierdut în cercuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum