Анди
Днес денят ми започваше обещаващо. След нощта, прекарана с Джия и особено горещата ни сутрин, бях повече от доволен, въпреки че ме нахрани с палачинки - и буквално, и образно. Очаквах Камерън да се свърже с мен по някое време и реших да си уплътня деня, извършвайки дребни ремонти по бунгалата.Закопчах „патрондаш“ с инструменти и грабнах една кофа с боя – щях да впрегна Матю и другарчетата му в малко работа. Това момче имаше нужда от внимание и непрекъснат контрол, иначе беше готово да се забърка в куп неприятности.
Заобиколих главната сграда и попаднах на нещо много странно – цялото асфалтирано пространство, което ползвахме за баскетбол, беше изрисувано. Приближих се да разгледам и видях очертанията на тела... с тебешир.Какво ставаше тук, по дяволите? Бях виждал стотици пъти такива очертания на снимки и знаех безпогрешно какво означават. Трупове. Започнах да ги броя – бяха поне петнайсет. Изтръпнах. Възможно ли беше докато съм закусвал да са се случили...
„Чакай малко. Забравяш къде се намираш май.“ - тутакси ми мина през ума. Това със сигурност беше поредната щуротия, която бяха сътворили дивата банда момчета, макар и да изглеждаше леко зловеща.
Огледах се наоколо, но не видях никой. За сметка на това чух детска глъч зад едното бунгало, чиито стъпала плачеха за подмяна. Запътих се натам и попаднах на друга гледка – Матю беше легнал на земята, а друго момче очертаваше с тебешир тялото му, извито в гротескна форма. Застанах над него и го изгледах питащо.
- Какво правите тук? - постарах се да изглеждам строго.
- Амииии... играем си... – хлапакът бързо стана от земята и се изтупа от прахта.
- Играете, а? И през площадката за баскетбол сте минали, виждам. Матю, наясно ли си, че в момента там има очертанията на петнайсет тела? Джоана ще откачи като ги види.
- Не е станало нищо.
- Напротив, станало е. Сега ти и приятеля ти ще отидете и ще почистите цялото пространство, което сте надраскали. А после, ако сте изпълнили всичко както трябва, ще ви дам да боядисвате прозорците.
- Яко! – извикаха двете момчета и хукнаха да се надпреварват към площадката, Колин едва се размина с тях.
- Здрасти, Анди. Видя ли очертанията на тела на площадката? Брррр. Ужас. Сякаш е било осеяно с трупове, за Бога.
Засмях се като видях колко потресен беше Колин.
- Изпратих ги да почистят всичко, защото Джоана ще полудее от притеснение.
- Дано са бързи. С какво си се захванал?
- Смятам да оправя стъпалата.
- Може ли да се включа? Имам нужда да изразходвам малко енергия. Тази жена ще ме подлуди.
- За Джулс ли говориш?
- Мхм, не знам какво й става, но напоследък ме кълве за всичко.
- Човече, ти глупав ли си? Или си сляп? Жената умира за теб. Защо се правиш, че не виждаш? Нали говорихме по този въпрос? Защо не действаш?
- Не мога, Анди...
- Глупости не можеш.
- Имам годеница, разбираш ли? Но не смея да кажа на Джулс, защото ще се разяри още повече.
- Ясно. Мога да те посъветвам единствено да й кажеш, защото ще става все по – зле. Мисля, че е хлътнала достатъчно по теб.
- Тя ще ме убие. – физиономията му беше печална – С някой нож или с отрова. Жените са много изобретателни в отмъщенията си.
- По – добре да прекратим разговорът – Джулс идва насам. Хей, красавице. – провикнах се – Къде си се запътила?
- Трябва ми чук. – рязко каза тя – Помислих, че можеш да ми услужиш за малко, трябва да закова нещо.
- Нечии топки за стената? – попитах доста смело, виждайки ледения й поглед към Колин.
- Ще ми се, но – не. Трябва да закова едно съобщение върху информационната табела.
- Хммм, ето, - подадох й чук – заповядай.
- Надявам се след като го прочетете да се присъедините, а не да се направите на приятно разсеяни и да се шляете наоколо.
Тя грабна чука от ръката ми, обърна се и с твърда стъпка се върна там, от където беше дошла.
- Човече, имах чувството, че ще ми смаже капачките с него. – изломоти Колин.
- И аз имах такива подозрения, но бях готов да те спася. Към какво ли ще трябва да се присъединим?
- На всеки две седмици организират танцова тематична вечер. Не ме питай от къде съм научил тези завъртяни думи – не искам да си спомням. Много ги бива двечките – Джулс и Джоана – в изнасянето на лекции. Та, миналият път темата беше посветена на ретро парчета. Децата много се забавляваха, имаше и доста хора от града. Организират забава с танци, така да се каже.
- И смяташ, че пак ще е нещо такова?
- Да. Надявам се да можеш да танцуваш, а не да се мотаеш по дансинга като спънат кон. Много насериозно приемат танцовите вечери тук.
- Хммм, ще видим.
- Ние сме готовииии. – извика Матю и с приятеля му тичаха към нас бързо.
- Сигурен ли си? Всичко ли измихте?
- Да. Къде трябва да боядисваме? - Матю потропваше нетърпеливо с крак.
- Прозорците отзад имат нужда от освежаване, грабвайте по една четка и взимайте кофата с боя. Ние с Колин ще поправим стълбите ви, за да не се пребиете като слизате.
- Супер! – извикаха двете момчета и се отправиха към задната част на бунгалото с боята и четките.
С Колин се заловихме за работа, времето минаваше неусетно, докато в един момент не пристигнаха двете момчета. Целите бяха омазани с жълта боя – дрехи, коси, лица – беше потресаваща гледка. Джия сигурно щеше да ме убие.
- Вие двамата себе си ли боядисвахте или прозорците? - попитах ужасен.
- Прозорците. – отвърна гордо Матю – Може да дойдеш да видиш как сме се справили.
- Добре, идвам.
Защо ли имах чувството, че нещата няма да свършат добре и ще има смъртен случай? Моят. Защото Джия със сигурност щеше да се радва да ме види проснат на земята, със забит в гърдите нож, след като видеше в какво състояние се намираха момчетата.
- Ето, стана чудесно нали, Анди?
- Господи... Боже мой...
Те бяха боядисали стъклата, а не рамките. Всичко беше опръскано с боя. Да, със сигурност се виждах студен на земята, тя щеше да откачи. Сега трябваше да измисля начин да оправя цялата бъркотия, обаче нямах този късмет.
- Какво се... Матю? Уил? – изкрещя като банши Джия – Какво се е случило тук? Това боя ли е?
- Аз мога да обясня... – започнах плахо.
- Не се и съмнявам, че можеш. – очите й мятаха ками към мен – Защо са омазани с боя?
- Трябваше да боядисат прозорците...
- И ти реши, че знаят как? И ги остави сами? Какво прави ти, та им се наложи на тях да боядисват "прозорците" без надзор? М?
Беше страховита, когато се ядосаше. Малкото й пръстче се забиваше в гръдта ми, но аз мълчах, защото бях виновен и го знаех. Предпочитах да си изтърпя виковете.
- Господи, стъклата... Да се изчисти всичко до довечера. Да не сте посмели да ми се появите в този вид на танците.
- Да, да, всичко ще оправим. – обещах с половин уста.
- Дано! Иначе - горко ви!
Тя се врътна и влезе в нейното бунгало. Колин стоеше притихнал до мен, погледнах го и попитах:
- Знаеш ли как да изчистим боята?
Той кимна в съгласие – чакаше ни доста работа.
YOU ARE READING
Залогът 🔞
RomanceТя е жена, която преждевременно е загубила съпругът си и обвинена в нещо, което не е извършила.. Той е по петите й, надявайки се да я открие и върне в Сан Франциско навреме за процеса, който предстои... Джия Люис е вдовица и майка, която бяга от защ...