𝐜𝐚𝐩𝐢𝐭𝐨𝐥𝐮𝐥 𝟏𝟕

761 101 21
                                    

Aș minți dacă aș spune că am toată situația sub control

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Aș minți dacă aș spune că am toată situația sub control. Aș minți atât de tare încât ar fi atât de limpede pe fața mea că o fac. Mi-ar plăcea să spun că eu controlez situația, însă toată lumea cred că este conștientă că nu este astfel.

Nu doar că nu mă așteptam să îl văd pe Easton în acel restaurant, dar nu mă așteptam vreodată în această lume să vină la mine cu această propunere. Sincer, nici nu are vreo logică propunerea lui. Motivul său este ciudat și pueril. Se aștepta să îl urmăresc, iar când nu am făcut-o m-a urmărit el pe mine.

Poftim?

Aș fi nedreaptă dacă aș încerca să spun că nu sunt mișcată de apariția lui aici, de simpla idee că el este aici pentru mine și că vrea să petrecem timp în continuare împreună. Nu, probabil sunt alte persoane care doar visează la asta, iar eu mă trezesc cu toate pe farfurie. Nu, sunt doar șocată.

Sunt bine mersi, îmi mănânc pastele într-un restaurant decent în acest minut, iar în următorul, mă trezesc cu Easton Hawkins la masa mea. Pot înțelege venirea sa, însă ideea că lumea știe de acest lucru mă face să fiu supărată. Vreau să cred că știe și el acest lucru. De fapt, m-am asigurat că o știe.

Easton stă pentru câteva zile, mai exact două pentru că marți seară este nevoit să zboare spre Monaco pentru nu știu ce gală, pentru conferința de presă a șoferilor și pentru un weekend de cursă în principat. Sunt așteptată să zbor cu el spre Monaco în acea zi. Sincer, nu este ceva prea neobișnuit să plec cu el de aici pentru că următoarea mea destinație este tot cea în care el trebuie să ajungă, doar că diferența este ziua. El pleacă marți, iar eu plec vineri. Ce fac eu în Monaco pentru atâtea zile? Nu am bani să stau atât de mult acolo!

Apoi, să nu menționez că sunt bulversată. De ce naiba ar vrea să călătoresc cu el? A spus că nu sexul este motivul, însă care altul? Prietenia mea? Ce naiba?

Recunosc, mi-a plăcut să petrec timp cu el. Chiar mai mult decât i-aș recunoaște lui, însă mă sperie ideea de a pleca cu el la drum. Nu există un motiv pentru care aș face asta. Ce vor spune restul oamenilor despre asta? Cine sunt pentru Easton ca să îl însoțesc la curse?

Problema mea nu este ceea ce cred alte persoane. Nu foarte mult, de fapt. Problema mea este alta. Este teama de a face asta. Teama de a accepta și de a intra într-o lume necunoscută mie. Știu că toată lumea vorbește despre cum este atât de bine să ieși din zona ta de confort și că tocmai atunci te cunoști pe tine cel mai bine, însă mă înspăimântă. Am ieșit din zona mea de confort când am acceptat să ies cu el, când am făcut sex cu el, când am petrecut un weekend cu el, când am vorbit aproape zilnic. Da, au fost uimitoare toate și fiecare m-a ajutat într-un fel sau altul. Timpul petrecut cu el s-a transpus în inspirație și realizări.

Poate că nu eram afectată de accidentul său dacă nu aș fi vorbit cu el. Poate că nu m-ar fi afectat atât de mult încât încep să călătoresc dacă nu l-aș fi știut. Îi dau credite pentru faptul că mă aflu în Spania, deoarece garantez că nici acum nu aș fi plecat dacă el nu avea acel accident.

Pierdut în cercuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum