𝐜𝐚𝐩𝐢𝐭𝐨𝐥𝐮𝐥 𝟐𝟔

642 97 25
                                    

Dacă aș fi crezut vreodată că voi trăi ceea ce mi-am imaginat că voi trăi, nu aș fi crezut că exact acest vis va fi cel care va deveni realitate

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dacă aș fi crezut vreodată că voi trăi ceea ce mi-am imaginat că voi trăi, nu aș fi crezut că exact acest vis va fi cel care va deveni realitate. În ultima lună și un pic de când sunt pe drum cu Easton, viața mea pare o poveste. Pare un vis la care doar aș fi sperat. Pare ireal cum din persoana care eram în urmă cu câteva luni, am ajuns la cea care sunt acum.

Călătoresc în jurul lumii împreună cu Zanardi. Sunt în preajma lui Easton douăzeci și patru de ore din douăzeci și patru. Fiecare secundă petrecută cu el este diferită, uimitoare ți de neuitat. Deși nu am discutat niciodată despre ceea ce se întâmplă între noi, nu pot spune că mă plâng. Îmi plac lucrurile de acum. Suntem prieteni, ne distrăm și fiecare moment privat este o altă aventură. Nu am nevoie de mai mult.

Poate că ar trebui să vorbim despre ceea ce facem, însă nu vreau să stricăm ce avem. Nu sunt atât de egoistă încât să cer ceva ce nu este tocmai important. Nu vreau o relație acum, nu cred că este momentul și nimeni nu știe ce se poate întâmpla mai târziu. Poate dacă am clarifica lucrurile, nu am mai fi atât de liniștiți, de deschiși unul cu altul și nu vreau să ajungem acolo. Nu vreau o relație cu Easton, nu este tocmai importantă și nu știu dacă el ar vrea ceva serios. A spus și am înțeles printre rânduri că nu are timp pentru asta. Cariera lui îi mănâncă din timp.

Din partea mea, totul este perfect acum. Nu cer nimic mai mult și aș fi ipocrită să o fac. Am tot ce mi-am dorit. Călătoresc alături de un tip minunat. Trăiesc în fiecare zi ceva nou, sunt fericită și mă simt liberă. Adaug aici sexul care este atât de prezent. Dacă la început niciunul dintre noi nu făcea vreo mișcare spre dormitor, acum amândoi sunt la fel de nerăbdători să ajungem într-un loc privat.

Easton provoacă dependență și sunt sub vraja lui fără să îmi dau seama.

— Chiar dacă petrecem atât de mult timp împreună, simt că nu știu mai nimic despre tine, spun, privindu-l fix în ochi.

Suntem în Monaco zilele acestea. Easton are acest weekend liber înainte de următoarele două curse până la vacanță dintre etape. Am decis să ne întoarcem în Monaco pentru că mereu spune că îi este dor de casă. Având în vedere timpul liber pe care îl are, am ales să venim aici. Oricum, nu există un alt loc unde aș vrea să fiu în acest moment.

În trei săptămâni, pauza dintre etape începe, iar acesta va fi momentul în care noi ne vom despărți drumurile. Pentru acea lună, am decis ca fiecare să meargă acasă. Easton va merge în Australia, iar înapoi în Italia. Nu mi-am mai văzut părinții din mai și nu am crezut că îmi va fi dor de ei pe cât îmi este. Așadar, acea lună va fi dedicată familiilor noastre.

— Ce vrei să știi? întreabă după ce ia o dură din pastele lui.

Deși are această dietă, Luke reușește să îl lase să mănânce tot ceea ce Easton adoră. Nu puține au fost momentele în care l-am văzut mâncând paste sau pizza, însă de cele mai multe ori acestea sunt făcute în casă. Cred că aceasta este o regulă pentru că atunci când am întrebat de ce le gătește, a spus că așa îi place lui Luke.

Pierdut în cercuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum