Nu m-am gândit vreodată că voi merge la o întâlnire pe plajă. Am visat la acest moment, inima mea romantică și slabă visează mereu la aceste mici momente adorabile, însă niciodată nu m-am gândit că se va întâmpla vreodată.
Mereu am avut aceste idei ascunse în capul meu: cum va arăta întâlnirea perfectă, ce mi-ar plăcea să fac împreună cu acel băiat, cum mi-ar plăcea ca lucrurile să funcționeze pentru noi. La fel cum le gândesc, le și alung pentru că sunt niște concepte bazate pe poveștile pe care le citesc, iar acolo totul este ireal. Totuși, la un moment dat, într-o clipă neașteptată, am întâlnit un tip care mi-a oferit o doză din poveștile mele.
Ireal și magic, Easton m-a scos în oraș la câteva întâlniri pe care nu credeam că le voi avea vreodată, a călătorit cu mine și am vizitat locurile la care visam. De fiecare dată când face ceva care este atât de drăguț spune că par persoana care ar aprecia acel moment. La naiba, chiar o fac.
Astăzi, suntem pe plajă, la o întâlnire. Picnic pe plajă și jur că era ceva aș fi vrut să se întâmple. Jur că voiam să fiu în această situație, însă nu m-am gândit că se va întâmpla vreodată fără ca eu să propun. Easton s-a gândit la această întâlnire singur și m-a adus aici pur si simplu.
Suntem în Jeddah pentru ultima cursă înainte de vacanță și acest gând mă neliniștește. Asta înseamnă că timpul meu cu Easton s-a scurs. Am decis ca fiecare să meargă acasă și ne vom revedea după ce toată vacanța se va termina. Pare în regulă, nu? Este, însă nu există nicio certitudine că se va întâmpla, iar în capul meu simt că acesta este, de fapt, sfârșitul. Este posibil doar să atrag această frică, însă simt tensiune și nu știu unde să o clasez.
Mi-ar părea rău dacă ne-am opri aici, însă nu pot face nimic. Easton spune că nimic nu se va schimba , însă stomacul meu spune altceva. Intuiția mea spune că o lună este lungă și multe se pot schimba.
Aș minți dacă aș că nu contează. Mi-a plăcut enorm timpul petrecut cu Easton. Sexul, cursele, întâlnirile, micile momente, orașele pe care le-am vizitat și Easton. A fost o perioadă uimitoare pentru mine și aș minți dacă aș spune că nu vreau să continue, însă partea negativistă din mine mă împiedică să văd de această ceață.
— Interesant cât tăcută poți fi, îl aud mormăind din spatele meu.
Stăm pe o pătură, spatele meu este lipit de pieptul lui, iar brațele sale mă înconjoară. Privim marea, ascultând valurile care se sparg. Este atât de liniștitor și magic încât aș vrea să rămânem aici. Într-adevăr, sunt tăcută pentru că mă gândesc la ce se întâmplă în jurul. Iar Easton știe că am capul plin cu gânduri. Cred că în lunile împreună atât de mult a putut observa la mine.
— Doar mă gândeam puțin, chicotesc, punându-mi mâinile peste ale lui. Și mă bucuram de această liniște.
— La ce te gândeai? Și știam că îți va plăcea asta, întinde mâna spre apă.
CITEȘTI
Pierdut în cercuri
Romance★ dragoste | new adult | sport | 'one of us is famous' Easton Hawkins schimbă echipele pentru sezonul 2021 și se trezește în fața unui moment crucial din cariera sa. Credea că va tranzita foarte ușor echipele, însă îi ia destul de mult timp pentru a...