𝐜𝐚𝐩𝐢𝐭𝐨𝐥𝐮𝐥 𝟏𝟗

668 101 26
                                    

Miercuri este o zi agitată

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Miercuri este o zi agitată. Cel puțin pentru mine pare agitată. Sora lui Easton ajunge de dimineață în Monaco, iar pentru câteva minute, toată situația este ciudată. Eva mă privește de parcă aș avea două capete, iar Easton se mișcă de pe un picior pe altul, neștiind ce să spună mai exact.

Pot înțelege lipsa lui de cuvinte. Când i-am sunat pe ai mei, lun seară, și le-am spus noile mele decizii, liniștea a domnit pentru ceva timp. Am avut în minte felul în care voi livra informațiile, dar nimic după. Easton, probabil, nici nu a știut ce ar putea spune.

Totuși, Eva a depășit momentul, schimbând subiectul cu mici conversații despre fratele ei. Încet, atmosfera s-a liniștit și am ajuns să mă bucur de prezența ei aici. Sora lui Easton este drăguță, amuzantă și plină de viață. Niciodată, nu am fost astfel. Nici în adolescență, nici acum nu am fost prea persoană activă. Nu m-am plâns până acum, însă cu Eva prin preajmă încep să îmi plâng de milă. Îmi ia toată energia pe care o am.

Când am vorbit cu Josie și i-am spus despre alegerea mea sau simplu despre venirea lui Easton, nu a fost deloc uimită. Din perspectiva ei, lucrurile sunt perfecte. Ba mai mult, de fiecare dată când îmi trimite un mesaj mă împinge să sar în brațele lui Easton.

În mintea mea, nu pare ceva nerealist, însă nu vreau să fac tocmai asta. Nu vreau să creadă ceva despre mine ce nu este acolo. Nu am venit pentru a-mi oferi servicii în acel fel. Nu neg opțiunea prin care aș vrea să o fac. Nu am spus niciodată că sexul cu el nu a fost plăcut. Mai devreme sau mai târziu, vom ajunge din nou în pat împreună. Este inevitabil, mai ales când știm cum este.

— Să înțeleg, vocea Evei mă scoate din gânduri. V-ați întâlnit întâmplător în aprilie, în Positano. Ați fost împreună în Imola și v-ați reîntâlnit după două luni în Spania? mă privește prin ohlingă.

Easton este la conferințele de presă din paddock, iar noi am rămas în urmă pentru a cumpăra rochii pentru gala de mâine. Weekendul din Monaco este diferit mereu. Conferințele sunt miercurea, joia este un eveniment, iar de vineri programul normal. Totuși, există o încărcătură diferită aici. Stilul de viață din principat schimbă experiența cursei. La naiba, sunt persoane care urmăresc cursa de pe yacht.

Te rog!

— Da, exact așa s-a întâmplat, aprob din cap.

Eu și Eva ne-am împrietenit rapid, mai ales după ce a plecat Easton și am fost nevoite să comunicăm. Subiectul ei preferat este felul în care eu și fratele ei ne-am cunoscut și cum ajuns aici. Nu este tocmai preferatul meu, însă nu pot spune nu întrebărilor ei. Mai ales că îmi place de ea. Îmi amintește de fratele ei, chiar dacă nu au prea multe în comun.

Singurul lucru mai puțin plăcut este faptul că încearcă să afle informații nu tocmai potrivite. Din câte știu eu, surorile nu vor să știe despre viața sexuală a fraților, însă Eva este foarte curioasă. Motivul ei este simplu. Fratele ei este o vedetă și trebuie să fie în fața tuturor în materie de zvonuri. Deloc liniștitor!

Pierdut în cercuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum